אלדרווילד חוזר, עלי: לא הייתי שם כסף שסלאח יזכה במלך השערים

הארי קיין עם דלה עלי
הארי קיין עם דלה עלי | AFP

קשר טוטנהאם יצא להגנת קיין שספג לעג מהגולשים בעקבות התעקשותו על השער מול סטוק: "אנשים לא אוהבים את ההצלחה שלו". ברייטון מחפשת ניצחון ביתי ראשון על התרנגולים אחרי 35 שנה (שלישי, 21:45)

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד למנצ'סטר סיטי, טוטנהאם רוצה לחזור למסלול הניצחונות מחר (שלישי, 21:45, שידור ראשוני ברביעי, ספורט1, 20:00) במשחק החוץ מול ברייטון שרוצה לברוח ממאבק הירידה. החדשות המרכזיות הן החזרה של טובי אלדרווילד שישחק בליגה לראשונה מאז אוקטובר.

התרנגולים מדורגים במקום הרביעי, שבע נקודות מעל צ'לסי החמישית ויודעת שניצחון יקרב אותה בצורה משמעותית לתפיסת המקום בליגת האלופות בעונה הבאה. מנגד, בירם כיאל, שהציג יכולת טובה מול קריסטל פאלאס במחזור האחרון, עשוי לקבל דקות, בעוד שתומר חמד לא צפוי להיות בסגל.

מאוריסיו פוצ'טינו אמר לקראת המשחק: "הייתה לנו סדרה מצוינת של 14 משחקים ללא הפסד. שיחקנו בין השאר מול גדולות כמו ליברפול, מנצ'סטר יונייטד, ארסנל וצ'לסי ולא הפסדנו. מגיע לשחקנים כל הקרדיט. אנחנו מאוכזבים מההפסד לסיטי, אבל לא מתוסכלים. אנחנו צריכים לשדרג את משחקנו לקראת סיום העונה. יש לנו משחקים חשובים ומטרות להשיג כמו הכרטיס לאלופות והצלחה בגביע. נצטרך לפתוח בעונה הבאה חזק אם אנחנו רוצים להשתתף במירוץ האליפות".

יוטון ציין מנגד: "חשוב שההפסד לפאלאס לא ייקח אותנו אחורה אחרי שיצרנו פער מהיורדות לצ'מפיונשיפ. לטוטנהאם הייתה עונה גדולה כך שמצפה לנו משחק לא קל והפסד שני רצוף, אם יקרה, יכניס את המערכת לסוג של לחץ".

עלי וקיין. חברים טובים (AFP)
עלי וקיין. חברים טובים (AFP)

הסיפור המרכזי של היום באנגליה הוא ההתבטאות של דלה עלי על מאבק מלכות השערים בין הארי קיין למוחמד סלאח וההתעקשות של חלוץ התרנגולים שהשער מול סטוק יירשם על שמו. "לא הייתי שם כסף שסלאח יזכה בתואר מלך השערים ויקדים את קיין. שנה שעברה קיין היה שני וברגע האחרון עבר את רומלו לוקאקו כדי לזכות בתואר. הוא שחקן ענק ובן אדם מדהים. אם הייתי נוגע בכדור נגד סטוק כמו שהוא חושב הייתי דורש שיתנו לי את השער, אז למה שהוא לא יעשה זאת? כמה אנשים לא אוהבים את ההצלחה שלו, אבל לא חושב שהוא ייקח ללב את כל העקיצות ברשתות החברתיות. הוא חלוץ וכל חלוץ רוצה רק לכבוש".

ברייטון ניצחה לאחרונה את טוטנהאם לפני 35 שנה בביתה, אבל זה היה באצטדיון הישן ולא באמקס. טוטנהאם ניצחה בשלושת המשחקים האחרונים בין השתיים בכל המסגרות. שלושה הפסדים מארבעת הפסדי הבית של השחפים העונה היו נגד קבוצות משש הראשונות בטבלה.

מוחמד סלאח. יכול לאבד את התואר? (gettyimages)
מוחמד סלאח. יכול לאבד את התואר? (gettyimages)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי