מוראטה החמיץ מול שער ריק, הוחלף והפך לבדיחה ברשת

אלברו מוראטה צ'לסי ברנלי
אלברו מוראטה צ'לסי ברנלי | AFP

למרוצת שצ'לסי ניצחה 1:2 בברנלי החלוץ הספרדי שעלה 65 מיליון ליש"ט בקיץ החולף הפך לבדיחה. המאמן קונטה דווקא גיבה: "אין לי מילה רעה עליו, החלפתי אותו כי רציתי זוג רגליים טריות". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
צ'לסי ניצחה את ברנלי 1:2 בחוץ וצמצמה את הפער מטוטנהאם לחמש נקודות במלחמה על המקום הרביעי, אבל יש לה משחקים לא קלים עד לסיום העונה, כולל מפגש עם ליברפול, ונראה כי יהיה לה קשה לסיים במקום המוביל לליגת האלופות בעונה הבאה.


מי שכיכב במשחק היה ויקטור מוזס שגרם לשער עצמי וכבש שער שני, אבל את ההצגה גנב החלוץ אלברו מוראטה עם החמצת השנה מול שער ריק לחלוטין. החלוץ שעלה 65 מיליון ליש"ט התגבר על תיקול של קווין לונג, אבל מול שער ריק לחלוטין בעט ליד הקורה. האוהדים תקפו אותו ברשתות החברתיות ואחד טען שהוא החלוץ הכי גרוע בתולדות המועדון.


הספרדי הוחלף בדקה ה-71 על ידי אדן הזאר והדבר תסכל עוד יותר את מוראטה שהתעמת עם אנטוניו קונטה, שאמר אחרי המשחק שהחלפתו של החלוץ לא נבעה מההחמצה שלו: "לא כעסתי על ההחמצה שלו, ההיפך, הייתי מרוצה מהיכולת שלו וייתכן שאפתח איתו שוב בחצי גמר הגביע נגד סאות'המפטון לצידו של אוליביה ז'ירו. הכנסתי את הזאר כי הייתי זקוק לזוג רגליים טריות. אין לי מילה רעה עליו. הפתענו את ברנלי כשעלינו עם שני חלוצים".


אלברו מוראטה מול ברנלי. יפתח בחצי גמר הגביע? (AFP)
אלברו מוראטה מול ברנלי. יפתח בחצי גמר הגביע? (AFP)


בנוסף, קונטה טען שמוראטה כעס בעיקר על עצמו: "הוא צריך לכעוס כי כל חלוץ רוצה לכבוש. שער כזה היה יכול להוסיף לו את כל הביטחון שחסר לו". המנג'ר האיטלקי חגג מאה משחקים בצ'לסי עם ניצחון ולמרות שהעונה של קבוצתו צולעת, לקונטה יש את אחוזי ההצלחה הכי טובים במועדון אחרי ז'וזה מוריניו עם 65 אחוזי הצלחה עד כה. לפורטוגלי היו 72.


100 – This was Antonio Conte's 100th match in charge of Chelsea in all competitions – only Jose Mourinho (72) has won more of his first 100 games in charge of the Blues than Conte (65). Impressive. pic.twitter.com/RDsPgYZydo

— OptaJoe (@OptaJoe) April 19, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי