ונגר: שקלתי, התייעצתי עם ראשי המועדון והחלטתי לסיים את דרכי

ארסן ונגר
ארסן ונגר | Gettyimages

המנג'ר הצרפתי יעזוב את ארסנל בתום העונה אחרי 22 שנים בתפקיד, שהחלו נפלא (שלוש אליפויות) והסתיימו בקריאות של האוהדים לפטרו. "ניהלתי את המועדון במלוא במחויבות והיושרה", הוסיף המנג'ר

(גודל טקסט)
"אחרי שיקול דעת נרחב ואחרי התייעצות עם ראשי המועדון, אני מרגיש שזה הזמן הנכון בשבילי לסיים את דרכי בארסנל בסוף העונה", כך הדהים הבוקר (שישי) ארסן ונגר בהודעה שפורסמה באתר של התותחנים ובישרה שהצרפתי בן ה-68 עוזב אחרי 22 שנים באמירויות (ולפני כן בהייבורי).


"אני אסיר תודה על שזכיתי לשרת את המועדון במשך כל כך הרבה שנים בלתי נשכחות", הוסיף ונגר, "ניהלתי את המועדון במלוא המחויבות והיושרה. אני רוצה להודות לצוות, לשחקנים, למנהלים ולאוהדים שעושים את המועדון כל כך מיוחד. אני קורא לאוהדים "אני קורא לאוהדים שלנו לעמוד מאחורי הקבוצה כדי לגמור את העונה כמה שיותר טוב".


Arsène Wenger at Arsenal:

22 years
1228 games
✅ 704 wins
3 Premier League titles
7 FA Cups
7 Community Shields
20 consecutive years in the Champions League pic.twitter.com/NP19GGDbpX

— Football__Tweet (@Football__Tweet) April 20, 2018


ונגר החזיק במשרת האימון הכי ארוכה כרגע בכדורגל האירופי הבכיר. הצרפתי הגיע לתותחנים מהקבוצה היפנית נאגויה גראמפוס ב-28 בספטמבר 1996 וזכה עימה בשלושה תארי אליפות, שבעה גביעים ושבעה מגיני קהילה. השיג השיא באירופה היה ההגעה לגמר ליגת האלופות ב-2006 שהסתיים בהפסד לברצלונה 2:1.


הבעיה עם ונגר התעצמה בעשור האחרון כשארסנל לא הצליחה להגיע לגבהים בהם שהתה בעשור וחצי הקודמים והדבר הוביל לגל מחאה נגד המנג'ר.  רוב אוהדי התותחנים קיוו שהוא ילך כבר בקיץ החולף אבל הנהלת המועדון האריכה לו את החוזה בשנתיים. 


BREAKING: Arsene Wenger has confirmed he will leave Arsenal at the end of the season after 22 years in charge of the club. pic.twitter.com/bWiPudHyP5

— Squawka News (@SquawkaNews) April 20, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי