ונגר נגד האוהדים: לפחות אני לא צריך למות כדי שהם יהיו מרוצים

ארסן ונגר
ארסן ונגר | Gettyimages

המנג'ר שהודיע על עזיבה לא מבזבז זמן וכבר אחרי הניצחון 1:4 דאג לתקוף באופן חסר תקדים את האוהדים שבמשך תקופה ארוכה חיכו לשמוע שהוא עוזב: "בגללם הדימוי של ארסנל בבריטניה גרוע מאשר מחוצה לה"

(גודל טקסט)
 לא הרבה אוהדים היו עצובים או אפילו הראו כבוד כלשהו לארסן ונגר אחרי ההודעה שהוא עוזב את ארסנל אחרי 22 שנה בתפקיד המנג'ר. מעטים מהם הגיעו למשחק לבושים בחולצות עם המספר 22 והכיתוב "תודה ונגר". ארסנל ניצחה 1:4 את ווסטהאם, אבל הסיפור היה ההתקפה הגדולה של ונגר על האוהדים במסיבת העיתונאים בה דיבר לראשונה אחרי עזיבתו.


"לא הרגשתי עייף בג'וב. לא בגלל זה אני עוזב", אמר הצרפתי והצהיר כי האוהדים הם אלו שהשפיעו עליו לוותר על השנה האחרונה בחוזה: "לפחות אני לא צריך למות עכשיו כדי שהאוהדים האלה יהיו מרוצים", והתכוון לכך שחלק מהאוהדים ערכו לוויה לארסנל במחאה על כך שלא מעיפים אותו מהמועדון. עכשיו ספק אם האוהדים אכן יבואו להראות לו אהבה בשני משחקי הבית שנותרו מול אתלטיקו מדריד וברנלי.


הצרפתי גם תקף את האוהדים ואמר שבגללם הדימוי של ארסנל בבריטניה גרוע יותר מאשר מחוצה לה: " המועדון הזה עזר לילדים באפריקה, סין ויבשת אמריקה לרצות לשחק כדורגל. עבורי זה חשוב יותר מאשר שאני אשאר בתפקיד. אני מבין שהאוהדים לא היו מרוצים ממני ואני חייב לחיות עם זה ולקבל את זה".


SUN SPORT: Fzns have ruined our image #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/7sjHMOXrhO

— Neil Henderson (@hendopolis) April 22, 2018


ובכל זאת ונגר אמר גם המועדון לעולם לא יעזוב את ליבו: "אף פעם לא אעזוב באמת את ארסנל כי תמיד אדאג לדעת מה התוצאה שעשתה אחרי משחקיה. אני לא חושב שאוכל לאמן שוב באנגליה. זה יהיה מרגש מדי עבורי לשחק נגד ארסנל עם קבוצה אחרת".


STAR SPORT: Wenger: fans drove me out #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/bjAHsAL5CK

— Neil Henderson (@hendopolis) April 22, 2018


מי שהיה יו"ר ארסנל ונשאר חבר טוב של ונגר, דיוויד דין, גילה שהצרפתי כבר קיבל הצעות לאמן בקבוצות אחרות: "קיבלתי טלפונים מאנשים ששאלו אם אני יכול לאפשר להם לדבר עם ונגר. בשנים האחרונות כל המעודונים הגדולים בעולם פנו אליו כולל ריאל מדריד, פ.ס.ז' ונבחרת אנגליה. באוקטובר הוא יהיה בן 69, אבל אני מאמין שהוא ירצה עוד ג'וב אחד לפני הפרישה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי