רק רשת: תביעה נגד שופט ביוון, מאמן נאפולי עם אצבע משולשת

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | AFP

שחקן אולימפיאקוס נדחף בצורה קלה על ידי שופט אבל מתכוון להתחיל בהליכים משפטיים נגדו, מאוריציו סארי מקניט את אוהדי יובנטוס. וגם: לאוהדים אנגלים שוב יש תלונות וקורל סימנוביץ' חוגגת גביע

(גודל טקסט)

14:45: מחירי הכרטיסים לגמר הגביע האנגלי פורסמו, והאוהדים זועמים
התאחדות הכדורגל האנגלית פרסמה את מחירי הכרטיסים לגמר הגביע האנגלי בין מנצ'סטר יונייטד לצ'סלי בחודש הבא, וכצפוי הרשתות החברתיות התמלאו בתלונות על המחיר הגבוה. אחד מעמודי האוהדים של מנצ'סטר יונייטד בטוויטר כתב בשם אוהד: "טסתי לסביליה, ראיתי את המשחק, נשארתי ללילה במלון וחזרתי, וזה עלה אותו מחיר של הכרטיס למשחק אחד".


Wembley prices for the FACup final:
Cat A: £145
Cat B: £115
Cat C: £80
Cat D: £45

Fucking hell FA. I flew to Seville, stayed a night and got my match ticket all for £150. You've Ruined football. FA Cup final will be nothing like yesterday, it'll be full of half n half scarves!

— MUFC Away Days (@mufcaways_) April 22, 2018


13:55: טרגדיה במרתון לונדון

בריטניה בהלם: מאט קמפבל, שף ידוע שהגיע לחצי גמר הריאליטי "מאסטר שף: המקצוענים", חטף התקף לב במהלך מרתון לונדון אתמול ומת בבית החולים הבוקר. קמפבל, בן 29 במותו, היה רץ מרתונים קבוע ורק לפני שבועיים השלים את המרתון הגדול של מנצ'סטר.


Masterchef contestant Matt Campbell dies aged 29 after London marathon https://t.co/GDVf5yaHQW

— Sky News (@SkyNews) April 23, 2018



13:00: שיתוף פעולה בין הסוכנות היהודית וצ'לסי
הקונגרס היהודי העולמי ומועדון הכדורגל האנגלי צ'לסי הכריזו על שותפות אסטרטגית במאבק באנטישמיות בספורט, בחסות בעלי המועדון, רומן אברמוביץ' והקונגרס היהודי העולמי. היוזמה המשותפת של צ'לסי והקונגרס היהודי העולמי הינה במסגרת הפעילות הבינלאומית הנרחבת שמובילה צ'לסי כנגד אנטישמיות בספורט, אשר הושקה בתחילת השנה במהלך משחק באצטדיון הבית.


מימין לשמאל: רוברט זינגר מנכ
מימין לשמאל: רוברט זינגר מנכ"ל הקונגרס היהודי העולמי, רומן לאודר נשיא הקונגרס ורומן אברמוביץ' (צילום: שחר עזרן)
 


12:15: שחקן אולימפיאקוס רוצה לתבוע את השופט
אתמול הפסידה אולימפיאקוס לסמירניס (בישול לאלי אלבז) אבל היום מתברר כי שחקן האדומים, מרקו מארין, מתכוון לתבוע את השופט בעקבות דחיפה קלה שהוא קיבל ממנו, שאחריה הוא נשכב כאילו נפתחה דלת באדמה והוא נשאב לתוך וואקום. תשפטו בעצמכם




  

11:45: מאוריציו סארי בתנועה מגונה
עוד לפני משחק הניצחון של נאפולי על יובנטוס, נתפס מאמן התכולים מניף אצבע משולשת אל עבר אוהדי ה'גברת הזקנה' שכמובן לא נשארו חייבים והחזירו בתנועות משלהם. צפו בסרטון





11:30: סבסטיאן קל חוזר לדורטמונד
בגיל 38, שלוש שנים אחרי שפרש מכדורגל, סבסטיאן קל שהיה בעבר קפטן בורוסיה דורטמונד, שיחק בקבוצה במשך 14 שנה, ישוב החל מחודש יוני לצהובים-שחורים וישמש בתפקיד ניהולי, אישר המועדון.

️ Sebastian #Kehl kehrt zum 1. Juni als Leiter der Lizenzspielerabteilung zum BVB zurück!

️ "Mit der Verpflichtung von Sebastian haben wir unsere neue sportliche Führung unter der Leitung von Michael Zorc komplettiert." #Watzke

Alle Infos https://t.co/mRI5bixFHQpic.twitter.com/IBHUp7NI0S

— Borussia Dortmund (@BVB) April 23, 2018

11:00: קורל סימנוביץ' עדיין חוגגת את הזכייה בגביע
הדוגמנית הצעירה והארוסה של סרג'י רוברטו, מגן/קשר ברצלונה, עדיין לא הצליחה להסיר את החיוך מפניה אחרי שברצלונה דרסה 0:5 את סביליה בגמר גביע המלך בשבת.


 

Congratulations my love!!! ✋ @sergiroberto #Barça #copadelrey #lastnight

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on



10:15: לירוי סאנה הוא הצעיר הטוב באנגליה

לירוי סאנה בן ה-22 שעזר למנצ'סטר סיטי לזכות באליפות המהירה בתולדות הפרמייר ליג עם תשעה שערים ו-12 בישולים, קטף גם תואר אישי: השחקן הצעיר הטוב ביותר. ברשת מפרגנים לו ואחד הגולשים צייץ: "הוא לחלוטין הצעיר הטוב ביותר בפרמייר ליג, מכעיס שקיין אפילו היה מועמד לתואר"


Both awards were correct tonight. Salah definitely deserved POTY whilst Leroy Sane was by far and away the best YPOTY. Still mad Kane was even considered for that.

— Ibrahim Banks (@TheShowOff85) April 22, 2018

9:50: ריבאלדו לניימאר: "לפי מה ששמעתי יש לו סיכוי ללכת לריאל מדריד"
כוכב העבר ריבאלדו, ששיחק חמש שנים בברצלונה, הסביר בראיון בארצו כי לניימאר עדיף לעבור לריאל מדריד אם הוא רוצה להיות השחקן הטוב בעולם: "הוא צריך לשנות את הקבוצה בה הוא משחק כדי להתבטא בצורה מלאה. אם הוא יישאר בפאריס הוא לא יהיה השחקן הטוב בעולם. לברצלונה הוא לא יכול לחזור אחרי הדרך בה עזב אותה והבנתי שיש לו סיכוי להגיע לריאל מדריד". בעבר דובר שכדי שמהלך שכזה יקרה, הבלאנקוס צפויים לשלם עליו 400 מיליון יורו.

ICYMI | It's "very likely" Neymar will sign for Real Madrid, says Rivaldohttps://t.co/9X5ho5pHjT

— AS English (@English_AS) April 23, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי