רק רשת: הגמר יוקרן על מסך בירושלים, אימון מכבי תל אביב בוטל

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | ערן לוף

המפגש בין בית"ר להפועל חיפה יוקרן בכיכר ספרא עבור האלפים שיישארו מחוץ ל"טדי", דוידזאדה תיעד את הסופה בקריית שלום, רונאלדיניו בשת"פ עם נורדיה. וגם: בסרביה רוצים את ראיקוביץ' והשער שנכנס לרשימה מביכה

(גודל טקסט)

16:55: אימון מכבי תל אביב בוטל
מכבי תל אביב הייתה אמורה לקיים אימון אחר הצהרים, אך כאשר השחקנים והצוות הגיעו למגרש בקריית שלום הם גילו שהוא מוצף לחלוטין והאימון נדחה למחר. אלירן עטר ואופיר דוידזאדה לא שכחו לצלם ולהעלות לאינסטגרם. 



צילום: אינסטגרם


16:45: נציג ישראלי ברשימת השערים הגדולים של כל הזמנים – לא מה שחשבתם
בפברואר 2012, במשחק אימון בין מכבי חיפה לדינמו קייב, כבש השוער דאז אסף מנדס שער עצמי הזוי כאשר הכדור שבעט הוסט על ידי מזג האוויר הסוער וחזר לתוך השער. כעת, שמונה שנים אחרי, נבחר השער על ידי מגזין "פור פור טו" למקום ה-11 ברשימת השערים עצמיים הגדולים של כל הזמנים. כבוד?





15:21: באנגליה מלגלגים על גארי ליניקר
באנגליה מלגלגים על שחקן העבר והפרשן גארי ליניקר, שבדצמבר כתב שליברפול היא הקבוצה האנגלית עם הסיכויים הנמוכים ביותר לזכייה בליגת האלופות. "ככל הנראה מנצ'סטר סיטי ראשונה בגלל היכולת שלה בליגה. צ'לסי שנייה כי היא הייתה האלופה בשנה שעברה ויש לה עדיין שחקנים טובים. מנצ'סטר יונייטד שלישית כי ז'וזה מוריניו הוא ווינר. נשארו טוטנהאם וליברפול שביום טוב יכולות לנצח כל קבוצה וביום רע להפסיד, אז אני 'אגניב' את טוטנהאם לפני ליברפול", צייץ בחשבון הטוויטר.


Here's a bit of 'football expertise' for you When we asked @GaryLineker in December to rank the English clubs on how likely they were to win the Champions League, guess who he put last: pic.twitter.com/L9xxEySnUX

— Ball Street (@BallStreet) April 24, 2018


14:55: רונאלדיניו פותח בית ספר לכדורגל בישראל

רונאלדיניו הגיע השבוע לישראל כחלק מקידום ליגת האלופות, אבל היום נודע כי ביקורו בארץ נובע גם בשל בית ספר לכדורגל שיפתח בבירה ביחד עם חברת MTR7 ובית"ר נורדיה ירושלים. מחר (חמישי) תיערך מסיבת עיתונאים מיוחדת בהשתתפות כל הצדדים. 



רונאלדיניו בישראל. פותח בית ספר לכדורגל בבירה (דני מרון)


14:45: סון יונג מין נבחר בפעם השלישית לשחקן השנה באסיה
כוכב טוטנהאם, שכבש 12 שערים בפרמיירליג העונה ועוד ארבעה בליגת האלופות, בפעם השלישית בקריירה שחקן השנה באסיה. כוכב נבחרת דרום קוריאה עלול להחמיץ את פתיחת העונה הבאה בשל חובתו להתגייס לצבא.


Congratulations to Sonny who has been named Best Footballer in Asia for the third time #COYSpic.twitter.com/KqIhMfIE9r

— Tottenham Hotspur (@SpursOfficial) April 25, 2018


13:54: 50 ימים בדיוק לפתיחת המונדיאל ברוסיה


The Luzhniki Stadium

Just 50 days until the #WorldCup kicks off at this amazing stadium pic.twitter.com/oY3nKUcJvm

— FIFA World Cup (@FIFAWorldCup) April 25, 2018


12:38: מרכוס ראשפורד שלח הקדשה לרונאלדו
מרכוס ראשפורד שלח חולצה עם הקדשה לכריסטיאנו רונאלדו ועליה כתוב: "תמשיך בעבודה הטובה שלך".


Thanks boss @Cristiano ⚽️ pic.twitter.com/giBmN0Mc3e

— Marcus Rashford (@MarcusRashford) April 25, 2018


11:50: זוכרים את טיטו וילאנובה

בדיוק היום לפני ארבע שנים הלך לעולמו טיטו וילאנובה, שחקן העבר שבשיאו אימן את ברצלונה ב-2012/13 וזכה איתה באליפות, אחרי שלוש אליפויות ושתי זכיות בליגת האלופות כעוזר מאמן הקבוצה. הלך לעולמו בגיל 45 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן.

Four years ago today we lost a genius in Tito Vilanova.

Gone, but never forgotten.#TitoEternpic.twitter.com/s97vBdkk2g

— FourFourTweet (@FourFourTweet) April 25, 2018

10:55: האוהדים הסרבים רוצים את ראיקוביץ' בשער הנבחרת במונדיאל

האתר הפופולרי "מוצרט ספורט" ערך סקר בין גולשיו בשאלה את מי הם רוצים לראות בנבחרת הלאומית במונדיאל ברוסיה. בצורה קצת מפתיעה זכה פרדראג ראיקוביץ' במרבית הקולות בעמדת השוער, למרות היכולת הבינונית בתקופה האחרונה. השוער של מכבי ת"א הקדים את אקס מכבי חיפה ולדימיר סטויקוביץ' (פרטיזן בלגרד) ואת מרקו דמיטרוביץ' (אייבר).


10:40: מפגש פסגה בין רונאלדו לזלאטן איברהימוביץ'

What happened when two of the best strikers ever to play the game came face-to-face? pic.twitter.com/UhbdMxtI8t

— Goal UK (@GoalUK) April 25, 2018

10:30: היום לפני 14 שנה זכתה ארסנל באליפות
בשבוע שעבר הודיע ארסן ונגר כי יעזוב את ארסנל לאחר 22 שנה בתפקיד המנג'ר, ואנו לא יכולים שלא להיזכר באליפות האחרונה שלו בלונדון – ב-2004, לפני 14 שנה. זה קרה בווייט הארט ליין של היריבה העירונית טוטנהאם.

On this day in 2004, Arsenal were crowned Premier League champions at White Hart Lane… pic.twitter.com/CpSUtKKXng

— FourFourTweet (@FourFourTweet) April 25, 2018

10:00: גמר גביע המדינה יוקרן על מסך ענק בירושלים
בעוד כשבועיים ייערך גמר גביע המדינה באצטדיון "טדי" בין בית"ר ירושלים להפועל חיפה והבוקר הודיעה עיריית ירושלים כי המשחק יוקרן על מסך ענק בכיכר ספרא לאור הביקוש חסר התקדים למשחק שייערך בעיר – לאוהדים הירושלמים כל הכרטיסים כבר אזלו. "העירייה מזמינה את האוהדים להגיע ביום רביעי 9.5.18 בשעה 20:00 ולצפות במשחק בכיכר יחד עם אלפי האוהדים", נכתב בהודעה.



אוהדי בית"ר ירושלים. אלו שלא יהיו באיצטדיון, יגיעו לצפייה בכיכר (דני מרון)


09:30: טירוף מוחמד סלאח עדיין לא מספיק לו בשביל "כדור הזהב"
מוחמד סלאח מציג עונה פנומנלית בליברפול, כבש 43 שערים ב-47 משחקים בכל המסגרות ולמספר האדיר הנ"ל גם הוסיף 15 בישולים, אבל לתואר "כדור הזהב" הנחשק הוא עדיין לא המועמד המוביל, כך לפי סוכנויות ההימורים כמובן. הדבר כמובן יכול להשתנות בהתאם לזוכה בליגת האלופות, אבל כריסטיאנו רונאלדו עדיין הפייבוריט לזכות שנה שלישית ברצף. יש לזכור כי מאז 2008 זכו אך ורק מסי ורונאלדו בתואר היוקרתי. ל-CR7 העונה 42 שערים ב-39 משחקים, למסי המדורג שלישי בשלב זה 40 שערים ב-50 משחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי