הדרישות הכספיות מונעות את חתימת לואיס אנריקה בארסנל

לואיס אנריקה
לואיס אנריקה | Gettyimages

הספרדי מעדיף את התותחנים על פני צ'לסי, אבל רצונותיו הכספיים עשויים לסכל את מועמדותו. דיווח מפתיע ב"סקיי": רלף רנגניק, המנהל הספורטיבי של לייפציג, עשוי להגיע

(גודל טקסט)

אחת השאלות המסקרנות בכדורגל העולמי היא מי יהיה המחליף של ארסן ונגר בארסנל. שמות רבים נזרקו לאוויר מאז ההודעה הדרמטית של המאמן הצרפתי, ומסתמן שלואיס אנריקה מוביל את הרשימה, אבל דרישתו ל-15 מיליון ליש"ט לעונה עשויה לסכל את חתימתו.

לפי "מירור" אנריקה מעדיף את ארסנל על פני צ'לסי, מפטרת המאמנים הסדרתית. חוזהו אצל הבלוז כבר היה מוכן לחתימה סופית, אבל ראשי הבלוז נרתעו מסכומי הענק. כעת גם הדרישות הגבוהות עשויות להוריד ממנו גם את ארסנל. ארסן ונגר למשל מרוויח תשעה מיליון ליש"ט. התותחנים עדיין מאמינים שיוכלו להביא את הספרדי בזכות קשריו הטובים עם ראול סנלהי שעבד איתו בברצלונה והגיע לפני מספר חודשים לקבוצה הלונדונית בתור האחראי על גיוס שחקנים וכיום אחד האנשים החזקים במועדון מבחינה מקצועית.

שם חדש שעלה הוא של רלף רנגניק, המנהל הספורטיבי של לייפציג, ה'פרופסור' שהביא בזמנו את עומר דמארי לגרמניה, כשקבוצתו עוד הייתה בליגה השנייה. רנגניק בן ה-59 אימן בעבר את שטוטגרט, האנובר, שאלקה והופנהיים והוא דובר אנגלית מצוינת. הוא נאלץ לפרוש מאימון לאחר שלקה בחדרה והתמוטטות עצבים בשל הלחץ היומי-יומי שקיים בתפקיד המאמן. "אני לא שולל אפשרות שאחזור לאמן", אמר ל"בילד" בנובמבר 2017. יו"ר התותחנים איבן גזידיס רמז: "עלינו לעשות צעד אמיץ בהחתמת מנג'ר". גם שמו של יוליאן נגלסמן מהופנהיים הוזכר.

לואיס אנריקה. יש לו דרישות (gettyimages)
לואיס אנריקה. יש לו דרישות (gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי