סופי: מוחמד סלאח לא יעמוד לדין בגין התקרית מול סטוק

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | Gettyimages

ההתאחדות החליטה לא להעמיד לדין את כוכב ליברפול שתועד מכה את שחקן ההגנה של סטוק מרטינס אינדי, באירוע שחמק מעיני צוות השיפוט

(גודל טקסט)
צפירת הרגעה בליברפול. כלי התקשורת המובילים בממלכה טוענים שההתאחדות האנגלית החליטה לא להעמיד לדין את מוחמד סלאח בגין התקרית במהלכה היכה בידו את ברונו מרטינס אינדי, שחקנה של סטוק במהלך ה-0:0 בין הקבוצות בשבת.


בקבוצה היה חשש שהשחקן יואשם ויורחק משלושת המשחקים האחרונים של העונה. כזכור, האירוע נעלם מעיניו של השופט, אבל אוהדים רבים שמו לב לכך במצלמות הטלוויזיה, הציפו את הנושא ברשתות החברתיות וגרמו לבדיקה של הרשויות, שכאמור הסתיימה בלא כלום. 


בעקבות כך יצטרך הארי קיין לעבוד קשה יותר כדי להשיג את הכוכב המצרי במירוץ למלכות השערים בפרמייר-ליג ולסגור את פער חמשת השערים בין השניים. טוטנהאם תשחק היום מול ווטפורד בוומבלי (21:50, שידור ישיר בספורט1) כך שלקיין תהיה הזדמנות לצמצם את הפער.




Salah attempting to punch Martins Indi vs Stoke. Should be banned pic.twitter.com/ZhlOSH33FS

— Bald Keeper (@hazardfraud) April 28, 2018

עוד בליברפול, עוזרו הבכיר של יורגן קלופ ומי שעובד לצדו במשך 17 שנה, זליקו בובאץ', ייעדר בתקופה הקרובה מסיבות אישיות וכבר עוד יומיים בגומלין ליגת האלופות מול רומא ייעדר. במועדון הכחישו כי הוא התפטר מתפקידו בשל חילוקי דעות עם קלופ וטענו שישוב בהקדם. עם קלופ הוא עובד מאז 2001, עוד כשהיו במיינץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי