"ליברפול ברומא? סיפור גדול, אבל זה לא נותן כלום שהסבים שלנו ניצחו כאן"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | AFP

קלופ בחר להיות ציני לקראת הגומלין (2:5 בראשון) ברביעי (21:45) מול הגי'אלרוסי בחצי גמר הצ'מפיונס: "לא שמעתי אף אחד שמזהיר את ברצלונה מכך שהם יחטפו 3:0 או 4:0. בכל מקרה לא צריך להזהיר אותי"

(גודל טקסט)
"הסיפור הזה של ליברפול חוזרת לאולימפיקו מול רומא הוא סיפור ענק. אבל אני לא חושב שזה עוזר במשהו לי ולשחקנים לחשוב שהסבים שלנו היו כאן וניצחו", כך אמר יורגן קלופ, מנג'ר המייטירדס בהתייחסו לגמר הצ'מפיונס מ-1984 בהשתתפות שני המועדונים, על אותו משטח דשא שהסתיים בניצחון האדומים 0:1.


האדומים הגיעו לבירת איטליה למשחק הגומלין מחר (21:45) בחצי גמר הצ'מפיונס כשהם אוחזים ביתרון של 2:5 מהמשחק הראשון.   "זה בסך הכל משחק באצטדיון נפלא, בעיר נפלאה ומול יריבה חזקה", הוסיף הגרמני, "אתה לא יוצר היסטוריה רק בגלל שמישהו עשה את זה קודם".


על אלה שמדברים על כף שמדובר ביתרון שביר:
"כאשר ברצלונה הגיעה לכאן עם 1:4 מהמשחק הראשון לא שמעתי אף אחד מדבר על כך שהם יכולים לספוג 3:0 או 4:0 ולהיות מודחים. אני מניח שאף אחד לא האמין שזה באמת יכול לקרות. בכל מקרה אני לא צריך שיזהירו אותי".



ה"סבים" חוגגים זכייה ב-1984. רק שלא ייעלבו (טוויטר)


מוקדם יותר דיבר קלופ בטרם עלתה ליברפול על המטוס שהוביל אותה לרומא ואמר: "כמובן שהיינו מעדיפים להגיע לרומא עם יתרון של 0:5, אבל גם ה-2:5 טוב לנו. שני השערים שספגנו באנפילד השאירו אותנו דרוכים".


מצד שני קלופ הבהיר שהמייטירדס לא מתכוונים לשחק על תוצאה ולסגור את המשחק: "אמרתי לבחורים, תתגוננו עם כל מה שיש לכם ותתקפו עם כל מה שיש לכם. נכון שזה מסוכן כי אפשר לספוג גול ראשון מהיר, מצד שני בגישה הזאת אנחנו תמיד במשחק ויכולים להגיב עם שער משלנו. כך עשינו ברבע הגמר מול מנצ'סטר סיטי (1:2 באיתיחאד) והייתי מאוד מרוצה".


הגרמני נשאל מדוע הוא מכנה את החשיבה הזאת "אמיצה": "הכי פשוט לבוא ולהתגונן כך שאתה צריך כשחקן לעשות סוויץ'. הסברתי לבחורים שצריך לבוא ולהיות אמיצים מה גם שכאשר חושבים הגנה, הדברים לא מאפשרים לבצע אלמנטים התקפיים. לתקוף בכל מצב זה אתגר, אבל הבחורים כבר הוכיחו שהם יכולים לעמוד באתגר הזה".


@LPL_Airport

Next stop: Rome pic.twitter.com/Psh8mzlCq7

— Liverpool FC (@LFC) May 1, 2018


על הסיכויים להגיע לגמר צ'מפיונס ראשון מאז 2007: "השחקנים שלנו ראויים לכך, האוהדים שלנו ראויים לכך, אבל זה עדיין לא קרה. יש לנו עוד 90 דקות מאוד קשות לפנינו".


על האפשרות שליברפול בכל זאת תודח:
"אני חושב שאנחנו עושים היסטוריה בכל מקרה. ה-0:5 בפורטו היה משהו היסטורי. המסע הזה שהחל בשלב המוקדמות היה יוצא מהכלל. ברור שככל שאתה קרוב יותר, אתה רוצה יותר. אבל הקבוצה הרוויחה מהמסע הזה גם לטווח הארוך. עושים מסע, עושים היסטוריה, יוצרים מסורת".


❌ Jurgen Klopp has confirmed Adam Lallana won't be available for tomorrow, despite travelling with the squad to Rome. pic.twitter.com/QYaTODaa3G

— This Is Anfield (@thisisanfield) May 1, 2018

  
קלופ גם התייחס לכך שהקשר אדם ללאנה צורף למסע למרות שלא ייקח חלק במשחק ואף ספק אם יכלל בסגל: "אין לנו עוד הרבה זמן עד תום העונה. אנחנו שמחים לראות את ללאנה (נעדר מה-31 במארס) מתאמן איתנו. זה חשוב".


ליברפול כבר הכניסה כ-57 מיליון ליש"ט
המסע האירופי המוצלח של ליברפול כבר הכניס לקופת המועדון סכום של כ-57 מיליון ליש"ט ואם יעלו לגמר יקבל המועדון כ-70 מיליון ליש"ט. החישוב הוא: כשני מיליון יורו על העלייה לשלב הבתים, 12.7 מיליון יורו על ההשתתפות בשלב הבתים. מספר הנקודות שהשיגו בבית שלהם (12) הכניס להם עוד 6.4 מיליון יורו. בשלבי הנוקאאוט הכניסו המייטירדס שישה מיליון יורו בשמינית הגמר, 6.5 מיליון יורו ברבע הגמר ו-7.5 יורו בחצי הגמר.


סכום של 22 מיליון יורו הגיע מכל האלמנטים הקשורים למשחק (כרטיסים, מרצ'נדייס וכו') וסך הכל התעשרה קופתה של ליברפול ב-66.1 מיליון יורו שהם כ-57.1 מיליון ליש"ט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי