סטיבן ג'רארד אישר כי הוא קרוב לאמן את ריינג'רס

סטיבן ג'רארד
סטיבן ג'רארד | Gettyimages

כוכב ליברפול ונבחרת אנגליה לשעבר אמר בשיחה עם "בי. טי. ספורט" כי הוא מקיים שיחות חיוביות עם ראשי הקבוצה הסקוטית, שמאמנה הקודם פוטר בשבוע שעבר: "אני אמשיך את השיחה בימים הקרובים"

קבוצות: ריינג'רס
(גודל טקסט)

בשבוע האחרון הסתובבו לא מעט שמועות ברחבי בריטניה על כך שסטיבן ג'רארד, אחד השחקנים האהובים בכדורגל האנגלי בשנים האחרונות שפרש ממשחק פעיל ב-2016, מועמד לאימון גלאזגו ריינג'רס. היום (שלישי) אישר ג'רארד את השמועות לשמחת אוהדי הקבוצה הסקוטית. בראיון לערוץ "בי. טי. ספורט" סיפר ג'רארד כי הוא דיבר עם ראשי המועדון והשיחות היו חיוביות, ושיחזור לדבר איתם ולהאיץ את המשא ומתן בעוד יומיים, לאחר שיחזור מסידורים אישיים.

סטיבן ג'רארד שיחק בליברפול במשך 17 שנה מ-1998 עד 2015, אז עבר ללוס אנג'לס גלאקסי לשנתיים בסיומן הודיע על פרישה ממשחק פעיל. הוא היה אחד השחקנים האהובים בעיר הנמל האנגלית, והתחבב במיוחד גם על אוהדי קבוצות יריבות בשל המשחק ההוגן בו היה ידוע, הכריזמה והמנהיגות שלו כמו גם הופעותיו בנבחרת אנגליה בה שיחק 14 שנה ואף שימש קפטן. לאחר הפרישה הוא היה מאמן קבוצת הנוער של ליברפול.

השמועות על המגעים בינו לבין ריינג'רס החלו בשלישי שעבר, לאחר שהקבוצה הובסה 5:0 על ידי סלטיק ופיטרה את מאמנה גראם מורטי, שבעצמו היה על תקן מאמן זמני מאז אוקטובר האחרון. ריינג'רס נמצאת במקום השלישי בליגה ונמצאת במאבק צמוד עם היברניאן, קבוצתו של השוער אופיר מרציאנו, על הכרטיס המוביל למוקדמות ליגת האלופות. שתי הקבוצות עם אותו מספר נקודות כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי