דה חאה שבר את שיאו של רונאלדו, מאטיץ' זכה בשער העונה

דויד דה חאה
דויד דה חאה | Gettyimages

מנצ'סטר יונייטד ערכה את ערב הגאלה השנתי ובו הוענקו התארים למצטייני העונה: השוער זכה בפעם הרביעית כשחקן השנה ועקף את CR7, מוריניו העניק בעצמו למקטומיניי את פרס "פריצת השנה": "עבורי הוא שחקן השנה"

(גודל טקסט)
דויד דה חאה נבחר אמש (שלישי) לשחקן השנה של מנצ'סטר יונייטד בפעם הרביעית, ולמעשה שבר שיא מועדון כאשר עבר את כריסטיאנו רונאלדו שזכה בתואר שלוש פעמים. הוא השחקן הראשון של ה"שדים האדומים" שזוכה בתואר על שם "מאט באזבי" בפעם הרביעית. הפרס ניתן לו בטקס מפואר שקיימה מנצ'סטר יונייטד בהשתתפות נשות השחקנים ונציגות אוהדים. במפתיע, הוא הקדים את אנדר הררה במאבק על התואר.


דה חאה הוא השחקן היחיד של יונייטד שפתח ב-35 משחקי פרמיירליג העונה. הוא גם שמר על 17 רשתות נקיות ובחודש אפריל זכה בתואר "שוער השנה" בממלכה. הספרדי אמר בטקס: "קשה להביע במילים מה המשמעות של יונייטד עבורי. זה מדהים לשחק עבור המועדון הזה, ההיסטוריה שלו, האוהדים. הכל. בהתחלה היה לי קשה בקבוצה, אבל אני תמיד מאמין בעצמי. עבדתי קשה ואני גאה בהישגים שלי. אני רוצה להודות לכולם. יש לי ארבעה תארים כאלה וזה פשוט מדהים".


העורך האחראי על מנצ'סטר יונייטד בעיתון "מנצ'סטר איבנינג ניוז", סמואל לוקהרסט, כתב על הזכייה של דה חאה: "הוא השחקן היחיד ביונייטד שמראה יכולת ברמה עולמית גבוהה בשנים האחרונות וזה לזכותו, אבל גם מראה שמערך גיוס השחקנים והסקאוטינג עלוב מאז שאלכס פרגוסון עזב".

One more time…. THANKS pic.twitter.com/UYCCtFt2gT

— David de Gea (@D_DeGea) May 1, 2018

.@AnderHerrera and @D_DeGea reflect as #MUFC's stopper picks up the Sir Matt Busby Player of the Year award… #MUFCPOTYpic.twitter.com/zVmLa7gwUH

— Manchester United (@ManUtd) 1 במאי 2018

מייקל קאריק שיפרוש בתום העונה ויצטרף לצוות האימון, קיבל פרס מיוחד על הישגיו בקבוצה. העמוד הרשמי של יונייטד צייץ: "שחקן גדול עוזב, אבל אדם גדול נשאר". נמניה מאטיץ' קיבל את פרס "שער השנה" על שערו מול קריסטל פאלאס בניצחון 2:3 של יונייטד בלונדון.


"A big player is leaving, but a big man is staying."

Wise words from the boss. #MUFCPOTYpic.twitter.com/slgxYF1zQy

— Manchester United (@ManUtd) 1 במאי 2018

ז'וזה מוריניו בכבודו בועצמו העניק לסקוט מקטומיניי את פרס "הפריצה של העונה". מוריניו אמר: "המשמעות של הפרס היא שכל שחקן שמגיע ליונייטד חולם לעלות לקבוצה הראשונה. כשהוא מגשים את החלום הזה, החלום הבא שלו יהיה לשחק במשחקים הגדולים. בחמישה-שישה חודשים אחרונים השחקן נתן את הכל ועבורי אישית הוא שחקן השנה".


המועדון גם גייס בערב הנוצץ 135 אלף ליש"ט שיוקדשו לקידום צעירים. לקראת הטקס, זלאטן איברהימוביץ' שלח ברכות לקבוצה מארה"ב. "אני מקווה שאתם מצליחים ואני רואה שאתם מצליחים כי עליתם לגמר הגביע האנגלי בלעדי. כאן בלוס אנג'לס הכל טוב. אני נהנה כל יום מהשמש. אני רוצה להגיד לכל האוהדים שאני מתגעגע אליהם ומתגעגע לשחק באולד טראפורד. מודה לכולם על הדחיפה, האדרנלין והאנרגיה שנתתם לי. הייתם חברים נפלאים וזה היה קל לי בשנה הראשונה. אני רוצה להגיד גם למאמן שאני מתגעגע אליך. אתה יודע מה לעשות. אין סודות. מקווה שתזכה בגביע".

When Zlatan talks, you listen.

Turn your volume up and hear this special #MUFCPOTY message from @Ibra_official! pic.twitter.com/e3Z2B4YXF7

— Manchester United (@ManUtd) 1 במאי 2018


במקביל, העיתון "דיילי מייל" דיווח הבוקר שדיילי בלינד ומתיאו דרמיאן הושמטו מהתמונה הקבוצתית של מנצ'סטר יונייטד עם התלבושות החדשות לקראת עונת 2018/19 והדבר מעורר באנגליה יותר משמעות על כך ששניהם לא בתכנון לעונה הבאה ויימכרו בקיץ. שניהם מיעטו להופיע באחרונה, למעשה כל אחד מהם פתח רק פעם אחת העונה. דרמיאן כבר נקשר עם מעבר ליובנטוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי