צפו בתקציר: ברייטון ניצחה 0:1 את מנצ'סטר יונייטד ותישאר בפרמיירליג

שחקני ברייטון חוגגים
שחקני ברייטון חוגגים | Gettyimages

פסקל גרוס כבש בעקב (57) והבטיח באופן רשמי שהקבוצה לא תרד ותישאר בליגה לפחות לעוד עונה. כיאל עלה בדקה ה-84. יונייטד איבדה גובה במקום השני, אבל לא צריכה לחשוש מפער 5 הנקודות מליברפול

(גודל טקסט)
המחזור ה-37 בליגה האנגלית נפתח הערב (שישי) כאשר במשחק הראשון השיגה ברייטון ניצחון קריטי 0:1 על מנצ'סטר יונייטד והבטיחה שתישאר בפרמיירליג לעונה נוספת.


אחרי שרוב העונה דשדשו בתחתית, החברים של בירם כיאל שפתח על הספסל ותומר חמד שלא נכלל בסגל נלחמו בנחישות, והמאמץ השתלם בדקה ה-57 כאשר דה חאה הדף בעיטה מזווית קשה, אך הכדור הגיע לפסקל גרוס שהרים את העקב והשתמש בו כדי לבעוט פנימה. הכדור עבר את הקו בסניטמטר בלבד, אך זה הספיק וברייטון עלתה ליתרון. היא שמרה עליו עד סוף המשחק, והמאמן כריס יוטון אף הספיק להעלות את כיאל בדקה ה-84 לפני ששריקת הסיום נשמעה והקבוצה חגגה יחד עם אוהדיה הישרדות בליגה לאחר עונה קשה במיוחד.


ברייטון עלתה לליגה הבכירה באנגליה בעונה שעברה אחרי 34 שנות היעדרות ומעבר בין הליגות השנייה והשלישית, ואין ספק שזהו הישג שעומד בכל הציפיות שהיא הציבה בתחילת העונה. מוריניו, לעומת זאת, לא יכול להיות מרוצה מהשחקנים שלו שהציגו משחק חלש ואפאתי, ורק יום טוב של דה חאה בשער מנע מהם תבוסה גדולה יותר. ליברפול תתארח בצ'לסי ביום שני ותוכל להקטין את הפער בינה לבין יונייטד לשתי נקודות בלבד, אבל לשדים האדומים עדיין יש משחק חסר.


Job done #BHAFC ⚪️ pic.twitter.com/x1efoYzsYJ

— Brighton & Hove Albion ⚽️ (@OfficialBHAFC) May 4, 2018



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי