דיווחים: סר אלכס פרגוסון נלחם על חייו בגלל דימום מוחי

סר אלכס פרגוסון
סר אלכס פרגוסון | Gettyimages

אמבולנס פינה את המנג'ר האגדי של מנצ'סטר יונייטד לשעבר לבית חולים והוא עבר ניתוח חירום. בנו, דארן, לא נכח במשחק האחרון העונה של דונקסטר אותה הוא מאמן. ברשת מתפללים לשלומו ומקווים שיחזור לעצמו

(גודל טקסט)
אתרי האינטרנט באנגליה אישרו את השמועות לפיהן המנג'ר האגדי של מנצ'סטר יונייטד לשעבר, סר אלכס פרגוסון, הובהל היום (שבת) לבית חולים. פרטים אודות האירוע לא נמסרו, אולם נטען כי הוא במצב קריטי ובשעות אלו נלחם על חייו לאחר שנותח בראשו. מנצ'סטר יונייטד עדכנה באופן רשמי כי פרגוסון סובל מדימום מוחי.


ההודעה הרשמית של מנצ'סטר יונייטד: "אלכס פרגוסון עבר הליך כירורגי עקב דימום מוחי הבוקר (שבת) שעבר טוב מאוד. הוא נמצא בהשגחה וזקוק לזמן החלמה".


הכל התחיל כשבנו, דארן פרגוסון, שמאמן את דונקסטר, לא נכח היום במשחק האחרון העונה של קבוצתו מול וויגאן והמועדון פרסם הודעה רשמית בה נכתב: "דארן נעדר מהמשחק היום עקב מספר בעיות משפחתיות. הוא ביקש פרטיות ויעדכן על המצב דרך המועדון בהמשך השבוע".


Sir Alex Ferguson has undergone surgery today for a brain haemorrhage. The procedure has gone very well but he needs a period of intensive care to aid his recovery. His family request privacy in this matter.

Everyone at Manchester United sends our very best wishes. pic.twitter.com/SDoNzMwVEZ

— Manchester United (@ManUtd) May 5, 2018

Sir Alex Ferguson has emergency surgery for brain haemorrhage – Sky News #fbhttps://t.co/CbctqI33tv

— BIG CAKES (@bigCAKES) May 5, 2018


פרגוסון האב בן ה-76 אימן 27 שנים אצל השדים האדומים, זכה 13 פעמים בפרמיירליג, בחמישה גביעי אנגליה ופעמיים בליגת האלופות. הוא פרש בשנת 2013 ומאז הקפיד להגיע למשחקים באולד טראפורד.

Sir Alex Ferguson has a bleed on his brain and has been put into a coma at Manchester Hope Hospital #mulive [@1RobBeasley]

— utdreport (@utdreport) May 5, 2018


Very sorry to hear about sir Alex Ferguson being in hospital. Thoughts are with him and his family. Stay strong Boss https://t.co/Fbz9I1edsp

— Robin van Persie (@Persie_Official) May 5, 2018

ה'רעשנים מהצד השני של הכביש' שלחו הודעת החלמה מהירה בטוויטר:


Everyone at Manchester City wishes Sir Alex Ferguson a full and speedy recovery after his surgery #footballfamily

— Manchester City (@ManCity) May 5, 2018


 

Keep fighting Boss.. Sending prayers and love to Cathy and the whole family x @manchesterunited

A post shared by David Beckham (@davidbeckham) on



דויד דה חאה מתפלל לשלומו של המנג'ר:

Sir Alex

— David de Gea (@D_DeGea) May 5, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי