צפו בתקציר: צ'לסי ניצחה 0:1 את ליברפול וסיבכה אותה

סלאח
סלאח | Gettyimages

אוליבייה ז'ירו כבש לבלוז שהצטרפו מחדש למאבק על הכרטיס לצ'מפיונס, המייטירדס, שקרובים על פי הדיווחים לצרף את פקיר, הסתבכו במאבק וסיימו משחק ליגה שלישי ללא ניצחון

קבוצות: ברנלי
(גודל טקסט)

צ'לסי ניצחה הערב (ראשון) 0:1 את ליברפול בסטמפורד ברידג' ונכנסה חזק לתמונת הכרטיסים לצ'מפיונס. אולביירה ז'ירו כבש את השער היחיד במשחק וקירב את הבלוז לטוטנהאם ולמייטירדס. עם 69 נקודות, צ'לסי מסתכלת בעיניים לטוטנהאם (71 נק') במקום הרביעי המוביל לצ'מפיונס, ולליברפול (72) לה גם משחק עודף.

החבורה של אנטוניו קונטה אמנם רשמה ניצחון רביעי רצוף, אבל כל מי שראה את המשחק הבין שצ'לסי זכתה מההפקר. המייטירדס אמנם החזיקו בכדור (68%), אבל הניעו אותו בעיקר לרוחב והגיעו לפחות מצבים מהמארחת. יורגן קלופ רושם משחק ליגה שלישי ללא ניצחון, ובסך הכל שתי נקודות מתשע האחרונות. למזלו של הגרמני נותר לו רק עוד משחק אחד נגד ברייטון בבית וניצחון יבטיח את הכרטיס בגלל שגם אם הבלוז ינצחו פעמיים הם לא יוכלו להדביק את הפרש השערים בין הקבוצות (42 מול 27).

עם כל הכבוד לבלוז, בואו נתחיל מהסוף. האם מוחמד סלאח, בדרכו הבטוחה למלכות השערים של הפרמיירליג ולמועמדות על כדור הזהב, נמצא במשבר? העובדות: הפנומן המצרי לא כבש בשלושת משחקיו האחרונים (סטוק 0:0 בליגה בבית, רומא 4:2 בחוץ בליגת האלופות, צ'לסי  1:0 בחוץ) והמייטירדס לא כבשו פעמיים רצופות בליגה (לראשונה בעידן קלופ) וכמובן שלא ניצחו. מצד שני, אולי מדובר בפרק זמן קצר. 


סלאח. כשהוא שובת, ליברפול בצרות (Getty)

אוליבייה ז'ירו העלה את הבלוז 0:1  ליתרון בדקה ה-32. ויקטור מוזס הגביה מימין והצרפתי התרומם ונגח לפינה הגבוהה. כעבור כמה דקות קיבל מוחמד סלאח צהוב על צלילה וכך הסתיימה לה מחצית שלמה בלי מצב מסוכן למייטירדס. הכיוון לא השתנה עם העלייה מההפסקה. ליברפול שלטה אופטית וצ'לסי יצאה למתפרצות. שער של אנטוניו רודיגר בדקה ה-55 נפסל בטענת נבדל ובסיום, 0:1 קטן.


טען ששום דבר לא סגור וצדק (Getty)

ובינתיים, רשת RMC מדווחת שקשר וקפטן ליון נביל פקיר (24) יעבור לליברפול בקיץ תמורת 70 מיליון יורו. על פי הדיווח, היועץ המקצועי של ליון ומנג'ר ליברפול לשעבר, ז'ראר הוייה, תיווך בין הצדדים. במסגרת העסקה, יעבור גם האח הצעיר יאסין לליברפול. נביל פקיר, שהבקיע העונה 17 שערי ליגה ב-28 משחקים, יחתום על חוזה לחמש שנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי