צפו: קרדיף חזרה לפרמיירליג, נירנברג עלתה לבונדסליגה

קרדיף חוגגת עלייה לפרמיירליג
קרדיף חוגגת עלייה לפרמיירליג | Gettyimages

הוולשים סיימו ב-0:0 ברדינג אבל יוקאנוביץ' ופולהאם הפסידו 3:1 בברמינגהאם ויתמודדו בפלייאוף מול דרבי, אסטון וילה נגד מידלסברו. הבווארים ניצחו בחוץ את סאונהאוזן, הולשטיין קיל עלתה למשחקי המבחן

(גודל טקסט)
העונה הסדירה בצ'מפיונשיפ ננעלה היום (ראשון). קרדיף סיימה ב-0:0 עם רדינג וניצלה את ההפסד של פולהאם וסלבישה יוקאנוביץ' לברמינגהאם סיטי (3:1) כדי להבטיח את העלייה האוטומטית לפרמייר-ליג, ביחד עם וולבס. הוולשים חוזרים לבמה הבכירה של הכדורגל האנגלי אחרי ארבע עונות בליגה השנייה. עבור המנג'ר הוותיק ניל וורנוק (69) מדובר בקבוצה שביעית שהוא מצליח לעלות ליגה.


גם תמונת הפלייאוף הושלמה – פולהאם, אסטון וילה (1:0 למילוול), מידלסברו (2:2 לאיפסוויץ') ודרבי קאונטי (1:4 על בארנסלי) ייאבקו על הכרטיס הנוסף לליגה הבכירה. דרבי תארח את פולהאם ביום שישי, כשהגומלין יתקיים ביום שני בלונדון. בורו תארח את וילה בשבת ותתארח אצלה בשלישי. כל המשחקים ישודרו בספורטHD2. 


בתחתית, בארסנלי ובארטון (2:1 לפרסטון) הצטרפו לסנדרלנד וירדו לליגה השלישית. בולטון רשמה קאמבק מדהים ב-2:3 על נוטינגהאם פורסט ונשארה בליגה ברגע האחרון.

FULL TIME: #CardiffCity 0-0 @ReadingFC

⬆️⬆️⬆️ @PremierLeague#CityAsOne ⚽️⚽️ pic.twitter.com/034mRgZUDb

— Cardiff City FC (@CardiffCityFC) May 6, 2018
 

נירנברג חזרה לבונדסליגה אחרי ארבע שנים, הודות ל-0:2 בחוץ על סנדהאוזן משערים של האנו ברנס (ה-14 של הקשר הגרמני העונה) וטים לייבולד (לחצו כאן לצפייה בתקציר). דיסלדורף הבטיחה אף היא את המקום שלה בליגה העליונה כבר בשבוע שעבר. הולשטיין קיל, העולה החדשה לבונדסליגה השנייה, עשויה להשלים עליית שתי ליגות אחרי שהבטיחה את המקום השלישי המוביל למבחנים מול ה-16 בבונדסליגה.

נירנברג. חזרה אחרי ארבע שנים (Getty)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי