קלופ הורה לסלאח להפסיק לצלול: לא מודאג מכך שלא כבש

סלאח
סלאח | Gettyimages

המצרי לא מצא את הרשת כבר שלושה משחקים רצופים, דבר שטרם קרה לו העונה, אבל מנג'ר ליברפול טען: "בדרך כלל הוא מתמודד טוב עם יריבות חזקות. אולי הוא הושפע מכך ששיחק נגד אקסיות". וגם: סיכום עם פקיר הוכחש

(גודל טקסט)
ליברפול מאוכזבת מההפסד 1:0 לצ'לסי. זו לא רק המעידה שעלולה עוד לעלות לה במקום לליגת האלופות אם לא תנצח את ברייטון במחזור הסיום, אלא יכולת רעה שהחזירה את צ'לסי למאבק על ארבע המקומות הראשונים ומשחק שלישי ברצף ללא שער למוחמד סלאח.


יורגן קלופ כעס על הכוכב המצרי שלא אחת צלל, גם קיבל על כך כרטיס צהוב, ונתן לו הוראה להפסיק לעשות זאת. הכדורגלן שכבש 31 שערי ליגה העונה ו-43 שערים בכל המסגרות, כאמור לא כבש כבר שלושה משחקים רצופים וזו פעם ראשונה העונה שזה קורה לו העונה.


"אני לא רוצה לראות את זה. אכן הייתה צלילה או שהוא חיכה למגע, אני לא ממש בטוח. אני חושב שהוא לא רוצה לעשות את זה, אבל ברור שזה קרה", הודה קלופ כשנשאל על הצהוב שספג סלאח על צלילתו מהספק מגע של קייהיל, "שיחק שני משחקים בזה אחר זה נגד קבוצות בהן שיחק בעבר ואולי הייתה לזה השפעה. לפני המשחק עם רומא הוא התחבק עם השחקנים והיום נגד צ'לסי זה קרה גם עם אנטוניו רודיגר. הוא צריך להתמודד עם זה ולהיות טוב יותר, אבל אני לא מודאג. בדרך כלל הוא מצליח להתמודד עם יריבות המשחקות נגד פיזי. היום זה הלך לו פחות טוב".




גם קלופ מסכים שהגיע לו כרטיס צהוב. מוחמד סלאח מתוסכל (AFP)


קלופ הודה שהשחקנים שלו עייפים: "יש לנו 11-12 שחקנים שמשחקים כל העונה ויש לנו הרבה פצועים. עכשיו יהיה לנו שבוע מנוחה שיהיה ממש קריטי ליכולת של הקבוצה". הוא גם הכחיש ידיעות שליברפול רוצה את מי שמכונה "זינדין זידאן" החדש, נביל פקיר מליון. למשחק של ליברפול חסר עושה משחק כמו פליפה קוטיניו, אבל קלופ אמר שאין אמת בידיעות שהופיעו כי הוא בדרך לאנפילד. "לפני המשחק לא שמעתי על זה כלום ואולי תגידו לי תיכף שבמהלך המשחק סגרנו על עסקה", אמר בציניות.

Let's not be hasty judging @MoSalah

Maybe he felt a touch & decided to claim it pic.twitter.com/BMKwklcQ6y

— Richard Cracknell (@MrCracknell) May 7, 2018

על המשחק נגד ברייטון, בו חייבת ליברפול לנצח כדי להבטיח מקום באלופות הוסיף המנג'ר: "ראיתי אותם מנצחים את יונייטד וזה לא הולך להיות קל עבורנו. אלה החיים שלי. כל פעם הכל נקבע במשחק האחרון. אני חושב שגם לטוטנהאם ולצ'לסי יהיה קשה במשחקים שלהן". ליברפול, כידוע, תעפיל גם כך לאלופות אם תזכה במפעל.



קלופ. "אלו החיים שלי, דברים נקבעים במחזור האחרון" (AFP)
 

מנג'ר צ'לסי אנטוניו קונטה אמר שהוא מעז לחלום על עלייה לאלופות אחרי שגם ליברפול וגם טוטנהאם הפסידו במחזור האחרון. "לפני חודש זה היה בלתי אפשרי לדמיין שניאבק בסיום על הכרטיס לאלופות. עכשיו יש תקווה. אנחנו לוקחים שלוש נקודות בכל משחק והיריבות שלנו מפסידות נקודות". 


לצ'לסי יש שתי נקודות בלבד פחות מטוטנהאם והיא צריכה לשחק מול האדרספילד בבית וניוקאסל בחוץ. לטוטנהאם נותרו שני משחקים בוומבלי נגד ניוקאסל ולסטר. ב-7 באפריל הפער בין צ'לסי לטוטנהאם היה עשר נקודות וכעת צ'לסי סוגרת עליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי