באנגליה חוששים: פרגוסון עלול לסבול מנזק מוחי בלתי הפיך

פרגוסון. מרוצה מואן חאל
פרגוסון. מרוצה מואן חאל | צילום: Gettyimages

רופאים בממלכה מזהירים כי המאמן האגדי יתקשה להתאושש מהניתוח, נוירוכירורג בכיר סיפר: "החודש הקרוב יהיה קריטי". אלן שירר: "אני בהלם, המאבק הכי גדול בחייו לפניו"

(גודל טקסט)
מצבו של אלכס פרגוסון ממשיך להיות יציב אבל קשה, כך מדווחים באנגליה. נדמה שהממלכה כולה עוקבת בדריכות אחרי המנג'ר המיתולגי, ובראשה שחקני מנצ'סטר יונייטד בעבר ובהווה. לא דולפות ידיעות ברורות מעבר לכך שהניתוח עבר בהצלחה אבל ריאן גיגס, ששיחק תחת פרגי ביונייטד הגדולה והיום מאמן את נבחרת וויילס, אמר: "אני חושב שהיומיים האלה קריטיים לגבי מצבו. החדשות על מה שקרה לו היו הלם אמיתי עבורי. אני מקווה שייצא מזה ויתאושש לחלוטין". כריס סמולינג, אשלי יאנג, מייקל קאריק, פיל ג'ונס ודויד דה חאה שיחקו תחת פרגי כמאמן ועדיין משחקים בקבוצה כיום.


הנוירוכירורג פטר המלין אמר ל"טלגרף" שאם פרגי יתאושש, החודש הקרוב יהיה קריטי עבורו. המומחה אמר: "הצורה הנפוצה ביותר של דימום עבור אדם בגיל שלו עם היסטוריה של בעיות לב וכלי דם היא דימום בתוך רקמת המוח וגרימת נזק בלתי הפיך לתאים אלה. במקרה של פרגוסון, המנתחים שלו החליטו לפעול משום שהם חשו שגודל קריש הדם גורם נזק לרקמת המוח הנותרת. זה בדרך כלל ניתוח הצלת חיים ומטרתו לצמצם מוגבלות לטווח ארוך שסר אלכס עלול לסבול עם סוג זה של שבץ".


חואן מאטה ביקש מחבריו ביונייטד לזכור את מנטליות הווינר של פרגי ולהילחם עבורו בשלושת המשחקים שנותרו להם עד סיום העונה . מאטה כתב בבלוג האישי שלו: "אנחנו רוצים לעשות את פרגי גאה בנו אם נזכה בגמר הגביע האנגלי ב-19 במאי נגד צ'לסי. למה שקרה לו יש לו השפעה גדולה עלינו בקבוצה וזה מובן. כולנו מאוחדים תחת הרצון לראות אותו מחלים. הוא היה אדם ייחודי והאיש הכי חשוב בקבוצה ובכדורגל העולמי בעשורים האחרונים. לצערי לא זכיתי שייאמן אותי אישית, אבל אני מכיר איזה מורשת עצומה השאיר במועדון ואת מנטליות הווינרית שלו. אנחנו צריכים לעבוד קשה ולהתפלל שהוא ייצא מזה".


Prior to the #JDWelshCup Final kicking off, @Cymru manager Ryan Giggs spoke to @sgorio. pic.twitter.com/Ko1MlztEJE

— FA Wales (@FAWales) 6 במאי 2018


בלם השדים האדומים פיל ג'ונס אמר: "פרגי לקח אותי תחת כנפיו והיה כמו אבא שלי כך שמה שקרה לו הוא הלם עבורי. זה עצוב כי אני מכיר את האופי שלו כפייטר. הוא אגדה בעיני. הוא הביא אותי למועדון ואיפשר לי לשחק באחת הקבוצות הגדולות בעולם. כשדבר כזה קורה זה נחמד שעולם הכדורגל כולו מתאחד ומראה תמיכה בו מקיר לקיר".


אלן שירר, חלוץ ניוקאסל בעבר ופרשן כיום, אמר: "המחשבות שלי והאיחולים עם משפחת פרגוסון. המאבק הכי גדול בחייו לפניו. הייתי בהלם כי שבוע לפני הוא נראה מלא חיים כשחיבק את ארסן ונגר באולד טראפורד".


פיל ג'ונס.
פיל ג'ונס. "אגדה בעיניי" (Gettyimages)


פטריס אברה אמר: "כולם שואלים אותי איך זה שלא צייצתי כלום בקשר לפרגי, אבל בשביל מה אני צריך לצייץ כשיש לי את מספר הנייד שלו ויכולתי לשלוח למשפחה מה אני חושב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי