מוריניו: יש כמה שחקנים במנצ'סטר יונייטד שאני לא אוהב

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Gettyimages

המאמן הפורטוגלי יצא במתקפה חריגה לפני המשחק מול ווסטהאם (21:45, ספורט2): "יש לי שחקנים לא ראויים ולא כשירים ללבוש את החולצה של מנצ'סטר יונייטד". על פוגבה: "מבטיח שאני רוצה הוא יישאר"

(גודל טקסט)
ז'וזה מוריניו גרם לסערה גדולה לפני המשחק של מנצ'סטר יונייטד מול ווסטהאם (חמישי, 21:45, ספורט2). המאמן הפורטוגלי תקף את שחקניו: "יש כאלה שלא ראויים ולא כשירים ללבוש את החולצה של מנצ'סטר יונייטד".


המיוחד לא נקב בשמות ספציפיים, אבל ההערכה היא כי הוא דיבר על אנתוני מרסיאל, לוק שואו, מתיאו דרמיאן ודיילי בלינד שעשויים לעזוב בקיץ הקרוב. מוריניו טען שיש לו שחקנים בסגל שאף פעם לא יוכלו להתחרות עם מנצ'סטר סיטי, שהיא הקבוצה שהוא רוצה לנצח בעונה הבאה בפרמייר-ליג. "יש כמה שחקנים בקבוצה שלי שאני לא אוהב. כמה נקודות מפרידות בינינו לסיטי? לא אחת ולא ארבע. אני סומך על כמה שיכולים לצמצם את הפער הזה בשנה הבאה, אבל יש שחקנים שאני לא סומך עליהם. אני מכיר את השחקנים שלי טוב יותר מכל אחד אחר. יש כאלה שמסוגלים לעשות זאת ואחרים שאני לא מאמין שהם מסוגלים לעשות את זה. יש שחקנים אצלנו שצריכים להיות יותר עקביים ביכולת שלהם וזקוקים ליותר איכות".


הפורטוגלי גם הזים את כל השמועות שפול פוגבה יעזוב בקיץ. לפי הידיעות סוכנו מינו ראיולה הציע אותו לכמה קבוצות והפרסום האחרון דיבר על פאריס סן ז'רמן. למרות הידיעות על יחסים מתוחים בין השניים, המאמן הרגיע: "ההרגשה שלי שהוא יהיה איתנו גם בשנה הבאה. אני יכול להבטיח שאני לא רוצה שיעזוב וגם המועדון לא רוצה למכור אותו. אני יכול לתת לכם ערבות שהסוכן שלו לא מנסה לקחת אותו מאיתנו או מביא הצעות מקבוצות אחרות, כך שעבורי הוא נשאר".

MIRROR SPORT: You're not fit to wear the shirt #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/Udb8JgG5sz

— Neil Henderson (@hendopolis) May 9, 2018

מוריניו גם הכחיש שמרכוס ראשפורד עשוי להיות מושאל אחרי שמתח עליו ביקורת במשחק הקודם. לפחות המספרים אומרים שמוריניו נותן לו צ'אנס. הוא שיחק תחתיו 102 מ-117 המשחקים של כמחליף או כשחקן פותח, ופתח ב-16 מ-33 משחקים העונה בפרמייר-ליג. "מה הוא צריך להרשים אותי? הוא מרשים אותי", אמר הפורטוגלי. "הוא לא צריך לעזוב את הקבוצה כדי לקבל דקות משחק".


ז'וזה מוריניו. מתקפה חריגה (gettyimages)
ז'וזה מוריניו. מתקפה חריגה (gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי