יונייטד תציע שדרוג חוזה לרשפורד, פרגוסון ממשיך להתאושש

סר אלכס פרגוסון
סר אלכס פרגוסון | Gettyimages

באנגליה מדווחים שהחלוץ התלונן על חוסר בדקות, ובהנהלה מיהרו להגדיל את שכרו. המאמן המיתולוגי עשוי לשלוח איחולי הצלחה לשחקני יונייטד לקראת גמר הגביע נגד צ'לסי בסוף השבוע, סרט על חייו כבר מתוכנן בהוליווד

(גודל טקסט)
ההתאוששות המופלאה של סר אלכס פרגוסון מהאירוע המוחי נמשכת. למרות שבנו דארן ביקש מהאוהדים, השחקנים והתקשורת לתת לו להתאושש בשקט ולא ללחוץ עליו בביקורים או דיווחים עקב העובדה שמצבו עדיין לא יציב, נכתב בעיתוני יום ראשון שבמנצ'סטר יונייטד מצפים שפרגי יוכל כבר לשלוח הודעה בכתב או אולי בווידאו להצלחת שחקני מנצ'סטר יונייטד בגמר הגביע האנגלי נגד צ'לסי ב-19 במאי בוומבלי.


"סאנדיי מירור" כתב שפרגי עובר כעת תהליך שגרתי של התאוששות וכי מצבו המשתפר מאפשר לו לשלוח לז'וזה מוריניו ושחקניו עידוד לקראת הגמר. הוא זכה עם יונייטד חמש פעמים בתואר, כאשר הראשון היה ב-1990 נגד קריסטל פאלאס והאחרון ב-2004 נגד מילוול.


משפחתו של פרגי היתה בהלם מכל התמיכה בו שהגיעה מרחבי כל העולם, אבל ביקשה שעדיין יתנו לו פרטיות ולדבריה: "הדבר הכרחי להתאוששות המלאה שלו". מוריניו אישר שמשפחת פרגוסון בטוחה שהוא ייצא לחלוטין ממצבו, אבל הדבר לוקח זמן. "אני מתכוון לבצע את מה שמשפחתו מבקשת ולתת לו פרטיות מוחלטת".


בתוך כך, "סאנדיי סטאר" פרסם שחברת "פרמונט" ההוליוודית מתכוונת ליצור סרט על פרגי וההצלחה שלו ביונייטד. "הוא סיפור הצלחה גלובלי ויביא לבתי הקולנוע מיליונים מאוהדי הספורט בעולם", נאמר על ידי החברה. ההצעה לסרט על חייו והצלחתו הועלתה לפני שנה על ידי חברת וורנר רות' מניו יורק קוסמוס. בארה"ב טענו בעבר שסרטי כדורגל לא מצליחים במדינה, אבל כעת יש הצלחה גדולה יותר לאחר שהכדורגל הפך פופולארי יותר.


STAR: Ant's wife wants to save their marriage #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/6uQGpDBUbq

— Neil Henderson (@hendopolis) 12 במאי 2018


הנהלת מנצ'סטר יונייטד עצמה כבר מתחילה לתכנן לעונה הבאה. באנגליה מדווחים שהמועדון יציע חוזה משודרג למרכוס ראשפורד, לפיו ירוויח 100,00 ליש"ט לשבוע במקום 60,000 שקיבל עד היום. על פי הדיווח ב"סאן", החלוץ בן ה-20 התלונן בפני חבריו על זמן המשחק המועט שהוא מקבל במדי הקבוצה וכדי למנוע את עזיבתו, באולד טראפורד מיהרו להכין לו חוזה חדש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי