צפו: פולהאם ניצחה 0:2 את דרבי ועלתה לגמר הפלייאוף

ראיין ססניון
ראיין ססניון | Gettyimages

קבוצתו של סלבישה יוקאנוביץ' מחקה את ה-1:0 מהמשחק הראשון והבטיחה את הכרטיס לוומבלי, שם תפגוש את מידלסברו או אסטון וילה בקרב על הפרמיירליג. שער ובישול לראיין ססניון

קבוצות: פולהאם
(גודל טקסט)

נציגה ראשונה הבטיחה את מקומה בוומבלי: פולהאם, קבוצתו של סלבישה יוקאנוביץ' שפספסה עלייה אוטומטית לפרמיירליג במחזור סיום העונה הסדירה, ניצחה בביתה 0:2 את דרבי קאונטי, מחקה את ההפסד 1:0 מהמשחק הראשון בשבוע שעבר ותתמודד מול המנצחת בין אסטון וילה למידלסברו, שתיפגשנה מחר לאחר ניצחון החוץ של וילה (שלישי, 21:40 בספורטHD2).

יוקאנוביץ' הסרבי, שכידוע הגיע לפולהאם בעונה שעברה אחרי שעזב את מכבי תל אביב, כבר העפיל בעבר לפרמיירליג עם ווטפורד, אולם לא זכה להמשיך איתה בליגה הבכירה ואולי יזכה להזדמנות פז בעונה הבאה, אם קבוצתו תנצח בגמר בוומבלי. רק כדי להסביר את גודל ההישג של הסרבי, פתיחת העונה של קבוצתו (ושלו כמובן) הייתה נוראית ובאמצע נובמבר פולהאם עוד דורגה במקום ה-17 מתוך 24 קבוצות בליגה.

פולהאם למעשה הפסידה במחזור סיום העונה הסדירה בפעם הראשונה ב-2018, הייתה עוקפת את קרדיף שסיימה בתיקו אילו הייתה מנצחת את בירמינגהאם, אך הערב היא התקרבה לכדי מרחק ניצחון אחד מעלייה אחרי שפרצה את הסכר במחצית השנייה הודות לשערים של הכוכב הצעיר ראיין ססניון (47) ודניס אודוי (66), שזכה לבישול מססניון. בסיום המשחק פרצו אלפי אוהדים לכר הדשא – האם מדובר בחגיגה מוקדמת מדי? התשובה ב-26.5.



הכוכב הצעיר של פולהאם מתקרב לפרמיירליג (Gettyimages)


יוקאנוביץ' יזכה לאמן בליגה הטובה בעולם? רחוק משם ניצחון אחד (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי