הזאר מאיים לעזוב את צ'לסי אם לא יגיע חיזוק רציני בקיץ

אדן הזאר
אדן הזאר | AFP

הבלגי מתוסכל לא ממהר להאריך את חוזהו: "מחכה לראות איזה שחקנים יגיעו בשנה הבאה ואז נראה". על הגביע בשבת מול יונייטד: "זה אחד משני התארים שעוד חסרים לי"

(גודל טקסט)
האם אדן הזאר עומד לעזוב את צ'לסי? לפי דיווחים באנגליה הקשר הבלגי מסרב נכון לעכשיו להאריך את חוזהו בקבוצה' במטרה להמתין ולראות מי יהיו השחקנים שיגיעו למועדון בקיץ, והוא דורש חיזוק רציני כדי להמשיך לעוד עונה.


על הנייר' בצ'לסי לא צריכים לחשוש שהוא יעזוב כרגע בגלל שחוזהו מסתיים ב-2020, אבל בקבוצה מעוניינים כבר תקופה ארוכה למנוע את עזיבתו האפשרית לריאל מדריד והציעו לו חוזה חדש בו ירוויח 300 אלף ליש"ט לשבוע.
 

הזאר בעצמו אמר כי הוא לא ממהר לשום מקום: "אני לוקח את הזמן שלי. מחכה לראות איזה שחקנים יגיעו בשנה הבאה ואז נראה. אני רוצה לראות שחקנים טובים כי אני רוצה לזכות באליפות. הארכת החוזה היא דבר גדול ולכן אני צריך לקחת בחשבון הרבה דברים", הצהיר.
 

צ'לסי שילמה בקיץ האחרון 65 מיליון ליש"ט על אלברו מוראטה מריאל מדריד שהתברר כפלופ ולמרות שאנטוניו קונטה הוציא 250 מיליון ליש"ט על רכש מאז חתם בקבוצה לפני שנתיים, השחקנים שהגיעו לא היו ברמה דומה לאלה שחיזקו את מנצ'סטר סיטי או ליברפול. הזאר מרגיש תסכול שבתקופה בה הוא נמצא בכושר שיא לא יוכל לשחק בשנה הבאה בליגת האלופות עם הבלוז.


הזאר. רוצה קבוצה ששווה אליפות (AFP)

 

בתוך כך הבלגי דיבר על הרצון שלו לזכות בגביע האנגלי במשחק הגמר נגד יונייטד בשבת (19:15, שידור ישיר בספורט1): "חשוב לזכות בליגת האלופות, אבל יש עוד תארים. חסרים לי שני תארים בקריירה. זכייה בליגת האלופות ובגביע האנגלי. אחד מהם אני יכול לזכות בו בשבת. זה עומד להיות משחק ענק. זכייה בתארים הם דבר חשוב ועבורי המשחק הזה חשוב מאוד בגלל שלא זכיתי אף פעם בגביע". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי