אלרדייס עזב את אברטון: "המום, מאוכזב ונגעל". ווסטהאם נפרדה ממויס

סם אלרדייס
סם אלרדייס | AFP

מנג'ר נבחרת אנגליה לשעבר יעזוב את תפקידו אחרי חודשים ספורים בתפקיד אחרי דין ודברים עם ההנהלה. מרקו סילבה הפורטוגלי שפוטר מווטפורד עשוי להחליפו. גם הסקוטי שהשאיר את הפטישים בליגה סיים את דרגו

קבוצות: אברטון
(גודל טקסט)
אברטון החליטה שלא להמשיך את ההתקשרות עם המנג'ר סאם אלרדייס למרות שיש לו חוזה גם לעונה הבאה בטופיס. למעשה זו החלטה משותפת של הצדדים לאחר שאלרדייס טען שהוא לא מרוצה במועדון, אבל כנראה העדיף לעזוב לפני שיפוטר חד צדדית.


"ביג סאם" הוציא את אברטון מהתחתית במהלך העונה שחלפה אחרי שנקלעה למשבר עם המנג'ר הקודם, ההולנדי רונאלד קומאן, אבל אוהדי אברטון לא היו מרוצים מסגנון משחקו ההגנתי וגם הבעלים לא רצה שימשיך. אלרדייס הגיע לקבוצה בנובמבר, אבל כמעט כמו בכל קבוצה לא הצליח לזכות באמונם של האוהדים. לפי הספקולציות, מרקו סילבה הפורטוגלי שפוטר במהלך העונה מווטפורד יחליף אותו בתפקיד. 



המועדון פרסם הודעה רשמית: "בשם היו"ר, חבר המנהלים והבעלים פארהד מושירי אנחנו רוצים להודות לאלרדייס על העבודה שעשה בקבוצה בשבעת החודשים האחרונים. הוא הגיע למועדון בימים מאתגרים והעניק לנו קצת יציבות ואנחנו מודים לו על כך. החלטנו לא להמשיך איתו כחלק מהאסטרטגיה ארוכת הטווח בקבוצה. נמנה מנג'ר חדש הקיץ שימשיך את התיכנון הארוך שלנו באופן מיידי". 
 

לפי התקשורת, מאמן נבחרת אנגליה לשעבר פוטר אחרי פגישה עם הבעלים וטען בפניו שהמועדון לא נותן לו תמיכה מספקת. הטענה של "ביג סאם" היתה שהמועדון החליט לעשות שינויים גדולים מבלי לומר לו מילה על התוכניות לעתיד.


| Sam Allardyce has left his role as manager.

More: https://t.co/0kJowzOX0rpic.twitter.com/ErJpWEEN7T

— Everton (@Everton) 16 במאי 2018


אתמול החליט המועדון על מינוי מנכ"ל חדש, דניס ברט בקסנדייל, מבלי לומר לאלרדייס שקרא בתקשורת כבר שלשום שימיו ספורים בקבוצה.


אלרדייס אמר עוד טרם ההודעה של אברטון: "אני המום, מאוכזב ונגעל שלא היה למועדון את ההגינות לספר לי ולצוות שלי על השינויים. הם בטח היו בצנרת מזמן רב, אבל אף אחד לא לעדכן אותנו. זה די מגעיל. הגעתי למועדון שנאבק על חייו בליגה וסיימנו מקום שמיני. אני שמח עם מה שהשגתי".


The perfect way to finish the season! #WHUEVE#COYIpic.twitter.com/lBFpkw8zlH

— West Ham United (@WestHamUtd) May 13, 2018


מאמן נוסף שסיים את דרכו בפרמיירליג הוא דייויד מויס, שאומנם השאיר את הפטישים בליגה, אך הקבוצה לא הרשימה תחתיו וסיימה במקום ה-13 בטבלה. כזכור, הסקוטי בן ה-55 הגיע בתחילת נובמבר האחרון במקום סלאבן ביליץ', כשהקבוצה הייתה במקום ה-18 ומתחת לקו האדום

יו"ר המועדון דייויד סאליבן אמר: "אני רוצה להודות לדייויד מויס והצוות שלו שעמדו במטרה והשאירו את ווסטהאם בליגה. בזמן שהיה במועדון, דייויד התנהג ביושרה וכנות, והיה תענוג לעבוד איתו. הוא והצוות עמדו באתגר בסיטואציה מסובכת ומגיע להם המון כבוד על העבודה שעשו והם עוזבים את המועדון עם הרבה איחולים מאיתנו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי