גווארדיולה האריך את חוזהו במנצ'סטר סיטי: אני נרגש

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | AFP

המאמן, שזכה באליפות היסטורית ושבר כמעט כל שיא אפשרי, חתם לשנתיים נוספות ויעמוד על הקווים עד תום עונת 2020/2021: "זה תענוג להמשיך לעבוד במועדון הזה". וגם: הספרדי יהפוך לשיאן השכר באירופה

(גודל טקסט)
 "זה תענוג להמשיך לעבוד כאן, אני שמח ומאוד נרגש", כך אמר הערב (חמישי) פפ גווארדיולה לאחר שהאריך את חוזהו במנצ'סטר סיטי בשנתיים נוספות. הספרדי, שיעמוד על הקווים עד סוף שנות 2020/2021, המשיך: "אנחנו ננסה להשיג את התוצאות הטובות ביותר ונמשיך להשתפר. אני שמח לעבוד עם השחקנים האלה. רוצים לשמור על הרמה שהצגנו במשך העונה ולעשות צעד נוסף קדימה".


אל מוברtק, יושב ראש מנצ'סטר סיטי, אמר לאחר החתימה: "אנחנו שמחים להודיע על כך שפפ האריך את חוזהו. אני מצפה לראות את ההשפעה שלו על עתיד המועדון בשנים הקרובות. הוא גרם לשיפור גדול והביא למנצ'סטר רוח מדהימה".


באנגליה מדווחים שגווארדיולה זכה לשדרוג משמעותי בשכרו וכעת, על פי הפרסומים, הוא אמור להרוויח כ-20 מיליון ליש"ט לעונה ובעקבות כך הוא יהפוך למאמן בעל השכר הגבוה ביותר באירופה.


גווארדיולה הוביל את מנצ'סטר סיטי לאחת העונות הגדולות בתולדותיה כשזכה באליפות היסטורית ושבר לא מעט שיאים. למרות זאת, אלופת אנגליה הודחה מליגת האלופות על ידי ליברפול כבר בשלב רבע הגמר ועושה רושם שהמשימה המרכזית של המאמן הספרדי תהיה להביא למנצ'סטר את הגביע בעל האוזניים הגדולות.

We've got Guardiola! #mancitypic.twitter.com/JIpTiZB5rc

— Manchester City (@ManCity) 17 במאי 2018

2021!

https://t.co/7uynxXbKXY#mancitypic.twitter.com/nOOmOtAWlG

— Manchester City (@ManCity) 17 במאי 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי