סארי רמז שיגיע לצ'לסי: לא אאמן קבוצה אחרת באיטליה

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | Gettyimages

מאמן נאפולי שיעזוב בסיום העונה מתקרב למחזיקת הגביע האנגלי, שנמצאת במשא ומתן עם קונטה על גובה הפיצויים. באנגליה חוששים מהתלות של הבלוז באברמוביץ': "מה יקרה אם הוא ימות פתאום?"

(גודל טקסט)
צ'לסי זכתה בגביע האנגלי, אבל עומדת לעבור הרבה מהפיכות בקיץ הקרוב. אם לא תהיה הפתעה ענקית של הרגע האחרון אנטוניו קונטה יפוטר. מי שאמור להחליף אותו לפי דיווחים באיטליה ואנגילה הוא מאמן נאפולי מאוריציו סארי שאתמול רמז אחרי סיום העונה בגדול על המעבר כשאמר: "אני לא מתכוון לאמן קבוצה אחרת באיטליה". לפי ה"מירור" הוא צפוי להגיע, אבל ייתכן מאוד שהשוער טיבו קורטואה יעזוב לריאל מדריד כמו גם אדן הזאר. אגב, גם נשיא נאפולי אאורליו דה לורנטיס אישר שסארי יעזוב, כשאמר: "תשאלו אותו אם הוא נשאר. הוא מפנה אותי לסוכן שלו שלא חוזר אליי". 


תחת הכותרת "ביי, ביי" בו נראה קונטה אוחז בגביע האנגלי אחרי הניצחון בשבת 0:1 על מנצ'סטר יונייטד נאמר שקונטה עקץ את המועדון וטען: "אתם לא הייתם מסוגלים להשתוות לאמביציה ולווינריות שלי ולא הבאתם לי את השחקנים שרציתי שיעשו את ההבדל". לפי העיתון כל מה שנשאר הוא מו"מ על גובה הפיצויים של קונטה שמרוויח 9 מיליון ליש"ט לעונה.


הסיפור המדהים הוא שהבעלים אברמוביץ' לא היה בוומבלי ולא ראה את קבוצתו זוכה בגביע בגלל בעיות עם הדרכון. לפי ה"דיילי מייל" ו-"טיימס" תוקף הויזה שלו פג לפני כמה שבועות והיו עיכובים בלתי מובנים עם הדרכון החדש למיליארדר. לפי העיתון המתח הדיפלומטי בין בריטניה לרוסיה בגלל רצח הסוכן החשאי סרגיי סקריפל גרם לעיכוב למרות שהעיתון הודה שאין לכך אישור ממשרד הפנים הבריטי. העיתונים כותבים שהיחסים בין אנגליה לרוסיה הפכו מתוחים יותר בגלל בעיית הדרכון של אברמוביץ'.


THE TIMES: Visa snub to Abramovich fuels tension with Russia #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/jL8mDzLd72

— Neil Henderson (@hendopolis) May 20, 2018


במאמר מערכת כתב העיתון שצ'לסי מסתכנת בעתידה בגלל שהיא בנויה על אדם אחד – רומן אברמוביץ'. "מה יקרה אם יימאס לו מהצעצוע או שהוא סתם ימות כי אוליגרכים רוסיים נוטים להיעלם", כתב מאט ברלו. מאז 2003 כשאברמוביץ' רכש את הקבוצה צ'לסי זכתה ביותר תארים מכל מועדון אחר, אבל היא בנויה על איש אחד. כמו כן העיתון גם כתב שגם בלי דרכון צ'לסי עדיין תהיה של אברמוביץ' ואי אפשר למנוע זאת ממנו.


הבעלים של נאפולי, אאורליו דה לורנטיס, נשאל אם סארי יישאר ואמר: "אני לא יודע". סארי בן ה-59 סיים פעמיים כסגן האלופה אחרי יובנטוס. סארי דיבר בבירור על עזיבה אחרי הניצחון של נאפולי על קרוטונה 1:2: "לא יודע מה אעשה עונה הבאה, אבל לא רואה עצמי מאמן עוד קבוצה באיטליה. בחיים כל דבר טוב מסתיים ועדיף לעזוב כשהוא טוב. כשהגעתי מאמפולי ב-2015 נאפולי היתה רחוקה 24 נקודות מהצמרת והיום 4 נקודות בלבד. לא הצלחנו לממש את המטרה לזכות באליפות, אבל הדרך היתה פנטסטית".


מאוריציו סארי. יגיע לצ'לסי? (AFP)
מאוריציו סארי. יגיע לצ'לסי? (AFP)


קפטן צ'לסי גארי קייהיל אמר שצ'לסי חייבת להגיע להחלטה מהירה וטען שהאווירה סביב קונטה והידיעות על כך שיפוטר הפריעו לקבוצה להיות מרוכזת בסיום העונה" "אנחנו מרגישים חוסר ודאות בקבוצה וזה הזיק גם בניסיון לשחק בליגת האלופות בשנה הבאה". לפי ה"סאן" קונטה דווקא העמיד אולטימטום לבעלים רומן אברמוביץ' להשקיע בענק בקבוצה ואז לא יעזוב, הוא עשה אותו דבר עם יובנטוס ועזב את הקבוצה לפני ארבע שנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי