עושים שוק: פוצ'טינו חתם על חוזה חדש לטווח ארוך בטוטנהאם

מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו | AFP

הארגנטינאי יהיה מאמן הפטישים לפחות עד 2023: "כבוד גדול". וגם: יונייטד מסמנת מטרות, ליברפול מצאה שוער, רודרי חתם באתלטיקו, סנטוס מסרבת לנהל מו"מ עם ברצלונה על רודריגו וצ'אבי עדיין לא פורש

(גודל טקסט)
הליגות באירופה הגיעו לסיומן, מה שנותן את האות לשמועות ודיווחים לקראת חלון ההעברות ביבשת, כשקבוצות רבות רוצות לבצע רכש לפני פתיחת המונדיאל ברוסיה בחודש הבא.


רשמי
* ווסטהאם הודיעה על עזיבת שניים משחקניה האהובים ביותר, פטריס אברה וג'יימס קולינס, שיסיימו את חוזיהם בחודש הקרוב אך לא יחדשו אותו וייאלצו למצוא קבוצה חדשה.


* צ'אבי, שבשלוש השנים האחרונות משחק באל סאד הקטארית, האריך את חוזהו לעוד שנתיים במדי הקבוצה. הקשר בן ה-35 משמש כקפטן הקבוצה והחליט להישאר בקטאר לפני שהחוזהו הישן מסתיים.


* טוטנהאם הודיעה על החתמת מאמנה מאוריסיו פוצ'טינו על חוזה חדש לעוד חמש שנים. פוצ'טינו ימשיך כמאמן התרנגולים עד 2023 והצוות המקצועי שאיתו ימשיך גם הוא. "זה כבדו גדול עבורי לחתום על חוזה ארוך טווח כשאנחנו מתקרבים לתקופה הכי חשובה בתולדות המועדון ולהיות המנג'ר שיוביל את הקבוצה הזאת גם באצטדיון הבינלאומי החדש שלנו". אמר פוצ'טינו.


️ Chairman Daniel Levy on Mauricio's new contract.#COYSpic.twitter.com/2PA9OY5miz

— Tottenham Hotspur (@SpursOfficial) May 24, 2018


* אתלטיקו מדריד הודיעה על החתמתו של קשרה בן ה-21 של ויאריאל, רודרי, שחתם לחמש עונות בשורות הקולצ'ונרוס.


Acuerdo con el @VillarrealCF para el traspaso de Rodri ➡ https://t.co/IxQ8LZLbDU#AúpaAtletipic.twitter.com/n5tC3nDXjp

— Atlético de Madrid (@Atleti) May 24, 2018

* ולנסיה מימשה רשמית את האופציה על ג'ופרי קונדוגביה והוא יישאר בקבוצה עד 2022 עם סעיף שחרור של 80 מיליון יורו.


@Geo_Kondogbia, valencianista hasta 2⃣0⃣2⃣2⃣#Kondogbia2022https://t.co/DGiY0WJicI

— Valencia CF (@valenciacf) May 24, 2018

* מגן העבר האגדי של אתלטיק בילבאו, אנדוני איראולה בן ה-35, חתם רשמית לשנתיים כמאמן א.א.ק לרנקה הקפריסאית.


* העולה החדשה לסרייה A, אמפולי, החתימה לשלוש שנים את המגן הפולני מיכאיל מרצ'יאניק בהעברה חופשית.


שמועות
* מנצ'סטר יונייטד בדרך לרכוש את בלם טוטנהאם טובי אלדרווירלד תמורת 75 מיליון ליש"ט. הבלגי סירב לתנאים שהציבה לו טוטנהאם בשנה שעברה להארכת החוזה וכמעט לא שיחק לקראת סיום העונה, למרות שהיה כשיר. חוזהו בקבוצה מסתיים רק ב-2020 והוא נחשב לאחד הבלמים הטובים בליגה.


* עוד ביונייטד, לפי ג'אנלוקה די מארציו, מנצ'סטר יונייטד הגיע לסיכום עם שחטאר דונייצק על צירופו של הקשר הברזילאי פרד תמורת 50 מיליון יורו, בתקווה שהעסקה תצא לפועל שבוע הבא. עוד מדווח די מארציו שהשדים האדומים עוקבים אחרי מריו מנדז'וקיץ' ומרקו ארנאוטוביץ'.


* לפי "דיילי מירור", ליברפול הפכה ליעד מועדף עבור שוער מילאן ג'אנלואיג'י דונארומה והוא עשוי לעלות 40 מיליון ליש"ט. 


* ברצלונה החליטה למכור את פאקו אלקסר וקבוצתו לשעבר ולנסיה מעוניינת בו. החלוץ מחזיק בסעיף שחרור בגובה 100 מיליון יורו, אך צפוי להימכר בהרבה פחות.



אלקסר. ייפרד מברצלונה?  (Gettyimages)


* סנטוס מסרבת לנהל מו"מ עם ברצלונה על מכירת החלוץ רודריגו, בטענה שבארסה עדיין חייבת לה 14.5 מיליון יורו מעסקת ניימאר. נשיא הקבוצה ז'וזה קרלוס פרס אמר ל"גלובו": "קודם שיביאו את הכסף ואז נדבר איתם". בארסה עלולה להפסיד את הכישרון בן ה-17 למנצ'סטר סיטי או פאריס סן ז'רמן שרוצות אותו.


* עוד באלופת ספרד, הקשר סרחיו בוסקטס עשוי לחתום על חוזה חדש, כך דיווחה רשת "אספורטה3" בקטלוניה.


* אחרי שמינתה רשמית את אונאי אמרי למאמן, ארסנל רוצה את הקשר הברזילאי טאליסקה, שהושאל בעונה האחרונה מבנפיקה ליסבון לבשיקטאש. גם רומא ומונאקו מעוניינות בשחקן, כשהקבוצה הטורקית מחזיקה בסכות ראושנים עליו ומחירו צפוי להיות 21 מיליון יורו.


*שחקנים נוספים אותם רוצים התותחנים הם הקשרים אדריאן ראביו, ששיחק תחת אמרי בפ.ס.ז' וז'אן-מיקאל סרי מניס.



ראביו. ישחק תחת אמרי גם בעונה הבאה? (Gettyimages)


* מנואל פלגריני שחתם כמנג'ר החדש של ווסטהאם רוצה את שוער צ'לסי ווילי קבאז'רו בן ה-36, ששיחק תחתיו במנצ'סטר סיטי ומלאגה. גם שוער ריימס אדוארד מנדי בן ה-25 על הכוונת של הפטישים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי