עושים שוק: רוני סיכם עקרונית, ליברפול סימנה מחליף לקאריוס

קאריוס
קאריוס | AFP

בגרמניה ובאנגליה מדברים על אליסון הברזילאי בתור השוער הבא של קלופ, חלוץ אברטון על סף מעבר לארה"ב. וגם: יונייטד רוצה את ג'ו הארט כגיבוי, ונגר שוקל חזרה ליפן וליכטשטיינר יהיה הרכש הראשון של אמרי

(גודל טקסט)
 עם גמר ליגת האלופות, העונה האירופית הסתיימה היום (ראשון) ועם המונדיאל בפתח, שוק ההעברות רותח מתמיד. בעוד כולם מחכים לראות מה יעלה בגורל כריסטיאנו רונאלדו וריאל מדריד, לאחר ההודעה המסתורית שלו אמש בסיום המשחק, הקבוצות הגדולות לא ממתינות להביא עוד חיזוקים לקראת העונה הבאה.


שמועות
לטענת "בי.בי.סי", סוכמה עקרונית מכירתו של וויין רוני לדי.סי יונייטד מליגת ה-MLS. "יש עניין מצדנו ברוני ואנחנו חושבים שגם הוא מעוניין. שום דבר בחיים לא סופי, אבל אני מקווה שזה ייחתם בקרוב", טען מאמן הקבוצה בן אולסן.

The latest on Wayne Rooney's 'deal in principle' to join DC United https://t.co/7Q3pWL6nov#EFCpic.twitter.com/ROcqmXJXbN

— BBC Sport (@BBCSport) May 27, 2018

* לות'ר מתיאוס טוען שליברפול סימנה מחליף לקאריוס. אחרי הפיאסקו של אתמול, אף אחד לא יופתע אם קלופ יחליט לוותר על השוער הצעיר. כעת מתברר שמי שמבוקש בין הקורות באנפילד הוא שוער רומא אליסון. כך לפחות על פי כוכב העבר הגרמני, שאמר שליברפול שמה עין על השוער הברזילאי כבר לפני זמן והמשחק אתמול יכול להיות כרטיס הכניסה שלו לאנגליה.


* מנצ'סטר יונייטד רוצה את ג'ו הארט, שוערה של היריבה העירונית סיטי, לתפקיד שוער מחליף לדויד דה חאה. סרחיו רומרו הארגנטיני, שוער המשנה הנוכחי, רוצה לעזוב מכיוון שמוריניו שנתן לו לשחק בכל משחקי הגביע השאיר אותו על הספסל בחצי הגמר והגמר.


* עוד באולד טראפורד: למרות הידיעות על כך שאנטוני מרסיאל יעזוב את מנצ'סטר יונייטד, הוא במו"מ על הארכת חוזהו במועדון כאשר כרגע יש לו חוזה עד קיץ 2019 עם אופציה לעונה נוספת. במקביל, יונייטד רוצה את בלם טוטנהאם טובי אלדרווירלד אבל התרנגולים דורשים שמרסיאל יהיה חלק מהעסקה.


* אברטון רוצה את דני רוז מטוטנהאם, אחרי שקבוצות אחרות ירדו ממנו.


מרסיאל. יישאר בשדים האדומים או יעבור לטוטנהאם (Gettyimages)
מרסיאל. יישאר בשדים האדומים או יעבור לטוטנהאם (Gettyimages)


* יאיא טורה לא ימשיך במנצ'סטר סיטי ולפי דיווח ב"דילי סטאר" יסכים להישאר בפרמיירליג אם יזכה לחוזה של כ-100,000 פאונד בשבוע. מי שעשויה להגיש לו הצעה שכזו היא ווסטהאם, קבוצתו החדשה של המנג'ר מנואל פלגריני.


* ג'רארד דאולפאו, שהושאל מברצלונה לווטפורד יעזוב את בארסה עוד הקיץ. יש לו חוזה עד 2019. סעיף השחרור הוא 20 מיליון יורו, אבל בבארסה מוכנים להסתפק בפחות.


* "קאלצ'ומרקטו" פרסם שאינטר רוצה להחתים את ראפיניה מברצלונה, בה הוא מושאל לנראזורי, אבל בארסה רוצה 40 מיליון יורו ואינטר לא מוכנה לשלם כל כך הרבה.


* לטענת סוכנו של ירי מינה, הוא לא יעזוב את ברצלונה בעונה הבאה. במקביל, "אס" טוען ששבבארסה אופטימיים לגבי החתמת סמואל אומטיטי על הארכת חוזה, אבל הדבר עדיין לא סוכם.


אומטיטי. בספרד טוענים שברצלונה תאריך את חוזהו (Gettyimages)
אומטיטי. בספרד טוענים שברצלונה תאריך את חוזהו (Gettyimages)


* פאבלו מאצ'ין יוכרז בקרוב כמאמן החדש של סביליה. המועדון מוכן לשלם את סכום השחרור של המאמן שהצליח בג'ירונה העונה.


*  קרלו אנצ'לוטי רוצה להחתים בנאפולי את דני סבאיוס, הקשר המתוסכל של ריאל מדריד, שבקושי שיחק העונה.


* ארסן ונגר שוקל חזרה ליפן. המנג'ר הצרפתי, שעזב את ארסנל אחרי 22 שנה בתותחנים, הגיע לאנגליה אחרי שנתיים כמאמן נגויה גראמפוס וכעת הוא שוקל חזרה לארץ השמש העולה. בשבוע שעבר הודיעה ויסל קובה על החתמת אנדרס אינייסטה, אולי נראה שיתוף פעולה של שניים מהגדולים בתחומם דווקא במזרח הרחוק.

Arsene Wenger considering a return to Japan to resume managerial career after ending 22-year reign at Arsenal https://t.co/yFxVKrJXSKpic.twitter.com/aGHwRSC2sB

— MailOnline Sport (@MailSport) May 26, 2018

* ריאד מאחרז צפוי לחתום במנצ'סטר סיטי כבר השבוע. על פי "מייל" הבריטי, הקשר של לסטר יעבור לאלופת אנגליה תמורת כ-75 מיליון ליש"ט. לסטר רוצה מסיטי את פטריק רוברטס, המושאל לסלטיק, אבל המשא ומתן עליו מתנהל בנפרד מזה של מאחרז ורחוק יותר מחתימה.


* יובנטוס קרובה להשלמת רכישתו של המגן מתיאו דרמיאן, עבורו היא תשלם למנצ'סטר יונייטד 11.5 מיליון ליש"ט.


* סטפן ליכטשטיינר שנפרד מיובנטוס אחרי שבע שנים, צפוי להצטרף ללא תמורה לארסנל ויהיה הרכש הראשון של אונאי אמרי.

Stephan Lichtsteiner is set to join Arsenal on a free transfer as new manager Unai Emery's first major signing. (Source: Evening Standard) pic.twitter.com/3IwCo3saXV

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) May 27, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי