עושים שוק: למפארד מאמן דרבי, מרקו סילבה באברטון

גארת' בייל מתרומם למספרת
גארת' בייל מתרומם למספרת | Gettyimages

קשר העבר קיבל ג'וב ראשון כמאמן וידריך את בלקמן. הפורטוגלי מצטרף לטופיז. בית חדש לפרננדו טורס, דשאן המליץ לגריזמן להמשיך באתלטיקו, קורטואה בדרך החוצה, מוריניו סימן רכש ב-50 מיליון ליש"ט

(גודל טקסט)
 אחרי שאירופה נרגעה מגמר ליגת האלופות ומשחקי ההכנה הראשונים לקראת המונדיאל כבר נפתחו, גם שוק ההעברות צובר תאוצה. בכל רחבי היבשת מעבירים הילוך, גם בידיעה שבמהלך המונדיאל צפויה רגיעה, ולפנינו ימים מעניינים במיוחד. ספורט1 עם כל ההעברות והשמועות.


רשמי

* אסטון וילה אישרה: ג'ון טרי סיים את דרכו במועדון. אקס צ'לסי, שסיים את חוזהו, צפוי לפרסם בקרוב הודעה לגבי עתידו. 


* פרנק למפארד הוא מאמנה החדש של דרבי קאונטי. כוכב העבר של צ'לסי, שיחגוג בעוד שלושה שבועות יום הולדת 40, קיבל תפקיד אימון ראשון שנתיים אחרי שפרש ממשחק פעיל. למפארד יצטרך לקבל בקרוב החלטה לגבי ניק בלקמן, שחזר מהשאלה במכבי תל אביב. הוא יחליף את גארי רוואט שיאמן את סטוק בעונה הבאה. ג'ודי מוריס צפוי להצטרף לצוות האימון שלו. 



* אברטון הודיעה רשמית על מינויו של מרקו סילבה למאמנה. הפורטוגלי בן ה-40 שפוטר מווטפורד במהלך העונה יחליף את סם אלרדייס. זו תהיה קבוצתו השלישית באנגליה אחרי שהדריך את האל. 


| Marco Silva has revealed his pride at being appointed Everton manager and his resolve to build a winning side with a winning style and a deep connection between the team and Evertonians. #WelcomeMarco

https://t.co/KdjrshH9lxpic.twitter.com/qgdWb2M5Wy

— Everton (@Everton) May 31, 2018


* הבלם הספרדי איבן מרקאנו (30) חתם לשלוש שנים ברומא. מרקאנו עוזב את פורטו אחרי ארבע שנים בהן רשם 157 הופעות בכל המסגרות, כבש 14 שערים וזכה עם הקבוצה באליפות בעונה החולפת. 


Benvenuto all'#ASRoma Ivan Marcano!
I dettagli ➡️ https://t.co/bgUU6EKeWCpic.twitter.com/e6doz4KJrf

— AS Roma (@OfficialASRoma) May 31, 2018


* אדוארדו בריסו הארגנטינאי הוא מאמנה החדש של בילבאו. המאמן בן ה-48, שפוטר מסביליה במהלך העונה, חתם לעונה ויחליף את חוסה אנחל סיגאנדה. 


* סטנדרד ליאז' מימשה את האופציה על הקשר מהדי קרסלה, והוא חתם במדיה לשלוש שנים. 


* שוער נבחרת ארגנטינה פרנקו ארמני, שהיה מבוקש במספר קבוצות באיטליה, חתם על חוזה חדש לארבע שנים בריבר פלייט.


Frank unveils our new home kit! #WelcomeFrankpic.twitter.com/vEWHzJHFhN

— Derby County (@dcfcofficial) May 31, 2018


שמועות
* ז'וזה מוריניו נצפה ביציע במשחק הידידות בין אוסטריה לרוסיה. על פי "סקיי", המיוחד מעוניין לצרף את מרקו ארנאוטוביץ' עליו דורשת ווסטהאם 50 מיליון ליש"ט. ג'ו הארט, שמבוקש ביונייטד, קיבל הצעה להצטרף לספורטינג ליסבון כמחליפו של רוי פטריסיו שעבר לנאפולי, אך הוא לא מתלהב מהמעבר.


* פרננדו טורס סיכם בסאן טוסו מהליגה היפנית, כך מדווחים כלי התקשורת בספרד. באתר הרשמי של המועדון מיפן פורסם שהחלוץ כבר חתם לשנתיים, אך במהרה ההודעה נמחקה וכעת על פי כל הפרסומים העסקה תושלם רשמית בימים הקרובים. גם אנדרס אינייסטה, כזכור, הצטרף לאחרונה לליגה היפנית.
* צ'לסי היא הקבוצה האחרונה שהוזכרה בהקשר של רוברט לבנדובסקי והיא מוכנה לשלם 80 מיליון ליש"ט. כזכור, סוכנו פיני זהבי אישר באנגליה שהפולני רוצה לעזוב את באיירן מינכן. הבלוז סימנו גם את כוכב קריסטל פאלאס ווילפריד זאהה, המבוקש גם בטוטנהאם ובליברפול.


* דיווח ב"סקיי איטליה": צ'לסי רוצה למכור את טיבו קורטואה כדי לפנות מקום להחתמת אליסון מרומא. אם קורטואה ייצא לשוק, ריאל מדריד וליברפול עשויות לנסות לצרפו. 


לבנדובסקי. בעונה הבאה בכחול? (גטי אימג'ס)
לבנדובסקי. בעונה הבאה בכחול? (גטי אימג'ס)


* ז'ורז'יניו צפוי להצטרף למנצ'סטר סיטי. באיטליה מדווחים שהקשר של נאפולי סיכם לחמש שנים. אלופת אנגליה תשלם תמורתו 50 מיליון יורו. באיטליה טוענים שנאפולי תחליף את הקשר האחורי בפביאן רואיס, הכישרון בם ה-22 של בטיס.


* ליברפול הגישה הצעה רשמית לרכישת נביל פקיר מליון בגובה 60 מיליון יורו. על פי "המירור", האדומים רוצים להשלים את העסקה בתוך 10 ימים.


* רומא סיכמה עם יוסטין קלייברט, בנו של פטריק, אבל אייאקס דורשת 40 מיליון יורו עבור החלוץ. חוזהו יסתיים בקיץ הבא ולכן רומא מוכנה לשלם רק מחצית מהסכון. המנהל הספורטיבי של הג'אלורוסי, מונצ'י, נפגש עם מינו ראיולה בתקווה שסוכן העל יסגור את העסקה. 


* לאציו מנסה לצרף את פאולו גאנסו, הקשר הברזילאי של סביליה. עוד ברשימות: ארמנדו איצו, פרנצ'סקו אצ'רבי ואנטולין ברק. מי שעשוי לעזוב את פליפה אנדרסון, שמבוקש בווסטהאם.


פליפה אנדרסון. יעבור לווסטהאם? (גטי אימג'ס)
פליפה אנדרסון. יעבור לווסטהאם? (גטי אימג'ס)


* מילאן מחפשת חלוץ ורשימת החלומות כוללת את צ'ירו אימובילה, טימו ורנר וגונסאלו היגואין, אך הכל תלוי בפייר פליי הפיננסי. מילאן רוצה גם את ממפיס דפאי מליון, בו מעוניינת גם אינטר.


* על פי RMC, מאמן נבחרת צרפת המליץ לאנטואן גריזמן להישאר באתלטיקו מדריד ולא לעבור לברצלונה. האלופה כבר סימנה את כריסטיאן אריקסן כאופציה חלופית, אך כעת גם ריאל מדריד נכנסה לתמונה בהקשר של הדני. ההערכה היא שגם אריקסן לא יעבור בסופו של דבר.


* מונדו דפורטיבו מדווח שברצלונה סימנה את הכישרון הצעיר של אייאקס, הקשר פרנקי דה יונג (21).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי