עושים שוק: פרד סיכם במנצ'סטר יונייטד, ליכטשטיינר חתם בארסנל

סטפן ליכטשטיינר
סטפן ליכטשטיינר | ארסנל, רשמי

הברזילאי יחתום ל-5 שנים אחרי שעבר את הבדיקות הרפואיות, השווייצרי עבר לתותחנים. וגם: מתיאה פרין ינסה להיכנס לנעליו של בופון שהורחק על ידי אופ"א ל-3 משחקים, ז'ורז'יניו צפוי לחתום בסיטי וההמלצה של מסי

(גודל טקסט)
שוק ההעברות האירופי רותח עם חלון ההזדמנויות האחרון לפני פתיחת המונדיאל, אחריו בוודאי יעלו מחירי כמה מהשחקנים המבוקשים. כל קבוצות היבשת רודפות אחרי השמות אותם הן רוצות במדיהן בעונה הבאה, וספורט1 עושה לכם סדר עם כל השמועות וההחתמות.


רשמי
* המגן השווייצרי סטפן ליכטשטיינר, שעזב את יובנטוס אחרי שבע שנים בקבוצה, הצטרף ללא תמורה לארסנל.


#MUFC is delighted to announce it has reached an agreement with Shakhtar Donetsk for the transfer of Fred.

More details: https://t.co/uQM1R6bmgHpic.twitter.com/52Kg4k2jT8

— Manchester United (@ManUtd) June 5, 2018

* מנצסטר יונייטד אישרה שהקשר הברזילאי פרד סיכם במועדון. קשר שחטאר דונייצק עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות ויחתום באופן רשמי לחמש שנים. קבוצתו צפויה לקבל 50 מיליון ליש"ט.

Welcome to Arsenal, @LichtsteinerSte#WillkommenStephanhttps://t.co/31jZP73Jgb

— Arsenal FC (@Arsenal) June 5, 2018

* בעקבות עסקת פרין ליובנטוס, גנואה מצאה מחליף לעמדת השוער שלה: פדריקו מרקטי בן ה-35, שתפקד כשוער שני בלאציו אבל לא שיחק כבר תקופה ארוכה, חתם בעיר הנמל הצפון-איטלקית.


* פרייבורג מימשה את האופציה על המגן פיליפ לינהארט שהיה מושאל אצלה מריאל מדריד.

Der #SCF hat Philipp #Lienhart fest verpflichtet

https://t.co/MYCPRetRvG

Auf eine erfolgreiche gemeinsame Zukunft pic.twitter.com/W834PfhWiF

— SC Freiburg (@scfreiburg) June 5, 2018

* לאונרדו דה סילבה לופס חתם בוויגאן מהצ'מפיונשיפ. דה סילבה הגיע מפיטרבורו, שנמצאת בליגה השלישית באנגליה, וחתם לארבע שנים בקבוצה. לקשר יש גם הופעות בנבחרת פורטוגל עד גיל 21.


* ויאריאל החתימה את סנטי קאסורלה, קשר ארסנל שכבר לבש את מדי ויאריאל פעמיים בקריירה. קאסורלה בן ה-33 מתאושש מניתוח ועל פי הודעת הקבוצה, ישחק עימה לפחות במחנה האימונים בכדי לחזור בהדרגה לכושר.

BREAKING: Former Arsenal star Santi Cazorla signs for Villarreal as midfielder continues to recover from Achilles injuryhttps://t.co/k56gQ1wWa1pic.twitter.com/FBCV70toiq

— Mirror Football (@MirrorFootball) June 5, 2018

* אינגולשטאט, קבוצתו של אלמוג כהן, ממשיכה להתחזק וצירפה לשורותיה את הקשר טורסטן רשר. האוסטרי בן ה-26 הגיע משטורם גראץ וחתם לשלוש שנים.

+++ RÖCHER ZUM FCI +++
Neuzugang für die #Schanzer Offensive: Thorsten #Röcher wechselt vom @SKSturm#Graz an die Donau und unterschreibt einen Vertrag bis 2021 Herzlich willkommen auf der Schanz! #Jeder1Teilhttps://t.co/N1m1Vv0EjDpic.twitter.com/qfbdURA8zw

— FC Ingolstadt 04 (@Schanzer) June 5, 2018

שמועות
* המאמן הצרפתי לורן בלאן סיכם את תנאיו בצ'לסי ויחתום כבר בימים הקרובים, כך פורסם ב"דיילי סטאר" באנגליה.


* "טוטו ספורט" טוען שיובנטוס תמכור את מיראלם פיאניץ' רק בתמורה ל-80 מיליון יורו. שמו הועלה בריאל מדריד ובברצלונה.


* מרקו סילבה המנג'ר החדש של אברטון עומד לערוך מספר פגישות עם וויין רוני במטרה לשכנע אותו להישאר. רוני סיכם עקרונית עם די סי. יונייטד מה-MLS, אבל הוא מעדיף להישאר באנגליה אם יקבל הבטחה שהוא יקבל דקות משחק רבות. רוני כבר עבר בדיקות בקבוצה בוושינגטון וגם מצא בית למקרה שיעבור, אך לא חתם על החוזה רשמית. 


 

* מנצ'סטר סיטי ממשיכה במרץ בניסיונות לרכוש את קשר נאפולי ונבחרת איטליה ז'ורז'יניו. לפי הדיווחים האחרונים באיטליה, הוא עשוי להגיע לאנגליה ב-48 השעות הקרובות כדי לעבור בדיקות רפואיות. שווי העסקה מוערך בכ-60 מיליון יורו, כשאלופת אנגליה תשלם בשנתיים הבאות מענקים על סעיפים שונים שיוכנסו בחוזה.



ז'ורז'יניו. צפוי להצטרף לפפ גווארדיולה בימים הקרובים (AFP)


* ב"סקיי" האיטלקי דווח ששוער גנואה מתיאה פרין עובר בדיקות רפואיות לקראת החתמתו ביובנטוס. פרין, שעמד בשער איטליה בתיקו 1:1 נגד הולנד נשאר ביובנטוס ארינה כדי להשלים את מעברו לזברות. הוא יתחרה על חולצת השוער הראשון עם ווייצ'ף שצ'סני, השוער הפולני של יובה שנותרר השוער היחיד מאז שג'יג'י בופון עזב את "הגברת הזקנה".


* בופון, שעדיין לא חתם באף קבוצה והוזכר לא אחת כמועמד להצטרף לפאריס סן ז'רמן, הורחק באופן רשמי על ידי אופ"א משלושה משחקים לאחר שכזכור התפרץ על השופט ברבע גמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד וספג כרטיס אדום. המשמעות: השוער האיטלקי יחמיץ את שלושת המשחקים הראשונים של המפעל אם יעבור לקבוצה שתשחק באלופות.


* ז'ורז' ז'סוס מאמנה של ספורטינג ליסבון מועמד לאל הילאל הסעודית, שמאמנה הקודם רמון דיאס הארגנטיני פוטר, כך דווח בפורטוגל. למאמן חוזה לעוד עונה בקבוצתו הנוכחית. יש לו הצעה לאמן בסעודיה לעונה ושכר של 7 מיליון יורו.


* ואלון ברישה, חברו של מואנס דאבור לזלצבורג, צפוי לחתום בסמפדוריה לאחר שהמועדונים סיכמו ביניהם את דמי ההעברה.


מחרז. עדיין לא סגור בסיטי (Gettyimages)
מחרז. עדיין לא סגור בסיטי (Gettyimages)


* לסטר דורשת ממנצ'סטר סיטי את החלוץ פטריק רוברטס כחלק מעסקת העברתו של ריאד מחרז לאלופת אנגליה.


* מלבד פרד, שאמור לחתום מחר על חוזה ביונייטד, השדים האדומים יציגו בקרוב גם את דיוגו דאלוט, המגן הפורטוגלי של פורטו. דאלוט בן ה-19 ינחת לבדיקות לאחר שפורטו הסכימה למכור אותו תמורת 20 מיליון יורו.


* אביו של סוקרטיס, בלם דורטמונד ונבחרת יוון, אישר שבנו יחתום בקרוב בארסנל וגילה כי דחה את מנצ'סטר יונייטד. התותחנים ישלמו 16 מיליון ליש"ט. גםסטפן ליכטשטיינר אישר שהוא מנהל מגעים עם ארסנל, אבל אמר: "שום דבר לא סגור".


Sokratis Papastathopoulos' father says his son snubbed the chance to sign for Manchester United earlier this summer, in favour of a move to the Emirates. pic.twitter.com/beJAQtNrpO

— ArsenalFanTV (@ArsenalFanTV) June 5, 2018


* אייבר הבאסקית רוצה את ריקרדו אלבש מאולימפיה לובליאנה, שכבש עשרה שערים ובישל עוד שישה בעונה שעברה. מחירו עומד על 600 אלף ליש"ט.


* המגן הימני של אינטר ז'ואאו קנסלו מתרחק מהקבוצה, לאחר שהיא לא הפעילה עדיין את סעיף הרכישה שלו תמורת 35 מיליון יורו כדי לקנות אותו מבנפיקה. סוכנו של קנסלו עובד עם וולבס, שתשחק בעונה הבאה בפרמיירליג וכבר הציעה עליו 40 מיליון יורו.


* חלוץ ולנסיה סימונה זאזא אמר בראיון ל"אונדה סרו" שהוא לא רוצה לעזוב את העטלפים והוא גם לא מבין מדוע רוצים למכור אותו. על פי הדיווחים, הקבוצה רוצה למכור אותו על מנת לגייס כסף לרכישת שחקנים אחרים.


מסקרל. בדרך לשאלקה (Gettyimages)
מסקרל. בדרך לשאלקה (Gettyimages)


* בגרמניה מדווחים שעומר מסקרל אמור לחתום בשאקלה כבר בימים הקרובים.


* המעבר של חאבייר פאסטורה לווסטהאם מתעכב. על פי "סקיי", קשר פאריס סן ז'רמן הציב דרישות חדשות להנהלת הפטישים ובהן הוא מבקש שכר של 190 אלף ליש"ט לשבוע.


* חלוץ בוקה ג'וניורס, כריסטיאן פאבון, הומלץ על ידי ליאו מסי לברצלונה שם נוטים לקבל את ההמלצה של הכוכב שלהם וינסו לרכוש אותו. הקבוצה עוקבת אחריו עוד ממשחק הידידות של ארגנטינה נגד רוסיה.


גריזמן. אתלטיקו נחושה להשאיר את הצרפתי (Gettyimages)
גריזמן. אתלטיקו נחושה להשאיר את הצרפתי (Gettyimages)


* אתלטיקו מדריד ממשיכה לעשות הכל כדי להשאיר את אנטואן גריזמן. היא מתכוונת להגדיל את משכורתו ל-25 מיליון יורו לעונה וגם הבטיחה לו ששלושת שחקני המפתח דייגו גודין, סאול וקוקה לא יימכרו.


* ארסנל עשויה להחתים את מרואן פלאיני, שמסיים את חוזהו במנצ'סטר יונייטד. ב"מירור" פורסם שראשי התותחנים כבר הציעו לקשר לחתום במועדון, אך ביונייטד עדיין מנסים להאריך את חוזהו. לקבוצה אופציה להאריך את חוזהו לעונה נוספת ב-80 אלף ליש"ט לשבוע, אבל לא חד צדדית. לפי "רדיו מונטה קרלו", פלאיני אחד המבוקשים בשוק ההעברות הקיץ ועוד אחד שסימן אותו במפתיע הוא מאמן פאריס סן ז'רמן תומאס טוכל. המאמן הגרמני סבור ששחקן כמו פלאיני יכול לסייע לקישור ההתקפי של הקבוצה. דווח עד כה כי יש לו הצעת עתק מסין וכן אפשרות להצטרף למילאן ולבשיקטאש.


* "סקיי ספורט" דיווח שאלברו מוראטה מתקרב למילאן. לפי הדיווח, המנהל הספורטיבי של הקבוצה מסימיליאנו מיראבלי נפגש עם נציגי מוראטה בימים האחרונים. אם באופ"א יטילו עונש על מילאן בעקבות מגבלות הפייר פליי הפיננסי, המו"מ ייפסק.


#Milan L'Europa porta #Morata? Il piano B è #RadamelFalcaohttps://t.co/kdKIR1m8hj#serieA#milanpic.twitter.com/pldmzrc5go

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) June 5, 2018


* שרדן שאקירי עשוי לעבור מסטוק לסאות'המפטון המעוניינת בו. מנג'ר הסיינטס מארק יוז, שאימן אותו בסטוק, מוכן להפעיל סעיף שחרור של 12 מיליון ליש"ט כדי לרכוש אותו והשווייצרי מעונין לברוח מסטוק כמה שיותר מהר.


* חלוץ בורדו מלקולם עשוי לעבור לאינטר. נציגיו נפגשו עם ראשי הקבוצה שמוכנים לשלם עבורו 40 מיליון יורו. ב"ל'אקיפ" הצרפתי פורסם שגם ליברפול בוחנת את האפשרות לצרפו.


* המגן וואחבי חאזרי שהושאל לראן בעונה האחרונה מסנדרלנד, עשוי להירכש על ידי הקבוצה הצרפתית.


* מילאן יצרה קשר עם ריאל מדריד בניסיון לצרף לשורותיה את הקשר דני סבאיוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי