"יאיא טורה יקדיש את העונה הבאה כדי להוכיח לפפ"

יאיא טורה
יאיא טורה | AFP

סוכנו של הקשר בן ה-35 חשף: "הוא מוכן להרוויח פאונד אחד בשבוע, הוא רוצה לשחק באנגליה ומוכן להצטרף לכל אחת מהיריבות של מנצ'סטר סיטי". גווארדיולה סירב להגיב למתקפה חסרת התקדים

(גודל טקסט)

יאיא טורה יצא למתקפה חריפה מאוד נגד פפ גווארדיולה בראיון שפורסם ב"פראנס פוטבול", והיום (שלישי) גם סוכנו של הקשר דמיטרי סליוק, מי שבעקבות התבטאויותיו בעבר נגד המנג'ר ישב השחקן מחוף השנהב ביציע ובספסל תקופה ממושכת, המשיך בדברים הקשים נגד הקטלוני.

במתקפתו על גווארדיולה אמר טורה בין היתר שיש לפפ בעיה עם שחקנים אפריקאים וסליוק בראיון לאתר "ספורט24" ברוסיה סיפר שטורה בן ה-35 מוכן להצטרף לכל הגדולות – ארסנל, צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד, טוטנהאם או ליברפול בסכום מצחיק למדי, העיקר כדי להוכיח שהסיבה לשחרורו ולדקות המועטות שקיבל העונה היא לא מקצועית.

"לטורה יש הצעות עם שכר גבוה מליגות אחרות, אבל הוא החליט להקדיש את העונה הבאה לגווארדיולה ולהוכיח לאוהדי סיטי שהוא לא שחקן גמור ולא גמר עם הכדורגל. הוא מלא אנרגיה ורוצה לשחק גם העונה באנגליה. הוא מוכן להצטרף לכל אחת מהיריבות של מנצ'סטר סיטי ולהרוויח פאונד אחד בשבוע", הצהיר הסוכן.


יישאר בפרמיירליג, כך לפי סוכנו. יאיא טורה (Gettyimages)

עוד אמר סליוק: "בזמנים בהם משחקים עבור הרבה מאוד כסף באנגליה, אני מודיע רשמית שטורה מוכן לעבור לכל קבוצה אנגלית בין שש הגדולות עם שכר של פאונד ובונוסים על הצלחות. טורה לא ידחה הצעות מהגדולות. אף פעם בעבר שחקן ברמה עולמית עם יכולות להנהיג קבוצה לא דחה מועדון גדול". כידוע, גווארדיולה חיסל בצורה מסוימת את הקריירה של טורה פעמיים. הוא מכר אותו כשחקן ברצלונה וכשהגיע למנצ'סטר סיטי השפיל פעם אחר פעם, כאמור לעיל גם בגלל סכסוך קשה עם הסוכן ואילץ את השניים לפרסם התנצלות.

הסוכן גם ביקר קשות את הדרך בה מנצ'סטר סיטי מהירה להיפטר מהמנג'ר הקודם מנואל פלגריני, שכעת רוצה את טורה בקבוצתו החדשה ווסטהאם. סליוק אמר: "סיטי הודיעה מראש על החתמת גווארדיולה, שחשש כי פלגריני יזכה בתארים והדבר ייראה לא טוב שהקבוצה זורקת אותו ומחתימה את פפ בסיום העונה". פפ מצדו מסרב להגיב לאותם ראיונות בשלב זה.


גווארדיולה מסרב להגיב בשלב זה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי