וויליאן מפרגן ליונייטד: "פרד חתם באחת הקבוצות הטובות בעולם"

וויליאן חוגג
וויליאן חוגג | Gettyimages

קשר צ'לסי פירגן לחברו לנבחרת על החתימה במנצ'סטר יונייטד: "שמח שהוא הגשים את החלום הגדול שלו לשחק בפרמייר ליג". השניים שיתפו פעולה בעבר בשחטאר דונייצק. הגעתו גורמת שוב לספקולציות סביב עזיבת פוגבה

(גודל טקסט)
לא הרבה כוכבים ברזילאים שיחקו במנצ'סטר יונייטד. קשר שחטאר דונייצק, פרד, עלה לשדים האדומים 52 מיליון ליש"ט ובמסיבת העיתונאים היום שחקני ברזיל התייחסו יותר להחתמה שלו מאשר למונדיאל. השחקנים מרגישים די קרובים לכדורגל האנגלי כרגע בגלל שהם מתאמנים במתקן האימונים של טוטנהאם בלונדון והעיתונאים האנגלים מדברים איתם יותר על הליגה מאשר על הטורניר הקרוב.


קשר צ'לסי, וויליאן, אמר: "פרד שחקן מצוין שמצטרף לאחת הקבוצות הכי טובות בעולם". וויליאן שנרכש על ידי ז'וזה מוריניו לצ'לסי משחטאר מכיר את חברו היטב והוסיף: "אני שמח עבורו שהוא הגשים את החלום שלו לשחק בקבוצה גדולה בפרמיירליג. אנחנו מכירים את האיכות שלו כשחקן והיכולת שלו להשתפר עוד יותר. יש לו פוטנציאל להיות אפילו טוב ממה שהוא. אני בטוח שהוא יצליח ביונייטד ומאחל לו הרבה בהצלחה. דיברתי איתו על הליגה ונתתי לו כמה עצות". ניימאר גם איחל הצלחה לפרד וחיבק אותו במהלך האימונים כשהצלמים מתמוגגים מנחת.


פרד נראה כמו רכש מושלם עבור היונייטד. הוא שחקן שאוהב לרוץ מרחבה לרחבה, כמו ארתורו וידאל בבאיירן או יאיא טורה כשהיה במנצ'סטר סיטי וכמובן פול פוגבה ביונייטד – כך שייתכן שחתימתו מסמלת על מכירתו העתידית של פוגבה. "גלובו אספורטה" כתב ששלושה מאמנים ברזילאים זימנו אותו לנבחרת בשלוש שנים. דונגה, צ'יצ'ה וגם המאמן האולימפי שרצה אותו לאולימפיאדת ריו, אבל שחטאר סירבה לשחררו. בנבחרת צ'יצ'ה ראה בו עד כה רק מחליף של פאוליניו, אבל ייתכן מאוד שאם הוא יפגין יכולת טובה יותר הוא ישחק במקומו.


ריבאלדו צייץ על הרכש החדש של יונייטד: "פרד שחקן מצוין, אבל כמו כל שחקן חדש בליגה החדשה יצטרך קצת זמן להתאקלמות, אבל אם אתה שחקן טוב וקשר מבריק כמוהו הוא עומד להיות שחקן מצוין ביונייטד":

"Fred is a wonderful player. Like any other player when you move to a new country, he will need a little bit of time to adapt. But when you're a good player and a brilliant midfielder like he is, he's going to do well and he's going to be good for Man United."

– Rivaldo. pic.twitter.com/2f04vFUe0f

— Football__Tweet (@Football__Tweet) June 6, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי