דויד דה חאה: לא יודע אם אהיה השוער הבא של ריאל מדריד

דויד דה חאה
דויד דה חאה | AFP

שוער נבחרת ספרד ומנצ'סטר יונייטד נשאל על האפשרות שיצטרף ללופטגי ויעבור לבלאנקוס: "לא יודע אם לפלורנטינו פרס יש את מספר הטלפון שלי. אני רוצה לזכות בתארים כמו כל אחד אחר"

(גודל טקסט)

אוהדי מנצ'סטר יונייטד חוששים אחרי מינויו של ז'ולן לופטי למאמן ריאל מדריד כי דויד דה חאה יעזוב לבלאנקוס. היחסים של השוער עם מאמן הנבחרת מצוינים אחרי שהוא נתן לו את הצ'אנס עוד בנבחרת הצעירה עד גיל 21 וזכה איתו באליפות אירופה שהתקיימה בירושלים. בעוד שזינדין זידאן התנגד להבאת שוער אחר ותמך בקיילור נבאס, אצל לופטגי תהיה נכונות ברורה לקלוט את דה חאה בקבוצה.

אוהדי יונייטד צייצו שלופטגי ינסה כל הקיץ לשכנע את דה חאה לעבור וכבר ידוע שהשוער הספרדי חולם לשחק בספרד ולחזור למשפחתו. כעת המנג'ר ז'וזה מוריניו עלול להיתקל בבעיה, אם ריאל מדריד תסכים לשלם את דמי ההעברה על השוער ואם זה ירצה אכן לעזוב.

בראיון אמר דה חאה לעיתון "אס" עוד לפני ההודעה על מינויו של לופטגי: "אני לא יודע אם לפלורנטינו פרס יש את מספר הטלפון שלי ואני לא יודע אם אהיה השוער של ריאל מדריד. מה שאני כן יודע זה שאני מאוד שמח במנצ'סטר יונייטד. אני רוצה לזכות בתארים כמו כל אחד אחר".

הוא גם דיבר על מצבה של יונייטד בליגה ואמר: "אנחנו חייבים להשתפר, זה מועדון גדול והמקום השני הוא לא הישג עבורנו. אנחנו חייבים להשתפר כדי להפוך את המועדון הזה לטוב יותר. אבל גביע העולם זה מה שחשוב עכשיו ובזה אני מתרכז".


טוב לו במנצ'סטר, אבל ידוע שהוא ישמח לחזור הביתה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי