עושים שוק: בייל מתעקש לעזוב, רומא מחפשת מחליף לאליסון

סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' עם צ'ירו אימובילה
סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' עם צ'ירו אימובילה | AFP

כוכב נברחת וויילס ייפגש על לופטגי, אך על פי "אס" הוא מעוניין לסיים את דרכו, השוער הברזילאי סיכם בריאל, הקבוצה האיטלקית רוצה את ברנד לנו במקומו. וגם: בארסה רוצה את כוכב יובה, פ.ס.ז' סימנה את קאנטה

(גודל טקסט)
  המונדיאל כבר התחיל, אבל הכדורגל העולמי מתעסק גם בהכנות לעונה הבאה כאשר הליגות באירופה רותחות ובין המועדונים עוברים שחקנים, מאמנים והרבה שמועות. ספורט1 עושה לכם סדר.


רשמי

* פיורנטינה צירפה את הילד הצרפתי לוק קופי (17). הכישרון הצעיר של מונאקו חתם לשלוש שנים. 


 

* הרווי סנט קלייר, קשר נבחרת סקוטלנד הצעירה שהשתייך לסגל המורחב של צ'לסי, חתם לשלוש שנים בוונציה האיטלקית. 

 

שמועות
* על פי "אס", גארת' בייל ייפגש עם מאמנה החדש של ריאל מדריד ז'ולן לופטגי אחרי שיחזור מחופשה פרטית בארה"ב, אך הוא עדיין מתעקש לעזוב את המועדון כבר בקיץ.



נחוש לעזוב. בייל (AFP)


* על פי "מונדו דפורטיבו", ברצלונה שיפרה את ההצעה על מיראלם פיאניץ' ומוכנה לשלם ליובנטוס 80 מיליון יורו. עוד על הפרק בבארסה: החזרתו של טיאגו אלקנטרה מבאיירן מינכן.


* פאריס סן ז'רמן שוב סימנה את קשר נבחרת צרפת אנגולו קאנטה ומוכנה לשלם 90 מיליון ליש"ט כדי לרכוש אותו מצ'לסי. אלופת צרפת רוצה גם לאונרדו בונוצ'י ממילאן לצדו של ג'יג'י בופון.


* עוד מצ'לסי: סוכן העל פאלי רמדאני מתווך בין נאפולי למאוריציו סארי במטרה לשכנע את ראשי המועדון לוותר על הפיצוי ולאפשר את הגעתו של המאמן לצ'לסי. ג'אנפרנקו זולה מועמד לשמש כעוזרו של סארי בסטמפורד ברידג'.


* צ'לסי חושבת גם רכש ועל פי "לה פריזיאן", הביעה עניין במגן השמאלי של פורטו, הברזילאי אלכס טלס. גם ליברפול רוצה את השחקן.


* אם אליסון אכן יעזוב, רומא תנסה לחטוף מארסנל את השוער הגרמני ברנד לנו. סוכנו של קשר ורונוה, רומולו (31), אישר שלשחקן הצעות מרומא ומלאציו.



היעד הבא פאריס? קאנטה (Getty)


* שלוש הגדולות של טורקיה: פנרבחצ'ה, בשיקטאש וגלאטסראיי, הביעו עניין בחלוץ מילאן ונבחרת קרואטיה ניקולה קאליניץ'.


* "דיילי מירור" מדווח שאיש הנהלה בכיר מאוד ביובנטוס טען בפני המגזין שסרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' (23), קשרה הסרבי של לאציו, נמצא על סף חתימה בגברת הזקנה.


* "סקאי איטליה" דיווח ששוער רומא אליסון סיכם לחמש שנים בריאל מדריד, אבל עדיין יש פער בין הצדדים על מחירו. נאפולי דורשת 80 מיליון יורו וריאל מדריד הציעה 60 מיליון יורו (55+5). 



* "קוריירה דלו ספורט" פרסם שנשיא נאפולי ישלם 30 מיליון יורו תמורת סעיף השחרור של פביאן רואיס קשר בטיס ונבחרת ספרד עד גיל 21. נאפולי עוד לא הגישה הצעה רשמית, אבל היא תאבד את ז'וזרז'יניו למנצ'סטר סיטי ומארק האמשיק קיבל הצעות מסין. נאפולי גם רוצה את סטניסלב לובוטקה הסלובקי קשר סלטה ויגו. היא מחפשת גם שוער במקום פפה ריינה, כשעל הפרק קיילור נבאס שוער ריאל מדריד או אלכס מרט שוער ספאל האיטלקית.


אליסון. ריאל מדריד מעוניינת (GETTY IMAGES)
אליסון. ריאל מדריד מעוניינת (GETTY IMAGES)


* לפי "סאן" ליאו מסי המליץ לברצלונה להחתים את מו סלאח אחרי העונה המצוינת שהייתה לו בליברפול. "מונדו דפורטיבו" פרסם שבארסה בוחנת להחתים גם את מיראלם פיאניץ'.


* אלכסנדר גולובין, הכוכב העולה של נבחרת רוסיה שהצטיין ב-0:5 במשחק הפתיחה של המונדיאל על ערב הסעודית, היה על פי דיווחים בדרכו ליובנטוס, אך כעת בארץ המגף טוענים שבעקבות ההופעה הטובה קבוצתו צסק"א מוסקבה מתכוונת לדרוש עליו יותר מ-20 מיליון יורו. עכשיו קבוצות נוספות כמו ארסנל, אינטר, מילאן, מצטרפות למירוץ על שירותיו.


גולובין. בדרך לקבוצה גדולה (AFP)
גולובין. בדרך לקבוצה גדולה (AFP)


* מנצ'סטר יונייטד מעוניינת להחתים את בלמה של נאפולי, קאלידו קוליבאלי הסנגלי בן ה-26, כך על פי "TMW".


* "מנצ'סטר איבנינג ניוז" מדווח שדויד דה חאה מתרחק מריאל מדריד. מנצ'סטר יונייטד הציעה לו חוזה חדש לחמש שנים.


* ווסטהאם רוצה את קשר פאריס סן ז'רמן חביאר פאסטורה. הבעיה יכולה להיות שכרו הגבוה שעומד על 200 אלף יורו לשבוע.


פאסטורה. בעונה הבאה באנגליה? (AFP)
פאסטורה. בעונה הבאה באנגליה? (AFP)


* למרות השמועות על עזיבת טיבו קורטואה בצ'לסי משוכנעים שהוא יישאר. כך מדווחים ב-TMW אחרי שהיו דיווחים שאתלטיקו מדריד תמכור את יאן אובלק ותחזיר את קורטואה שהיה מושאל אצלה.


* סטפנו סטורארו קשר יובנטוס מבוקש בוולפסבורג. גם בטיס ו-ולנסיה מעוניינות.


* מאמן איינדהובן פיליפ קוקו בדרך לאמן את פנרבחצ'ה ומארק ואן בומל קשר הולנד לשעבר מועמד להחליף אותו באיינדהובן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי