16 מיליון יורו פיצויים: סארי ימונה השבוע למאמן צ'לסי

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | Gettyimages

האיטלקי סיכם לשנתיים. הבלוז יפצו את נאפולי בחמישה מיליון יורו ואת אנטוניו קונטה ב-11 מיליון. זולה יחזור לסטמפורד ברידג' כעוזר המאמן

(גודל טקסט)

מאוריציו סארי יהיה ככל הנראה מאמנה החדש של צ'לסי. יושבת ראש הבלוז מרינה גרנובסקאיה מנהלת שיחות רשמיות לשחרור המאמן מחוזהו. הבלוז ישלמו חמישה מיליון יורו לנאפולי ועוד 11 מיליון יורו פיצויי פיטורים למאמנם הנוכחי, אנטוניו קונטה. סארי כבר סיכם את תנאיו לשנתיים עם אופציה לעונה שלישית. ג'אנפרנקו זולה, שחקן צ'לסי לשעבר, צפוי לשמש כעוזרו.

כזכור, סארי סיים את תפקידו בנאפולי בתום העונה והוחלף על ידי קרלו אנצ'לוטי. אך מכיוון שהצדדים לא הגיעו לסיכום כספי, חוזהו לא הותר ונאפולי דרשה לקבל את מלוא סעיף השחרור שנקבע בחוזה – שמונה מיליון יורו. בסופו של דבר, הסכום יהיה כאמור מעט נמוך יותר.

סארי בן ה-59 אימן את נאפולי בשלוש השנים האחרונות אחרי שהחליף את רפא בניטס. הוא לא הוביל את הפרטנופי לתארים, אבל הקבוצה הצליחה לסיים פעמיים במקום השני ופעם נוספת במקום השלישי. קונטה יעזוב את צ'לסי אחרי שנתיים בהן זכה באליפות בעונתו הראשונה ובגביע העונה.

על פי פרסומים באנגליה, ההודעה הרשמית על מינויו של סארי צפויה לקרות כבר השבוע. זולה, ששוהה במונדיאל כפרשן של רשת טלוויזיה, כבר הודיע למעסיקיו שעליו לצאת ללונדון לחתימה הרשמית. האיטלקי בן ה-51 שיחק בצ'לסי בין 1996 ל-2003. הוא לא עבד מאז פיטוריו מבירמינגהאם סיטי בפברואר 2017.


בדרך ללונדון. סארי (Getty)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי