עושים שוק: לנו חתם בארסנל, לונין יעבור לריאל מדריד

ברנד לנו
ברנד לנו | אתר רשמי

השוער הגרמני הצטרף לתותחנים שנפרדו מווילשר, הבלאנקוס ירכשו את האוקראיני בן ה-19. וגם: ברצלונה מנסה לפתות את פיאניץ' מיובנטוס, אדן הזאר רוצה לעזוב את צ'לסי ומה חדש בעניין מיליניקוביץ'-סאביץ'?

(גודל טקסט)
בזמן שבמונדיאל מתכוננים למחזור השני של שלב הבתים ועסוקים בספקולציות ותחזיות, שוק ההעברות באירופה ממשיך לרתוח. ספורט1 עושה לכם סדר עם כל ההחתמות והשמועות.


רשמי
*כבר מספר ימים שאנו מחכים להודעה הרשמית, הערב היא הגיעה: שוער לברקוזן ברנד לנו חתם בארסנל והוצג רשמית בלונדון. לנו בן ה-26 נפרד מלברקוזן אחרי שבע שנים בהן רשם 233 הופעות.

Welcome to Arsenal, @Bernd_Leno – we're delighted to have you here #HeyLenopic.twitter.com/m4yT22I58V

— Arsenal FC (@Arsenal) June 19, 2018

* עוד בארסנל, או יותר כבר כבר לא בארסנל: ג'ק ווילשר אישר שחוזהו הסתיים ולא יוארך. הקשר שנותר מחוץ לסגל נבחרת אנגליה למונדיאל עשוי להישאר בלונדון ונחשב למועמד מוביל לווסטהאם.


* ווסטהאם אישרה את צירופו של המגן הצרפתי איסה דיופ בן ה-21, שחקן נבחרת צרפת הצעירה ומגן טולוז בשלוש השנים האחרונות.

#WelcomeDioppic.twitter.com/WOIoFBJvXA

— West Ham United (@WestHamUtd) June 19, 2018

* וולפסבורג החתימה לשלוש שנים את השוער בן ה-30 פבאו פרבאן מלאסק לינץ האוסטרית, שעוזב אחרי שבע שנים וחצי.

New keeper – VfL set to sign Pavao #Pervan ➡️ https://t.co/WssOhryuVd | #vflwolfsburgpic.twitter.com/h4xEaGIari

— VfL Wolfsburg EN (@VfLWolfsburg_EN) 18 ביוני 2018

* סמפדוריה מימשה את האופציה ורכשה את השוער הסלובני ויד בלץ (28), שהושאל אליה מבנבנטו. 


שמועות
לוקאס טוריירה האורוגוואי יוצג בקרוב כשחקן ארסנל לפי כל ההערכות בתקשורת באנגליה ובאיטליה כאחד.


* לטענת "מארקס", ריאל מדריד תודיע בקרוב על רכישתו של השוער בן ה-19 אנדריי לונין (1.91 מטר) שיעבור תמורת 14 מיליון יורו. הוא יצטרף לקבוצתו החדשה של לופטגי במחנה האימונים ואז תתקבל החלטה אם הוא יכול להיות חלק מהסגל של אלופת אירופה או שמא ישתפשף בעתיד הקרוב. הוא שמר 20 פעמים על שער נקי ב-51 משחקים בשתי העונות האחרונות.

Andriy Lunin. Newest Real Madrid signing! (video by BTL) pic.twitter.com/A958g4YbAO

— Rk (@RkFutbol) June 19, 2018

* לאציו מנסה להחתים את קשר נבחרת פורטוגל ז'לסון מרטינס (23), אך גם אברטון נכנסה לתמונה בעניינו.


* באיטליה טוענים: ריאל מדריד הכי רצינית בעניין סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' והיידה שמוכנה לשלם 150 מיליון יורו. יובנטוס מקווה לכלול בעסקה שחקנים ולהוריד את התשלום. מנצ'סטר יונייטד לא תגיע לסכום שדורש קלאודיו לוטיטו. 


* ז'ורז'יניו יהפוך לשחקן מנצ'סטר סיטי בקרוב, כשדמי ההעברה יעמדו על 46 מיליון ליש"ט. מי שעוד צפוי לעזוב את נאפולי הוא מארק האמשיק. אביו של השחקן אישר: "60 אחוז שהוא יעבור לסין".


* "מנצ'סטר איבנינג ניוז" מדווח כי ז'ולן לופטגי ביקש מנשיא ריאל מדריד לנסות לרכוש ממנצ'סטר סיטי את ברנרדו סילבה, ששיחק בעבר בבנפיקה ומכונה "מסי הפורטוגלי". מחירו עשוי להיות 80 מיליון יורו אם סיטי בכלל תרצה למכור.




ברנרדו סילבה. לופטגי רוצה אותו מסיטי (AFP)
ברנרדו סילבה. לופטגי רוצה אותו מסיטי (AFP)


* על פי פרסום ב"סאן", אדן הזאר אמר לצ'לסי שריאל מדריד עשויה להגיש בקשה לרכוש אותו. כזכור, הזאר לא מרוצה מחילופי המאמנים בצ'לסי ושלח רמז עבה לריאל לפנות לבלוז בעניינו. 


* "מונדו דפורטיבו" חושף שברצלונה פנתה ליובנטוס לרכוש את מיראלם פיאניץ'. השחקן אומר שטוב לו ביובה, אבל הצעה טובה עשויה לפתות אותו. לפי "ספורט" הקטלאני, ברשימה של ארנסטו ואלוורדה יש ארבע עמדות למלא: שחקן הגנה, שני קשרים וחלוץ.

️❗️#RUMOR Barça could have made contact with Juventus player Pjanic to know his interest. Although he feels fine at Juventus, an offer from Barça could tempt him pic.twitter.com/d5fyw3TtxP

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 18 ביוני 2018

* סוכנו של נביל פקיר אמר לעיתון "אקספרס" שהעסקה עם ליברפול עדיין לא ירדה לחלוטין מהפרק, אבל גם צ'לסי וקבוצות אחרות בפרמיירליג מעוניינות בו. העיסקה התפוצצה בטענה שהוא סבל מקרע ברצועה ב-2015 שיכול לסכן אותו בעתיד.


* לפי "דיילי מייל", אם מאוריציו סארי ימונה למנג'ר צ'לסי, שחקן הקבוצה לשעבר ג'אנפרנקו זולה יצטרף אליו לצוות האימון. נודע שסארי רוצה את קשר צסק"א מוסקבה ונבחרת רוסיה אלכסנדר גולובין. לפי "טיימס", הבעיות עם רומן אברמוביץ' שלא הורשה להיכנס לאנגליה מונעות מהקבוצה לנסות לסגור עסקאות על רכישת רוברט לבנדובסקי מבאיירן וז'אן מישל סרי מניס.


גולובין. גם צ'לסי רוצה אותו (AFP)
גולובין. גם צ'לסי רוצה אותו (AFP)


* לפי "דיילי סטאר", ווסטהאם גברה על סביליה במירוץ להחתמת איסה דיופ, מגן טולוז בן ה-21. דיופ ונציגיו כבר נמצאים בלונדון. 


* הירבינג לוסאנו, חלוץ איינדהובן ומקסיקו, עשוי לעבור לאברטון אחרי שזו מינתה את מרסל ברנדטס, שהיה מנהל הספורט של הקבוצה ההולנדית.


* חאבייר פאסטורה מפאריס סן ז'רמן נמצא במשא ומתן עם רומא והוא קרוב לסיכום. אין עדיין סיכום בין המועדונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי