עושים שוק: טיבו קורטואה קרוב מתמיד לריאל מדריד

טיבו קורטואה
טיבו קורטואה | Gettyimages

דונארומה יגיע ללונדון, הבלגי יעשה את הדרך לבירת ספרד. וגם: רק בן 16 וכבר שווה 72 מיליון, נביל פקיר למנצ'סטר יונייטד, מינה שוקל לעזוב את בארסה, אינטר מכרה חלוץ, ניוקאסל צירפה שחקן ורכש כפול לטולוז

(גודל טקסט)
 המונדיאל ברוסיה מגיע לרגעי ההכרעה, ובמקביל במועדונים באירופה עובדים על חיזוק הסגלים וההכנות לעונה הבאה. ספורט1 מביא לכם את כל השמועות, הדיווחים וההעברות הרשמיות.


רשמי
* יריבת הפועל באר שבע בליגת האלופות, דינאמו זאגרב, נחלשה אחרי שמכרה את החלוץ האלג'יראי הילל סודני מדינמו זאגרב. החלוץ בן ה-30 היה מלך השערים בליגה הקרואטית בעונה שעברה עם 17 שערים. 



* קי סונג יונג (29) עזב את סוונזי וחתם לשנתיים בניוקאסל.



Ki Sung-yueng is set to become the first Korean to play for Newcastle United after joining the Magpies yesterday – and he says it would be a "great honour"

Watch his first interview in full for FREE here: https://t.co/C6NYQwlynj#KiSigning#NUFCpic.twitter.com/zyMa6E9k0s

— Newcastle United FC (@NUFC) June 30, 2018


* ססואולו צירפה את ינס אודגור בן ה-19 מאינטר תמורת חמישה מיליון יורו והקבוצה מבירת איטליה תוכל לרכוש אותו בחזרה בסכום זהה בתום העונה.


* בפטיסט רנה (27) וארון לייה איסקה (20) חתמו לארבע שנים בטולוז. השוער הגיע מדיז'ון תמורת שלושה מיליון יורו. החלוץ הצטרף מאנדרלכט.



* טריסטן דינגומה (27) חתם לשלוש שנים בריימס ששילמה לטרואה מיליון יורו עבור הקשר.
* יונוץ ראדו, שוער אינטר, שהיה מושאל שנה שעברה לאבלינו חתם בגנואה. הוא שוער נבחרת עד גיל 21 של רומניה. לגנואה יש אופציה לרכוש אותו.


OFFICIAL: Nottingham Forest have signed forward Hillal Soudani for an undisclosed fee from Dinamo Zagreb on a three-year deal. pic.twitter.com/B4htO2ugyn

— TransferNewsCentral (@TransferNewsCen) June 29, 2018


שמועות
* קשר קרוייזרו בן ה-16, ויטיניו, האריך חוזהו בקבוצה עם סעיף שחרור של 72 מיליון יורו. בקרוייזרו אמרו שהם רוצים להבטיח את העובדה שאם יימכר יקבלו עליו סכום גבוה מכיוון שמדובר בשחקן מאוד מוכשר. מדובר בסכום מפחיד יחסית לעובדה שויניסיוס ג'וניור עלה לריאל מדריד 45 מיליון יורו. הוא משחק בנבחרת ברזיל עד גיל 17.


Il Genoa Cfc comunica di aver completato due operazioni di acquisizione da @Inter: il portiere Ionut #Radu a titolo temporaneo e il difensore Federico #Valietti a titolo definitivo. ➡ https://t.co/T4fBQZcUW7

— Genoa CFC (@GenoaCFC) June 29, 2018


* בשנים האחרונות כמעט בכל קיץ השמות טיבו קורטואה וריאל מדריד עולים, אבל הפעם השידוך הזה כנראה ייצא לפועל. לפי "אס", השוער לא מעוניין להמשיך בצ'לסי ובשל הסירוב של רומא למכור את אליסון, הבלגי יחליף את קיילור נבאס כשוער הראשון של אלופת אירופה. באנגליה מדווחים שמי שיחליף את הבלגי בין הקורות של הבלוז הוא ג'יאנלואיג'י דונארומה ממילאן.


* עוד בגזרת שוערים, בספרד פורסם כי ברצלונה מעוניינת בשוער בן ה-19 של טולוז, אלבן לאפון, ומודעת לכך שמחירו צפוי להיות 15 מיליון יורו לפחות. הוא נחשב לאחד השוערים הצעירים הטובים בעולם. גם פיורנטינה, שהוזכרה כמי שעשויה להציע חמישה מיליון יורו על ראיקוביץ' ממכבי תל אביב, בתמונה.


* אחרי שהשיחות של ליברפול לגבי נביל פקיר נכשלו, היום מדווח בממלכה כי מנצ'סטר יונייטד נכנסת לתמונה ונציגים שלה כבר דיברו עם נציגיו של השחקן, על אף שטרם נעשתה פנייה רשמית לליון.


* ברצלונה רוצה את וויליאן מצ'לסי שכנראה תסרב למכור אותו ב-50 מיליון ליש"ט. גם מנצ'סטר יונייטד רוצה את השחקן.


* ירי מינה שמצטיין במונדיאל רוצה להישאר בברצלונה, אבל יהיה תלוי בפיליפה קוטיניו. הכדורגלן אמור לקבל אזרחות ספרדית בזכות אישתו שהיא בעלת אזרחות ספרדית ואז לא ייחשב כזר מחוץ לאיחוד האירופי. מכיוון שבארסה רוצה גם להחתים את ארתור מגרמיו לא יישארו מקומות פנויים לזרים נוספים אם קוטניו לא יקבל אזרחות ומינה יצטרך לעזוב בהשאלה או העברה.


מינה. יעזוב את ברצלונה? (GETTY IMAGES)
מינה. יעזוב את ברצלונה? (GETTY IMAGES)


* מקסימיליאנו מסה מנבחרת ארגנטינה מבוקש על ידי ולנסיה וסביליה.


* המנהל הספורטיבי של רומא, מונצ'י, מנסה לשכנע את מתיאו קובאצ'יץ' להגיע מריאל מדריד. לפי "רדיו קופה" מונצ'י רוצה את קובאצ'יץ' שהביע רצון לעזוב כמחליפו של ראדג'ה ניאנגולן שעבר לאינטר.


* השבועון הצרפתי "10 ספורט" טוען שאתלטיקו מדריד רוצה את המגן הימני של מונאקו ג'יבריל סידיבה והציעה עבורו 18 מיליון יורו. מונאקו דורשת עליו 30 מיליון יורו.


סידיבה. מבוקש באתלטיקו מדריד (GETTY IMAGES)
סידיבה. מבוקש באתלטיקו מדריד (GETTY IMAGES)


* לפי העיתון "רקורד" הפורטוגלי ויאריאל עשויה להחתים את רודריגו בטגליה הארגנטיני מספורטינג ליסבון. היא הציעה עליו 8 מיליון יורו והוא יהיה מחליפו של רודרי שעזב לאתלטיקו מדריד.


* סימון מיניולה, שוערה השני של בלגיה, רוצה לקיים שיחות אחרי המונדיאל עם ליברפול ולשאול אם יש לו סיכוי להתמודד על החולצה הראשונה אחרת יבקש שיימכרו אותו. 


* אברטון רוצה את דומאגוי וידה מנבחרת קרואטיה ששיחק העונה בבשיקטאש. דייבי קלאסן מאברטון עשוי לנוע לכיוון ההפוך. 


* ווסטהאם רוצה את אנטוניו קנדרבה ממילאן. 


אנטוניו קסאנו שפרש לפני שנה וחצי מכדורגל רמז שהוא עשוי לחזור למגרשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי