עושים שוק: סאביץ' מתקרב לריאל, פאקיר רוצה לליברפול

סרגיי מילינקוביץ' סאביץ'
סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' | Gettyimages

חלוץ לאציו מבוקש כמחליף של קארים בנזמה באלופת אירופה, גם רודריגו מורנו בתמונה ובנוסף תציע לצ'לסי 150 מיליון יורו על אדן הזאר. וגם: ים החתמות ברחבי אירופה, ברצלונה מחפשת שוער ותומאס טוכל מעוניין בבלם

(גודל טקסט)
המונדיאל אוטוטו מסתיים, העונה החדשה עומדת להתחיל, והקבוצות עסוקות בחיזוקים אחרונים והשלמות הסגלים הסופיים. ספורט1 מביא לכם את כל ההחתמות הרשמיות וכמובן את כל השמועות מכל העולם.


רשמי
* סאות'המפטון החתימה את בלם נבחרת דנמרק יאניק וסטרגארד ממנשנגלדבאך. הסיינטס שילמו עליו 18 מיליון ליש"ט.


#SaintsFC is delighted to announce the signing of Denmark international defender @JVestergaard7 from @Borussia! https://t.co/A5cksfN8bm

— Southampton FC (@SouthamptonFC) 13 ביולי 2018


* ג'יאנגסו סונין הסינית רכשה את חלוץ נבחרת איטליה לשעבר אדר בן ה-31, ששיחק באינטר בשלוש השנים האחרונות וכבש 14 שערים ב-86 משחקים. הוא עלה לסינים חמש מיליון יורו.


Se hace oficial el #fichaje de Éder por el #JiangsuSuning. El brasileño (nacionalizado italiano), de 31 años, llega a China procedente del @Inter, club en el que ha jugado las tres últimas temporadas (86 partidos y 14 goles) pic.twitter.com/QjghtLeSU4

— Super Liga China (@CSLfutbol) 13 ביולי 2018


* מגן קרוטונה פדריקו צ'קריני עבר לפיונרטינה.


⚜️BENVENUTO @cecche17#NoiSiamoFirenze#InsiemeSiamoPiùFortipic.twitter.com/i53uAmLP7n

— ACF Fiorentina (@acffiorentina) 13 ביולי 2018


* אנז'ה הצרפתית החתימה את הקשר הקונגולזי האריסון מאנזלה בן 24 מאמייה.


Angers SCO tient son nouveau numéro 7⃣@Manzala_7 s'est engagé pour les 4 prochaines saisons !
Bienvenue Harrison ! pic.twitter.com/TPYn82SlvR

— Angers SCO (@AngersSCO) 13 ביולי 2018


* ווילם טווי ההולנדית החתימה את השוער מייקל ווד בן 19 מהאקדמיה של סנדרלנד.


Keeper Michael Woud sluit per direct aan bij de selectie! Welkom Michael. Lees hier het hele bericht over onze nieuwe aanwinst: https://t.co/XvyUwmNtfwpic.twitter.com/ORgCgyKgLG

— Willem II (@WillemII) 13 ביולי 2018


* החלוץ הניגרי הנרי אונייקורו מאברטון יושאל העונה לגלאטסראיי, לאחר שבשנה שעברה היה מושאל לאנדרלכט.


Yeni transferimiz Henry Onyekuru kampa katılarak ilk idmanına çıktı… pic.twitter.com/vSIlYwtuaJ

— Galatasaray SK (@GalatasaraySK) July 12, 2018

קלמון לנגלה שחתם בברצלונה שחרר הצהרה ראשונה על המעבר לפי ציוץ רשמי של ברצלונה. הוא אמר: "זה חלום להיות שחקן של ברצלונה ואני רוצה לגדול במועדון לשחקן טוב יותר, לזכות בתארים ולגרום לאנשים להיות יותר מאושרים".


Hear the first words of @clement_lenglet as a #Barça player
#EnjoyLenglet
https://t.co/MVg6ejaLpc

— FC Barcelona (@FCBarcelona) July 13, 2018


שמועות
* סביליה רוצה את הקשר האחורי של צ'לסי טימואה באקאיוקו שנרכש בקיץ שעבר על ידי הבלוז ממונאקו.


* ב"דיילי מייל" פuרסם שאברטון מעוניינת לרכוש את המגן השמאלי של ברצלונה לוק דין שמחירו 14.5 מיליון יורו. הוא לא ממש השתלב בקבוצה.


* ה"מירור" מפרסם שכוכב צרפת וליון נביל פאקיר ביקש מליון לחדש את המו"מ עם ליברפול אחרי שהקבוצה הודיעה ביום שני האחרון שהמו"מ נסגר באופן שלילי והשחקן נשאר בקבוצה. פאקיר רוצה לעבור לליברפול והוא שיכנע את נשיא ליון לנסות שוב לסכם עם ליברפול.


* ריאל מדריד מככבת. התוכנית "אל לאוגרו" בטלוויזיה הספרדית טענה שז'ולן לופטגי רוצה את חלוץ ולנסיה רודריגו מורנו כאחד מהמחליפים האפשריים של קארים בנזמה שעשוי לעזוב את הבלנקוס לנאפולי. מחירו עשוי להגיע ל-120 מיליון יורו. החלוץ עצמו טען שהוא רואה את עתידו ב-ולנסיה, אבל זה היה לפני פתיחת המונדיאל. גם אתלטיקו מדריד התעניינה בו.


* סרגיי מיליניקוביץ' סאביץ' מתקרב לריאל מדריד מלאציו. לפי התקשורת האיטלקית סוכם על תשלום של 135 מיליון יורו פלוס 8 מיליון יורו בבונוסים. גם באיירן מינכן, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד רצו אותו. התוכנית "אל צ'ירינגיטו" דיווחה שהבלנקוס ישלמו גם 35 מיליון יורו ויחתימו את טיבו קורטואה מצ'לסי. בנוסף, "דיילי מייל" פרסם שריאל מדריד תציע 150 מיליון ליש"ט על אדן הזאר בקרוב.


* ברצלונה מחפשת שוער במקום יאספר סילסן שאמור לעזוב. העיתון "ספורט" מדווח שבארסה תרצה עליו 30 מיליון יורו ותשקיע חצי מזה על שוער אחר, פחות בכיר. עוד שחקן שככל הנראה יעזוב הוא ג'רי מינה שהכריז שהוא רוצה למצוא קבוצה בה יקבל הרבה דקות משחק.




* "מנצ'סטר איבנינג ניוז" כתב שמנצ'סטר יונייטד מגבירה את המו"מ לרכישת בלם טוטנהאם טובי אלדרווירלד. כמו כן דווח שיונייטד מנסה לרכוש את הארי מגוויר מלסטר שמחירו כעת 50 מיליון ליש"ט. 



אלדרווילד. בדרך ליונייטד (AFP)
אלדרווילד. בדרך ליונייטד (AFP)

 

* "מירור" טוען שיורגן קלופ לא יחתים שוער חדש הקיץ, אבל במפתיע הוא מנסה להכשיר את דוני וורד השוער השלישי של הקבוצה שהיה בהשאלה לפני שנתיים בהאדרספילד כשוער הראשון של הקבוצה אחרי הטעויות של לוריס קאריוס. 


 

* סטוק רוצה את שיי אוג'ו מליברפול כחלק מעיסקת העברת שרדן שאקירי לאנפילד. ליברפול תשלם 13.75 מיליון ליש"ט על קשר נבחרת שווייץ. כמו כן פרסם "פאנאטיק" הטורקי שליברפול העלתה את הצעתה על דומאגוי וידה ל-17.5 מיליון ליש"ט. 


 

* "ספורט1" הגרמני מדווח שפרנקפורט מוכנה למכור את חלוץ קרואטיה אנטה רביץ'. מנצ'סטר יונייטד אחת המתעניינות.


 

* תומאס טוכל מעוניין בבלם חדש, שני המועמדים המובילים מבחינתו הם לאונרדו בונוצ'י ממילאן וג'רום בואטנג מבאיירן מינכן. על הבלם הגרמני כבר הוגשה הצעה ראשונה בסך 35 מיליון יורו, כאשר השכר המוצע, על פי הדיווחים, עומד על 8 מיליון יורו לעונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי