מאוריציו סארי מונה למנג'ר צ'לסי, גם ז'ור'ז'יניו חתם

סארי וז'ורז'יניו
סארי וז'ורז'יניו | האתר הרשמי

יממה אחרי פיטורי אנטוניו קונטה, הקבוצה האנגלית נכנסת לעידן חדש תחת איטלקי אחר שכבר קיבל רכש ראשון בדמות הקשר ששיחק תחתיו בנאפולי, על אף שהיה קרוב מאוד להגיע למנצ'סטר סיטי

(גודל טקסט)
עידן חדש במערב לונדון. היום (שבת) הודיעה צ'לסי על הצטרפותם של המאמן מאוריציו סארי והקשר האיטלקי ברזילאי ז'ורז'יניו. סארי כאמור, מגיע לאחר קדנציה בת שלוש שנים בנאפולי כשבעונה שעברה הוביל אותה למאבק על האליפות אותה הפסיד ליובנטוס במחזורי הסיום. 


אתר הקבוצה פרסם רשמית את מינויו אחרי סאגה ארוכה עם אנטוניו קונטה ועם נאפולי על החתמת סארי שקיבל עדיין משכורת בנאפולי, שמצידה דרשה דמי פיצוי. סארי הוא בנקאי לשעבר שהפך לכוכב כשאימן את אמפולי ולאחר מכן עבר לנאפולי והפך אותה לאחת הקבוצות כי התקפיות באירופה. כעת חוזהו בנאפולי בוטל, הוא ייכנס לתפקיד מיידית.


למזלו, אחד מחניכיו לשעבר ששיחק תחתיו בנאפולי במהלך השלוש השנים האחרונות, ז'ורז'יניו, חתם גם הוא במחזיקת הגביע האנגלי וישחק במדי הבלוז בחמש השנים הקרובות. זו נחשבת לרכישה מפתיעה מאוד כיוון שבמהלך החודשים האחרונים עלו דיווחים רבים על הגעתו דווקא למנצ'סטר סיטי בעקבות התעניינות של פפ גוארדיולה בשחקן.


Jorginho is a Blue! #WelcomeJorginhopic.twitter.com/Uwh5h3gecx

— Chelsea FC (@ChelseaFC) July 14, 2018


אחרי החתימה, לסארי יש מספר נושאים נוספים לטפל בהם בצ'לסי בנוגע לסגל השחקנים שלו. הוא צריך לדאוג לכך ששחקנים כמו אדן הזאר, טיבו קורטואה, אנגולו קאנטה ו-וויליאן המבוקשים בקבוצות אחרות לא ירצו לעזוב. הוא גם צריך להחליט מה לעשות עם שחקנים שחוזרים בהשאלה ובראש ובראשונה עם רובן לופטוס צ'יק ומישי באטשואי שכיכבו בקבוצות אחרות. גם תמי אברהם וקורט זומה חוזרים. ישנו סימן שאלה גם סביב שיטת המשחק בה ינהג סארי. תחת קונטה, שיחקה צ'לסי בשנתיים האחרונות במערך השלושה בלמים בעוד סארי יעדיף מבחנתו לעלות עם ארבעה שחקני הגנה. 


Maurizio Sarri is the new Chelsea head coach!

Full story: https://t.co/qQwb5xZT3f#WelcomeSarripic.twitter.com/DCNfoVCoz6

— Chelsea FC (@ChelseaFC) July 14, 2018


בנוסף, פורסם היום בתקשורת האנגלית שהמאבק בין קונטה לצ'לסי על גובה הפיצויים נמשך. הטענה של המועדון היא שהיחס שלו לדייגו קוסטה הביאה לנזק לקבוצה אחרי ששלח לו טקסט לחפש קבוצה אחרת וכמו כן הוא התווכח בלי סוף עם ההנהלה על הרכש ולכן הם רוצים לשלם לו פחות מ-9 מיליון ליש"ט (11 מיליון יורו) פיצויים. אם לא יסכים הם יילכו איתו לבית המשפט.

Our new number 5️⃣! #WelcomeJorginhopic.twitter.com/wdjKSOASiU

— Chelsea FC (@ChelseaFC) July 14, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי