רשמי: אליסון חתם בליברפול, רומא קיבלה 72.5 מיליון יורו

אליסון
אליסון | האתר הרשמי

המועדון האנגלי הודיע על צירופו של השוער היקר בהיסטוריה, הברזילאי הנרגש סיפר: "זה חלום שהתגשם ללבוש את החולצה של המועדון הגדול הקבוצה הזאת". עוד לפני כן האקסית נפרדה ממנו בעמוד הטוויטר: "בהצלחה"

(גודל טקסט)

זה היה באוויר בימים האחרונים והלילה (בין חמישי לשישי) זה הפך לרשמי: אליסון, שוער נבחרת ברזיל ורומא, חתם על חוזה ארוך טווח בליברפול ששילמה עבורו 72.5 מיליון יורו והפכה אותו ליקר בתולדות המשחק בתפקידו. בשיא הקודם החזיק ג'יג'י בופון שעבר מפארמה ליובנטוס ב-2001 תמורת 52.9 מיליון יורו.



מוקדם יותר היום השוער בן ה-25 עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם כאמור על חוזה ארוך טווח. אליסון הנרגש אמר לאתר הרשמי של המועדון לאחר החתימה: "אני מאוד שמח, זה חלום שהתגשם עבורי ללבוש את החולצה של המועדון הגדול הזה ששואף כל הזמן לנצח. זה צעד ענק בשבילי להיות חלק ומהמשפחה הזאת. אתם יכולים להיות בטוחים שאני אתן כל מה שיש לי עבור ליברפול". בעמוד הטוויטר הרשמי של רומא נכתב: "תודה רבה אליסון ובהצלחה בהרפתקה החדשה שלך"


רומא, שקנתה את השוער הברזילאי ב-2016 תמורת שמונה מיליון יורו בלבד מקבוצת מאינטרנסיונל, הרוויחה פי תשעה וכעת היא תחפש שוער חדש. ליברפול, שהייתה נחושה להחתימו לאור היכולת הירודה של לוריס קאריוס וסימון מיניולה, הקדימה במירוץ את צ'לסי שרצתה להנחית את אליסון בלונדון במקום קורטואה שנמצא בדרכו לריאל מדריד.



אליסון במעמד החתימה (צילום: ליברפול – האתר הרשמי)


While #LFC and @OfficialASRoma finalised the details of his transfer on Wednesday evening, @Alissonbecker received a text message…

The sender?? @MoSalah.

Full story: https://t.co/pYzqxpZlXCpic.twitter.com/hmdng8M7gJ

— Liverpool FC (@LFC) 19 ביולי 2018

https://t.co/gN0qvFl8QOpic.twitter.com/EkazE39We5

— Liverpool FC (@LFC) 19 ביולי 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי