רק רשת: הרצח שזעזע את ארגנטינה, תוכנית בישול לבקהאם?

רצח בארגנטינה
רצח בארגנטינה | צילום מסך

חלוץ דקר שוער מחוץ למועדון בבואנוס איירס, ונתפס בזכות מצלמות האבטחה, כוכב העבר עשוי לקבל תוכנית בערוץ אוכל בארה"ב. וגם: רונאלדיניו הצטלם עם ליאור סושרד וקסיאס יצא להגנת קאריוס: "עזבו את הילד בשקט!"

(גודל טקסט)
16:40: רונאלדו הברזילאי נופש בלי חולצה


Ronaldo relaxes on his luxury boat with his stunning girlfriendhttps://t.co/hQYjvTDgrdpic.twitter.com/vq9fnKGnad

— The Sun Football ⚽ (@TheSunFootball) July 23, 2018


15:00: מוחמד סלאח עומד לצדו של קאריוס
אחרי השמטה אומללה נוספת של שוער ליברפול, שכבר לא יראה הרכב העונה לאור הגעת אליסון, הכוכב המצרי וחברו לקבוצה תמך: "תישאר חזק. זה קורה לשחקנים הכי טובים, תתעלם מהשונאים".

Stay strong Karius, it has happened to the best of players. Ignore those who hate.@LorisKarius

— Mohamed Salah (@MoSalah) July 23, 2018

13:15:

בקהאם יגיש תוכנית בישול?

לפי דיווחים באנגליה, כדורגלן העבר האנגלי מנהל מו"מ עם הערוץ האמריקאי "פוד נטוורק" במטרה לקבל תוכנית טלוויזיה משלו, בה כל פרק יארך 15 דקות ותתמקד באוכל בריא. בקהאם ידוע באהבתו לבישול וכבר אמר בעבר שזה מרגיע אותו.



בקהאם. יהפוך את התחביב למקצוע? (Gettyimages)


12:40: נבחרת העתודה וגביע אירופה בדרכם ארצה
נבחרת העתודה של ישראל תנחת ב-16:20 בארץ עם גביע אירופה בטיסה מפראג, הקפטן גיל בני לא משחרר ולוקח איתו את הגביע לכל מקום.



הצילום באדיבות איגוד הכדורסל


11:15: הרצח שמזעזע את הכדורגל הארגנטינאי

פרשת רצח חדשה מזעזעת את הכדורגל הארגנטינאי לאחר שהשוער בן ה-25 פקונדו אספינדולה נרצח ביום ראשון לפנות בוקר במהלך מריבה מחוץ לבר בבואנוס איירס. החשוד ברצח, גם הוא כדורגלן, הוא נהואל אוביידו בן ה-28 שמשחק כחלוץ בסן טלמו מהליגה הרביעית במדינה ועל פי החשד דקר למוות את אספינדולה במהלך המריבה. החשוד נמלט מהמקום יחד עם חבר ברכב מסוג פז'ו 308, אך המשטרה עצרה אותו לאחר שאיתרה אותו באמצעות מצלמות אבטחה.

Facundo Espíndola, exportero de Almagro, fue asesinado a la salida de un bar. Y para colmo, Nahuel Oviedo, jugador del San Telmo, es el principal sospechoso. Sí señores, estamos ante el posible asesinato de un jugador a manos de otro jugadorpic.twitter.com/T24aly9wPp

— David F. Sanchidrián (@AS_Sanchidrian) July 23, 2018

10:15: כשרונאלדיניו פגש את סושרד
מפורסמים רבים נוהגים לעלות לאינסטגרם תמונות עם רונאלדיניו לרשתות החברתיות, אבל הפעם היה זה כוכב העבר הברזילאי שפרסם תמונה ממיאמי עם אומן החושים הישראלי ליאור סושרד וכתב: "החבר שלי ליאור סושרד שעושה המון קסמים! חחחח".


 

Meu amigo @liorsuchard que manda muito nas mágicas!! kkkk ✨

A post shared by Ronaldo de Assis Moreira (@ronaldinho) on



9:45: קסיאס יצא להגנת קאריוס
שוער ליברפול לוריס קאריוס חווה תקופה לא קלה בקריירה, וגם הלילה בהפסד 3:1 לבורוסיה דורטמונד הוא השמיט כדור שתורגם לשער. מי שיצא להגנתו הוא שוער, איקר קסיאס, שצייץ: "ההתקפות על לוריס קאריוס יסתיימו אי פעם? אני מדבר עליו כמו על שוערים אחרים. יש בעיות הרבה יותר רציניות בעולם הדפוק הזה! תעזבו את הילד בשקט! הוא גם בן אדם, כמו כולנו!".

Este ataque a @LorisKarius va a terminar alguna vez? Hablo de él como tantos otros guardametas. Hay muchos más problemas serios en el mundo joder! Dejar al chaval en paz! También es persona. Como lo somos todos!

— Iker Casillas (@IkerCasillas) July 22, 2018

9:00: המכנסיים החדשים של קראוץ'
חלוץ סטוק פיטר קראוץ' מוכר בעיקר בזכות הגובה וחוש ההומור שלו. הכדורגלן ארוך הרגליים פרסם תמונה של מכנסיים ארוכים במיוחד וכתב: "סוף סוף".

at last pic.twitter.com/DkntAxCySZ

— Peter Crouch (@petercrouch) July 22, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי