עידן סארי בצ'לסי נפתח עם 0:1 על פרת' גלורי האוסטרלית

פדרו
פדרו | Gettyimages

מחזיקת הגביע האנגלי התארחה באוקיאניה לניסוי כלים ראשון וניצחה משער מהיר של פדרו, אך את ההצגה גנב ז'ורז'יניו בבכורה מוצלחת. גם עבור המאמן שהחליף את קונטה היה זה משחק ראשון על הקווים בבלוז

(גודל טקסט)

לאחר עונה לא טובה תחת אנטוניו קונטה, שהסתיימה במקום החמישי בלבד בפרמיירליג וכידוע ללא הכרטיס לליגת האלופות, עידן מאוריציו סארי החל היום (שני) עם ניצחון 0:1 באוסטרליה על פרת' גלורי המקומית. במשחקו הראשון של סארי על הקווים בבלוז זכה לחולצת ההרכב גם הרכש שהגיע איתו מנאפולי, הקשר ז'ורז'יניו שלמרות הזמן הקצר בקבוצה הותיר טעם של עוד לקראת המשך העונה.

בהרכב פתחו גם דויד לואיז שמיעט לשחק תחת קונטה, ססק פברגאס השלים 90 דקות וגם אלברו מואטה פתח בחוד לאור העובדה ששחקנים רבים טרם הצטרפו לאימונים, ביניהם כמובן הבלגים אדן הזאר, טיבו קורטואה ומישי באטשואיי.

גם שחקני מחלקת הנוער של המועדון זכו להזדמנות פז וכך פתחו השוער הפולני מרסין בולקה, ששיחק על חשבונו של קורטואה שלפי הדיווחים יעזוב לריאל מדריד, אית'ן אמפאדו הבלם הוולשי הבינלאומי בן ה-17 וקאלום הדסון אודוי האנגלי שזכה באליפות העולם עד גיל 17 אשתקד. את השער היחיד במשחק כבש פדרו הספרדי לאחר כדור רוחב נפלא של קאלום הדסון אודוי כבר בדקה החמישית.


ז'ורז'יניו. בכורה מוצלחת בצ'לסי (Gettyimages)

הרכב צ'לסי: מרסין בולקה, דוידה זפאקוסטה, דויד לואיז, אית'ן אמפאדו, מרכוס אלונסו, ז'ורז'יניו, ססק פברגאס, רוס בארקלי, וקאלום הדסון אודוי, פדרו, אלברו מוראטה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי