רק רשת: שחקני העתודה פגשו את ראש הממשלה, מחווה מרגשת לאוזיל

נבחרת העתודה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו
נבחרת העתודה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו | עודד קרני איגוד הכדורסל

אלופי אירופה התארחו אצל ראש הממשלה שאמר: "הראיתם רוח לחימה", ארגון זכויות אדם הביע תמיכה בקשר ארסנל. וגם: זלאטן פוגש את האקסית ומצבו הרפואי של מראדונה שוב מעורר דאגה

(גודל טקסט)
16:20: שחקני העתודה פגשו את ראש הממשלה
שחקני נבחרת העתודה נפגשו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהכניס אותם למשרדו ובירך אותם: "הראיתם רוח לחימה, חשוב שיש כדורסלנים ישראלים מצליחים". מאמן הנבחרת אריאל בית הלחמי אמר: "אנו מודים לך שמצאת זמן עבורנו. יש פה את מיטב הנוער ואנחנו גאים להיות ישראלים". הקפטן גיל בני הודה בשם השחקנים לראש הממשלה על האירוח ואמר: "זו זכות גדולה לייצג את המדינה. מי שמאמין בעצמו מצליח". 



ראש הממשלה עם נבחרת העתודה (עודד קרני, איגוד הכדורסל)


15:30: שחקני העתודה תורמים לקהילה
לאחר הזכייה באליפות אירופה, שחקני נבחרת העתודה השיקו הבוקר יחד עם מאמן הקבוצה בית הלחמי ופיני גרשון פרוייקט ילקוט לילדים נזקקים ברחבי הארץ. הרב יעקב גלויברמן אומר שהשנה יגבירו את חלוקת הילקוטים לנזקקים.



שחקני העתודה והרב גלויברמן (יח"צ)


13:45: דייגו מראדונה שוב מדאיג את אוהדיו
לכולנו זכור אותו סרטון של מראדונה באחד ממשחקי ארגנטינה במונדיאל האחרון שהוא נראה במצב בריאותי לא טוב. אלא שהמקרה של שחקן העבר האגדי חזר על עצמו שנראה במצב רע מאוד בעת שוחח עם עיתונאים. לא נעים.


Vídeos – Maradona em nova polémica: veja o estado em que estava a conduzir https://t.co/sqA2X4RrZa

— Diário Record (@Record_Portugal) July 24, 2018


13:30: זלאטן מבקר את חבריו לשעבר
זלאטן איברהימוביץ' הפתיע את חבריו לשעבר במנצ'סטר יונייטד כשהגיע לאימון שלהם במסגרת מסע המשחקים שלהם בארצות הברית. הענק השבדי הרגיש בבית, כיוון שקבוצתו לוס אנג'לס גאלקסי מארחת את יונייטד במתקניה. איברה שוחח עם ז'וזה מוריניו ועוזר המאמן מייקל קאריק.  איברה, כהרגלו בקודש, לא יכל להימנע מלדבר על עצמו כשאמר: "ראיתי שיש כאן הרבה כישרונות לקראת העונה הבאה, אבל אין כישרון כמוני. אני מקווה שתהיו מוכנים לעונה החדשה כי הבוס מתכנן משהו". 


"I think the boss has something going on. We will keep that a secret!"#MUFC#MUTOUR

— Manchester United (@ManUtd) 24 ביולי 2018


13:00: ארגון זכויות אדם במחווה מרגשת למסוט אוזיל
אחרי ההודעה הדרמטית בה הודיע מסוט אוזיל שהוא פורש מנבחרת גרמניה והטענה מצידו שזכה שזכה ליחס גזעני מראשי הנבחרת, ארגון זכויות "האדם הדיגיטלי" החליט להביע הזדהות ותמיכה בקשר ארסנל כשהקרין אתמול בלילה על בניין הבונדסטאג המפורסם בברלין את תמונתו של השחקן עם הכיתוב Never Walk Alone .


אחרי ההתפטרות של מסוט אוזיל #Ozil אתמול מנבחרת גרמניה והוויכוח שהתפתח בגרמניה על כן/לא גזענות כלפיו, ארגון זכויות האדם הדיגיטלי, @ReconquistaNetz, הקרין אתמול בלילה על בניין הבונדסטאג. את תמונתו של השחקן עם הכיתוב #NeverWalkAlone .@odaskalpic.twitter.com/Ux2c19djJg

— Rafi Heumann (@rafih2006) 24 ביולי 2018


12:45: שר החקלאות אורי אריאל מברך את שחקני באר שבע לקראת המשחק הערב
הפועל באר תפגוש הערב במשחק חשוב מאוד עבורה את דינאמו זאגרב במסגרת הסיבוב השני במוקדמות ליגת האלופות. הבוקר, (שלישי) היא קיבלה חיזוק חיובי משר החקלאות, אורי אריאל, שטס אתמול לקרואטיה כחלק ממשלחת רשמית של נשיא המדינה ראובן ריבלין. השר פגש את שחקני הקבוצה בתפילת בוקר בבית הכנסת בעיר, בירך אותם ואיחל להם בהצלחה. 



השר אורי גבריאל עם שחקני באר שבע שיימן עזרא וצדק (יח"צ)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי