יורגן קלופ ייתן הזדמנות מחודשת לסטארידג' בליברפול‎

סטארידג'. נכון לרגע זה הוא כשיר
סטארידג'. נכון לרגע זה הוא כשיר | צילום: AFP

מנצ'סטר סיטי וליברפול ייפגשו הלילה (03:00, חי בספורט2) בגביע האלופות, ושני המאמנים כבר מתכוננים לעונה הקרובה. גווארדיולה על מסע הרכש של מרסיסייד: "כל מועדון עושה מה שהוא חושב לנכון"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי תשחק הלילה (רביעי) בניו יורק מול ליברפול (03:00, שידור ישיר בספורט2). שתי הקבוצות נאבקו בעונה שעברה גם בליגה וגם בליגת האלופות עם תוצאות מטורפות. סיטי ניצחה בליגה את ליברפול 0:5 בספטמבר והפסידה 4:3 באנפילד בינואר. באלופות הן נפגשו ברבע הגמר כשליברפול ניצחה פעמיים 3:0 באנפילד ו-1:2 באיתיחד. 


מאמן סיטי, פפ גווארדיולה, דיבר לקראת המשחק ואמר שהוא לא חושש מהיריבות שהתחזקו לקראת העונה החדשה וביניהן ליברפול, וסיטי תלך על אליפות נוספת. למעשה ליברפול וסיטי הן שתי הקבוצות שהכי התחזקו. ליברפול רכשה את נבי קייטה, פאביניו, אליסון וג'רדן שאקירי בעוד סיטי החתימה את ריאד מאחרז. ליברפול הוציאה 175 מיליון ליש"ט על רכש הקיץ. 


"כל מועדון עושה מה שהוא חושב לנכון. אני מבין את זה. ליברפול חושבת שהיא צריכה להוציא את הכסף הזה זה בגלל שהם מאמינים כי זה הדבר הכי טוב עבורם". פפ לא הסכים לעקוץ את יורגן קלופ שטען רק לפני כמה עונות שהוא יעשה זאת אחרת ולא יוציא סכומים כאלה. "אני לא אוהב שהחברים המאמנים שלי מדברים עלי או על השחקנים שלי ואני לא מתכוון לדבר עליהם", אמר.


פפ דיבר גם על החוזה החדש שלו אחרי שהאריך אותו בשלוש שנים עד 2021 ואמר: "אני יודע טוב מאוד שאני צריך להמשיך לזכות בתארים. אני מרגיש נינוח במועדון ואני יודע שההנהלה אוהבת את מה שאנחנו עושים. הם יודעים שהכל יהיה תלוי בתוצאות לגבי מה שיקרה בעתיד. הכי חשוב להיות עיקביים ולהגיע באפריל או במאי כשאנחנו מוכנים לתואר. מאמני כדורגל תמיד נמצאים בסכנה".


בתוך כך מדווח "מירור" לקראת המשחק כי קלופ החליט לתת לדניאל סטארידג' הזדמנות חדשה להוכיח את עצמו אחרי שהושאל בשנה שעברה לווסט ברומיץ' אלביון. קלופ אמר שהוא מרוצה מאוד מהגישה של סטארידג' לאימונים והוא מקווה שהפעם הוא לא יסבול מפציעות.


חוזהו מסתיים ביוני ויש לו צ'אנס אמיתי להוכיח את עצמו אצל המאמן שבעבר לא ממש ספר אותו בגלל הפציעות הבלתי פוסקות שלו. בעוד שדני אינגס ודיבוק אוריגי יימכרו, סטארידג' יישאר בקבוצה. הוא בכושר טוב מאוד והוא עבד קשה מאוד באימונים. מי יכול לפקפק בו כשהוא בכושר טוב", אמר קלופ. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי