מוריניו: יש הבדל בין מה שאני רוצה למה שאני מקבל

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | AFP

מאמן מנצ'סטר יונייטד שוב התבכיין בתקשורת, הפעם על חוסר הזמן והשחקנים בהכנות לתחילת העונה: "אני לא מאושר מזה שיש לנו רק כמה שחקני הרכב ראשון בסגל. עד שהרוב יחזרו שוק ההעברות ייסגר"

(גודל טקסט)

לאוהדי מנצ'סטר יונייטד אולי כבר נמאס לשמוע את הבכיות השנתיות של ז'וזה מוריניו לפני פתיחת העונה. הפעם הוא שוב בוכה על מצבה של מנצ'סטר יונייטד ערב העונה החדשה, בגלל הכנות גרועות וחוסר ברכש. מוריניו, שפירשן במונדיאל, לא יכול שלא לבכות על מצבה הרע של הקבוצה אחרי שהיו לה הרבה נציגים במונדיאל ועשרה מהם עדיין לא הגיעו למחנה האימונים של הקבוצה בלוס אנג'לס.

במחנה האימונים אמר המאמן הפורטוגלי: "המצב לא מזהיר עבורנו. אני לא מאושר מזה שיש לי רק כמה שחקני הרכב ראשון כרגע בסגל". הוא דיבר לפני המשחק נגד מילאן בגביע האלופות מחר (חמישי ב-6:00 בבוקר, שידור ישיר בספורט1). "המיוחד" מתעלם כמובן מהעובדה שבקבוצות צמרת רבות בפרמיירליג המצב דומה לשלו. הוא טוען גם שלפחות שני שחקנים שרצה להחתים עדיין לא חתמו והוא שוב מתעלם מהעובדה שלוח המשחקים של יונייטד בפתיחת העונה קל יחסית, נגד לסטר וברייטון ואחר כך במחזור השלישי מול טוטנהאם, ששלחה הכי הרבה שחקנים לשלבים המאוחרים של המונדיאל. באשר לשחקני הרכש, מוריניו נשאל האם הכישרונות שיש כעת בקבוצה מספיקים וענה: "אני רוצה עוד שניים, אבל בין מה שאני רוצה למה שאקבל יש הבדל".

מוריניו טוען: "אם אתה רואה איזה שחקנים יש לצ'לסי ולליברפול במסע ההכנה לעונה החדשה, אתה יכול להשוות ולראות שהמצב שלנו שונה לחלוטין. לעומת זאת, מנצ'סטר סיטי וטוטנהאם בערך באותו מצב. המשחק הראשון שלנו נגד לסטר ואם אני לא טועה רק הארי מגוויר וג'יימי וארדי היו במונדיאל ולא מתאמנים, וקאספר שמייכל יחזור מוקדם יותר. אני חושב שקבוצה שעובדת לפחות שישה שבועות עם כל השחקנים שלה, חוץ ממגן וחלוץ ושוער שבטח יצטרף בשבוע הבא, ברור שהיא במצב הרבה יותר טוב מאיתנו למשחק הפתיחה. לברייטון למשל לא היה אף שחקן במונדיאל ויש להם הכנה מצוינת עם הרבה משחקים ואימונים. אני חושב שהמשחק נגד טוטנהאם במחזור השלישי יהיה בסדר. הם במצב שלנו. נגד טוטנהאם זה יהיה כמו משחק הכנה, אבל נגד שתי הראשונות נצטרך להילחם חזק מאוד על הנקודות".

מוריניו.
מוריניו. "לא מרוצה לעבוד עם שחקנים בודדים" (AFP)

לשאלה אם הוא מרגיש שנותנים לו הכל במסע בארה"ב ענה בשלילה: "ברור שיש לי את כל המיתקנים לרשותי ומי שמעורב בהכנות מאוד מחויב, אבל אין לי את השחקנים הדרושים לעבוד איתם. רובם יחזרו רק ב-9 באוגוסט ושוק ההעברות ייסגר עד אז. ברור שאני לא מרוצה לעבוד עם שחקנים בודדים בלבד".

הכתבים שמלווים את יונייטד במסע המשחקים והאימונים שלה בלוס אנגל'ס אומרים ששפת הגוף של מוריניו משדרת דיכאון, ולא נראה להם שיונייטד תצליח השנה להשיג את מנצ'סטר סיטי במירוץ לאליפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי