עושים שוק: אינטר רוצה לצרף את אילקאי גונדואן

גונדואן
גונדואן | Gettyimages

אחרי שאיבדו את וידאל לברצלונה ומודריץ' מטרה כמעט בלתי אפשרית, הנראזורי עשויים לפנות לקשר מנצ'סטר סיטי. וגם: אסטון וילה הציבה תג מחיר על גריליש, גומש עשוי להגיע לפרמיירליג ובן ארפה בדרך לספרד

(גודל טקסט)
רשמי
אברטון הודיעה רשמית על השאלת קווין מיראלס לפיורנטינה. בחצי העונה שעברה הוא הושאל לאולימפיאקוס וכעת צפוי לעבור תמורת חצי מיליון יורו ועוד אופציה לרכישה תמורת שבעה מיליון יורו.


↩️ | Kevin Mirallas will join Serie A side Fiorentina on a season-long loan, subject to medical.

➡️ https://t.co/lndladLecDpic.twitter.com/9t6EtYLrTK

— Everton (@Everton) 4 באוגוסט 2018


* דינאמו זאגרב החתימה את חלוצה הקרואטי של בולוניה ברונו פטקוביץ', שגדל בקבוצה הקרואטית. הוא חתם לחמש שנים.


Svečanost na Maksimiru: Napadač Bruno Petković novi je igrač Dinama; kapetan Arijan Ademi potpisao novi ugovor i ostaje u klubu ⚽️ https://t.co/Oymtn69FzC#DZG#zagrebpic.twitter.com/CKrl8rvXC4

— GNK Dinamo (@gnkdinamo) 4 באוגוסט 2018


* אמפולי צירפה בהשאלה את  קשר סמפדוריה לאונרדו קאפצי עם אופציה לרכישה. בעונה שעברה הושאל האיטלקי בן ה-23 לקרוטונה.


L'Empoli Fc lieta di annunciare di aver raggiunto l'accordo con @Capezzi; il centrocampista classe 1995 arriva a titolo temporaneo dalla @sampdoria con diritto di opzione in favore degli azzurri e contro opzione per i blucerchiati. Benvenuto Leonardo! pic.twitter.com/F9KbIwl4m1

— Empoli Fc Official (@EmpoliCalcio) 3 באוגוסט 2018

שמועות
* אינטר עדיין לא ויתרה על לוקה מודריץ', אך יודעת שלצרף אותו תהיה משימה כמעט בלתי אפשרית ולכן צירפה שם חדש לרשימת המועמדים לחזק את הקישור שלה: אילקאי גונדואן, עליו היא מתכוונת להציע 40 מיליון יורו למנצ'סטר סיטי, שמצידה לא ממש מעוניינת למכור אותו.


* ליברפול רוצה את ארון ראמזי, אבל מנג'ר ארסנל אמרי אוניי רוצה להשאירו.


* מנג'ר אסטון וילה, סטיב ברוס, הבהיר לטוטנהאם שאם היא רוצה את הקשר הצעיר והמוכשר אך הבעייתי, ג'ק גריליש, היא תיאלץ להיפרד מ-35 מיליון ליש"ט. במקביל, מוסא דמבלה מהתרנגולים להצעה לעבור לאינטר.



גונדואן. תחליף למודריץ' (Gettyimages) 


* הקשר הקרואטי מרקו פיאצ'ה סיכם למעשה בפיורנטינה, ויובנטוס תכניס סעיף שהיא יכולה לרכוש אותו חזרה. הוא יושאל ב-2 מיליון יורו עם אופציית רכישה ב-20 מיליון יורו.


* לפי "ל'אקיפ", חאתם בן ארפה מפריס סן ז'רמן צפוי להצטרף לראיו וייקאנו בהעברה חופשית.


* בצרפת טוענים שניוקאסל מנהלת מו"מ עם ליון על מנת לרכוש ממנה את החלוץ בן ה-19, מיזיאנה מאולידה.


* ג'ו הארט צפוי לעבור ממנצ'סטר סיטי לברנלי תמורת ארבעה מיליון ליש"ט, בצקווה לשקם את הקריירה. בעונה שעברה הושאל לווסטהאם.


* באייר לברקוזן מעוניינת לרכוש את חלוץ אנדרלכט איסק קיסה תלין כדי שישמש גיבוי לחלוצים שלה. תלין בילה את העונה האחרונה בהשאלה לבוורן וכבש 19 שערים ב-33 הופעות.


* ווסטהאם רוצה את קשרה הפורטוגלי של ברצלונה אנדרה גומש.



גומש. בדרך לפרמיירליג? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי