באנגליה תוקפים: "יונייטד היא הקבוצה הכי משעממת בליגה"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Gettyimages

התקשורת האנגלית לא חסכה במילים קשות כלפי מוריניו לאחר ההפסד 1:0 לבאיירן מינכן, המנג'ר השיב: "אם לא יהיה רכש המצב יהיה רע", התלונן על לוח הזמנים: "היינו חסרי מזל" ותקף גם את ליברפול: "קונים כל אחד"

(גודל טקסט)
ז'וזה מוריניו התבקש על ידי פרשנים לחייך קצת יותר במשחקים שלו כמנג'ר, דבר שלא עשה כמעט במסע המשחקים בארה"ב. אז אתמול (ראשון) הוא חייך יותר במשחק של מנצ'סטר יונייטד נגד באיירן מינכן, אבל אחרי שקבוצתו הציגה משחק מחריד והפסידה 1:0 הוא חזר לאיים על הנהלת יונייטד שאם היא לא תדאג לרכש עד יום חמישי העונה הקרובה של השדים האדומים הולכת להיות אסון. ב"דיילי מייל" נכתב: "לא פלא שמוריניו מודאג בקשר למצבה של יונייטד, כי ארבעה ימים לפני פתיחת העונה והמשחק של יונייטד ביום שישי נגד לסטר, יונייטד האמיתית עוד לא הופיעה".


מרכוס ראשפורד חזר לשחק ולבש את חולצה מספר 10 של זלאטן איברהימוביץ', וגם פיל ג'ונס ו-ויקטור לינהולף שיחקו לראשונה מאז המונדיאל, אבל עדיין לא היה סימן לפול פוגבה, ג'סי לינגארד, רומלו לוקאקו, אשלי יאנג או מרואן פלאיני. ב"סאן" נכתב על יונייטד: "הם הקבוצה הכי משעממת בליגה. הם לא בעטו פעם אחת לעבר השער של באיירן ב-90 דקות".


החדשות האחרונות בקשר לרכש הן שיונייטד כבר הציעה אתמול בלילה 75 מיליון ליש"ט על הארי מגווייר מלסטר, שעדיין מסרבת למכור ודורשת לפחות 80 מיליון ליש"ט, ובמקביל נעשתה פנייה לבאיירן מינכן להחתים את ג'רום בואטנג. מוריניו אמר: "המנכ"ל שלי אד וודוורד יודע מזמן מה אני רוצה. הוא מנסה לעשות את המיטב עבורי (התקרבות מפתיעה בין השניים?). יש עוד כמה ימים לחכות, אבל אם לא יהיה רכש המצב רע מאוד".


Jose Mourinho, the man who has spent over £1bn on transfers in the Premier League is moaning about Liverpool's summer spending. Jose's feeling the pressure

— View of the Kop (@ViewOfTheKop_) August 5, 2018


מוריניו חזר גם להתלונן על כך שיונייטד תיאלץ לשחק כבר ביום שישי נגד לסטר (שישי, 21:45 בספורט2). "היינו חסרי מזל לקבל את המשחק הזה בשישי. מה שנשאר לנו להכנות ולהתאושש בשני, שלישי, רביעי וחמישי לא מספיק. אנחנו צריכים לארגן את השבוע כך שנגיע רעננים למשחק ואנחנו צריכים את הנקודות. אין טעם לבכות על השחקנים שלא יהיו לנו. נשחק עם הקבוצה הכי טובה האפשרית". לפחות דויד דה חאה חזר לכושר, ובמחצית הראשונה הציל שערים של טיאגו וסרג' גנברי. מוריניו הוסיף: "אם לא נתחזק צפו לעונה קשה. שאר הקבוצות כבר מוכנות ויש להם סגלים פנטסטיים, או שהשקיעו בצורה מאסיבית כמו ליברפול שקונה את הכל וכל אחד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי