מוחמד סלאח: היה לי קשה לנהוג, עשיתי תאונות בהתחלה

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | AFP

כוכב ליברפול סיפר במצרים על השנה הראשונה באנפילד: "התואר המשמעותי ביותר היה מלך שערי הפרמיירליג, נאבקתי בחלוצים כמו קיין ואגוארו". וגם: אוטובוס האוהדים שהגיע רק כדי להצטלם איתו והציפיות לעונה החדשה

(גודל טקסט)

כוכב ליברפול מוחמד סלאח, שמתחיל עונה שנייה באנפילד, הודה בראיון במצרים שהיו לו חבלי קליטה לא קלים בתחילת העונה. בין השאר סיפר שהכי קשה היה לו להסתדר עם הנסיעה בצד השני של הכביש: "היו לי מספר תאונות דרכים קטנות עד שהצלחתי להסתדר עם הנסיעה באנגליה", אמר בראיון בו הופיע לצידם של שני שחקני קולנוע.

סלאח נשאל מה היה התואר הכי חשוב בו זכה שנה שעברה, כולם היו אישיים כמובן: "ברור שהזכייה במלך השערים (כבש 32 והקדים את הארי קיין בצמד, י.ז). זה היה תואר שעבדתי עבורו קשה מאוד. הייתי חייב להיות מרוכז מאוד בכל המשחק כדי לכבוש שערים. היה לי מאבק נגד חלוצים גדולים כמו הארי קיין וסרחיו אגוארו".

סלאח תיאר גם את העלייה העצומה בפופולריות שלו במצרים ובאנגליה וסיפר סיפור מצחיק על כך. כנראה שכתובת המגורים שלו פורסמה ברשתות החברתיות אחרי ההדחה של מצרים מהמונדיאל וזה עלה לו בהטרדות מצחיקות משהו: "יום אחד כשהייתי בחופשה במצרים מישהו דפק לי בדלת וביקש ממני אם הוא יכול להצטלם איתי. אמרתי לו בסדר והצטלמנו. שעתיים לאחר מכן נשמעה דפיקה בדלת והיו שם כבר שמונה אנשים יחד איתו שביקשו צילום משותף איתי. אמרתי להם שזה בסדר. בחצות שמעתי שוב דפיקה בדלת. פתחתי ולא האמנתי למראה עיני. מאחורי היה אוטובוס שלם עם נוסעים. אמרתי לבחור 'תגיד מה אתה עושה?'. הוא ענה לי שהוא שאל אנשים הם הם רוצים להצטלם איתי וכולם ענו לו בחיוב והוא אמר שלמחרת יביא עוד אוהדים להצטלם איתי".


תארים אישיים ללא הפסקה בעונתו הראשונה באנפילד (Gettyimages)

על הציפיות מהעונה החדשה: "אני מאוד מרוצה מהסגל שיש ליברפול כיום לקראת העונה החדשה. אני לא חושב שאנחנו צריכי להתחזק בעוד שחקנים. אני מרגיש נוח מאוד עם השחקנים שיש לנו". ביום ראשון סלאח מקווה להתחיל עונה חדשה טובה במשחק נגד ווסטהאם במחזור הראשון בפרמיירליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי