רק רשת: מעשה הצדקה המדהים של רוברטו פירמינו

פירמינו חוגג עם ניימאר
פירמינו חוגג עם ניימאר | Gettyimages

הברזילאי של ליברפול תרם יחד עם אשתו 65,000 יורו להצלת חייהם של שני אחים שנולדו עם ניוון שרירים נדיר. וגם: יום הולדת שמח לכוכב העבר של מילאן, לוקה דונצ'יץ' מככב ב-NBA עוד לפני שעלה על הפרקט

(גודל טקסט)
לוקה דונצ'יץ' יהיה רוקי השנה
לוקה דונצ'יץ' עוד לא לבש את הגופיה של דאלאס מאבריקס, בה ישחק בעונת ה-NBA הקרובה, אבל בארצות הברית החליטו כבר שהוא יזכה בתואר האישי היוקרתי בסיום העונה. בסקר שערכו מומחי האנליזה בליגה הטובה בעולם, דונצ'יץ' זכה ב-58% מהקולות, יותר מכפול מאשר הבחירה הראשונה בדראפט, דיאנדרה אייטון, שזכה ב-24% מהקולות.


דונצ'יץ'. בדרך לקריירת NBA מפוארת? (AFP)
דונצ'יץ'. בדרך לקריירת NBA מפוארת? (AFP)


יום הולדת שמח פיפו
פיליפו אינזאגי הוא אחד הכדורגלנים המוערכים בהיסטוריה של הכדורגל האיטלקי, ובין השאר זכה עם יובנטוס ומילאן בלא פחות מ-10 תארים לאורך הקריירה, פלוס תואר קטן וצנוע בשם גביע העולם עם נבחרת איטליה. והיום הוא חוגג 44. שיהיה במזל טוב.


If only we could have cloned you, Pippo… ❤⚫
From all the Rossoneri, happy birthday!
Se solo si potesse clonare Pippo… ❤⚫
Tanti auguri di buon compleanno! pic.twitter.com/pI5oKnF3so

— AC Milan (@acmilan) August 9, 2018


פירמינו מציל הילדים
רוברטו פירמינו הוא שחקן מעולה, מנהיג על המגרש ומחוצה לו ומסתבר שגם אדם טוב באופן כללי ופילנתרופ לא קטן. סיפור שהתפרסם בברזיל מגלה כי קשר ליברפול ואשתו תרמו 65 אלף יורו על מנת להציל שני תינוקות הסובלים מניוון שרירים בעמוד השדרה. הכסף ישמש את משפחת התינוקות לניתוח מסובך באירופה, ופירמינו ימשיך ללוות את המשפחה לאורך התהליך.


Firmino is incredibly classy. Never wants to be in the limelight. He and his wife donated €65,000 for two kid's treatment but didn't wish to publicise it. He's very different from other Brazilians, doesn't like giving interviews. Even tried to evade reporters after Torino game.

— Aswin (@Zizouology) August 8, 2018


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי