עושים שוק: הזאר יישאר בצ'לסי, סביליה רוצה את שוער ריאל מדריד

אדן הזאר
אדן הזאר | AFP

הכוכב הבלגי לא יעזוב לריאל מדריד לאחר תום חלון ההעברות באנגליה, קאסייה עשוי לעבור לאנדלוסים, כשגם אנדרה סילבה בדרך. וגם: פאבילי הושאל לגנואה, באלדה יהפוך לשחקן אינטר וזאזה עשוי לשוב לאיטליה

(גודל טקסט)
רשמי
* חלוץ יובנטוס אנדראה פאבילי הושאל באופן רשמי לגנואה עם אופציה לרכישה תמורת סכום של 12 מיליון יורו.


OFFICIAL: Andrea Favilli joins @GenoaCFC.

| https://t.co/DwjcOi7Ncepic.twitter.com/bh0p3ilAo3

— JuventusFC (@juventusfcen) 10 באוגוסט 2018

* ספרטק מוסקבה צירפה לשורותיה את הקשר רומן ירמנקו בן ה-31, שסיים לרצות עונש הרחקה בשל שימוש בקוקאין.


שמועות
מנג'ר צ'לסי מאוריציו סארי הצהיר שבלתי אפשרי שאדן הזאר יימכר החודש לריאל מדריד. "זה בלתי אפשרי בגלל ששוק ההעברות באנגליה סגור. לא נוכל להחתים לו מחליף. דיברתי איתו שלוש-ארבע פעמים והוא מעולם לא הזכיר את ההעברה שלו. אני חושב שהוא שמח להישאר".


* סביליה רוצה לצרף את מי שהיה השוער השני של ריאל מדריד וכעת ירד מקום הרביעי בהיררכיה, קיקו קאסייה שעשוי לעזוב אחרי בואו של טיבו קורטואה. האנדלוסים זקוקים לשוער נוסף אחרי שסרחיו ריקו עזב לפולהאם.


* סטיבן אנזונזי רוצה לעזוב את סביליה, אבל הקבוצה מתעקשת על סעיף השחרור של 40 מיליון יורו. רומא רוצה אותו וסביליה דורשת ממנה 38 מיליון יורו בתמורה, אבל הג'אלורוסי לא מוכנים לשלם סכום גבוה כל כך.



סביליה לא עושה נחות. אנזונזי (AFP)


* העברתו של קייטה באלדה ממונאקו לאינטר תיסגר בתוך שעות ספורות, כשהעונה הוא יושאל תמורת חמישה מיליון יורו ובקיץ הבא צפוי להירכש תמורת  34 מיליון יורו.


* בורדו, ראן, סט. אטיין וג'ירונה רוצות לצרף בהשאלה את שחקן הכנף של מנצ'סטר סיטי פטרקי רוברטס.


* ניקולה ולאסיץ' הקשר ההתקפי של אברטון מועמד לעבור לצסק"א מוסקבה בהשאלה לפי "ספורט24" הרוסי.


* חלוץ מילאן אנדרה סילבה יגיע לסביליה לצורך בדיקות רפואיות. אם יעבור אותן בהצלחה הפורטוגלי בן ה-22 יושאל לאנדלוסים עם אופציה לרכישה תמורת 35 מיליון יורו.



סילבה. בדרך לספרד (Gettyimages)


* באיטליה טוענים כי טורינו פועלת לצרף את חלוץ ולנסיה סימונה זאזה, שאינו מרוצה מהפיחות שחל במעמדו אצל העטלפים עם צירופו של מישי בטשואי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי