קלופ: אנחנו כמו רוקי בלבואה. פפ: אנחנו הפייבוריטים שוב

יורגן קלופ
יורגן קלופ | AFP

מנג'ר ליברפול שיפתח את העונה מחר מול ווסטהאם (15:30, ספורט2) מצא דימוי מעניין לקבוצתו וסימן את סיטי כפייבוריטית לאליפות. הספרדי שיפגוש את ארסנל (18:00, ספורט1) הגיב. אמרי: "אפשר לנצח את גווארדיולה"

קבוצות: ווסטהאם
(גודל טקסט)
מחזור הפתיחה של הפרמיירליג לעונת 2018/19 יימשך גם מחר (ראשון) כשהטוענות לכתר מנצ'סטר סיטי וליברפול יפתחו את העונה. האלופה המכהנת תפגוש את ארסנל באצטדיון האמירויות, וקבוצתו של יורגן קלופ תארח את וסטהאם באנפילד.


ליברפול – ווסטהאם (15:30, ישיר בספורט2)
מפגש בין שתיים מהקבוצות שהתחזקו מאוד בחלון ההעברות. מלבד הניצחון ה-500 שלהם בפרמיירליג, המייטירדס פותחים את העונה עם המון ציפיות וכבר מחר נוכל לקבל אינדיקציה אם התוצאות המרשימות ממשחקי ההכנה יגיעו גם לליגה. לקראת המשחק השווה קלופ את קבוצתו למתאגרף רוקי בלבואה, בקרב עם איבן דראגו הרוסי בסרט "רוקי 4": "אנחנו לא רוצים להיות אנדרדוג. אל תשכחו שרוקי ניצח בסופו של דבר, אבל אנחנו צריכים לרצות יותר ולהילחם יותר".


על סיטי אמר הגרמני: "זה פשוט לא נכון שלליברפול יש את הכלים הכי טובים. ראינו אותם בגביע הקהילה והם יהיו חזקים עוד יותר השנה אחרי שקנו את ריאד מאחרז". בנוסף, המנג'ר הזהיר גם מהמפגש מול הפטישים: "הם רכשו שחקנים ב-100 מיליון ליש"ט והביאו את מנואל פלגריני שהוא מאמן מנוסה וטוב מבחינה טקטית. התוכנית שלנו היא לקפוץ למים ולצלול עד שלא יהיה לנו אוויר. חייבים להיות במצב של ליגת האלופות".


שוער הרכש של ליברפול, אליסון, התראיין ל"מירור" ואמר: "רומא היתה מאושרת לקבל עליי 66 מיליון ליש"ט מליברפול ועכשיו אני רוצה שליברפול תהיה מאושרת שהחתימה אותי וגרמה לכך שהרגשתי מאוד מבוקש. אני מתכוון לעבוד קשה מאוד כדי לעשות את העסקה משתלמת לליברפול. יהיה מיוחד עבורי ללבוש לראשונה את החולצה של ליברפול בליגה, ועוד באנפילד. חשוב לי לקבל תמיכה מהאוהדים שהם כל כך בעלי תשוקה".


'We are Rocky Balboa'https://t.co/sSEzsjctUk

— Liverpool FC (@LFC) August 10, 2018

לגבי המשחק, הבלם דיאן לוברן לא יהיה בסגל וגם הרכש החדש פאביניו בספק בגלל מחלה, אבל נבי קייטה יערוך את הופעת הבכורה שלו בליגה יחד עם אליסון. בווסטהאם צפויים לשחק שחקני הרכש ג'ק ווילשר, פליפה אנדרסון וקרלוס סאנצ'ס. לעומתםף אנדריי יארמולנקו לא יהיה כנראה בסגל בעקבות פציעה. ליברפול ניצחה את שלושת המפגשים האחרונים ובכל משחק כבשה ארבעה שערים. ווסטהאם ניצחה רק פעם אחת ב-45 משחקים באנפילד.


ארסנל – מנצ'סטר סיטי (18:00, שידור ישיר בספורט1)
מאמנה החדש של ארסנל, אונאי אמרי, יעשה היסטוריה כשיהפוך לראשון שעומד על הקווים של התותחנים באצטדיון האמירויות ולא נקרא ארסן ונגר. "העבר חשוב מאוד לקבוצה כמו ארסנל", אמר הספרדי. "אבל אנחנו מתחילים דרך חדשה ופרויקט חדש ואני מוכן לנסות לנצח את גווארדיולה. מאמין שזה אפשרי". מסורת אחת שאמרי כבר שינה היא שיתאמן מחר עם הקבוצה באצטדיון האמירויות, דבר שהצרפתי לא עשה מעולם. הספרדי התייחס לעניין כשאמר: "אנחנו שומרים על רעיונות רבים שהיו כאן קודם, אבל משפרים טקטיקות עם רעיונות שלי ורוח לחימה ואנרגיה חדשים".


הקפטן הראשון של הקבוצה ימשיך להיות לורן קוסיילני שפצוע בערב, וארבעת הקפטנים אחריו הם פטר צ'ך, ארון ראמזי, מסוט אוזיל וגרניט ג'אקה. הצ'כי הוותיק צפוי לפתוח בין הקורות במקום הרכש הגרמני ברנד לנו, כשלעומת זאת הבלם היווני סוקרטיס והקשר האורוגוואי לוקאס טוריירה צפויים לעלות ב-11. "סיטי קבוצה יציבה אחרי שנתיים עם פפ שמשחקת עם ביטחון", הוסיף אמרי. "יש לה מאמן נהדר עם קריירת משחק ואימון גדולה משלי, ותמיד התקשיתי לנצח קבוצות שלו. אני בן 46 והוא בן 47. למרות זאת, אנחנו רוצים מחר את שלוש הנקודות".

@UnaiEmery_pic.twitter.com/kL9N2u5usd

— Arsenal FC (@Arsenal) August 11, 2018

פפ גווארדיולה התייחס לדברי יורגן קלופ שאמר סיטי הפיבוריטית ואמר לו: "תודה רבה קלופ. אני כבר תשע שנים חי עם תווית של פייבוריט, גם בברצלונה ובבאיירן מינכן, וזאת לא בעיה. זכיתי מאז בדאבל במספר מקרים, אז כן, אנחנו הפייבוריטים שוב". על מאמנה החדש של ארסנל אמר פפ: "הוא מאמן מעולה. לזכות שלוש פעמים בליגה האירופית זה לא דבר קל". ריאד מאחרז צפוי לשחק לראשונה במדי סיטי אחרי שנרכש מלסטר תמורת 60 מיליון ליש"ט. דויד סילבה זקוק למשחק אחד לרשום ציון דרך מרשים בדמות 250 משחקי פרמיירליג.

במשחק נוסף: סאות'המפטון – ברנלי (15:30) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי