פוגבה למוריניו: "רוצה לדבר איתי? רק דרך הסוכן שלי"

פול פוגבה
פול פוגבה | AFP

היחסים בין הקשר הצרפתי למנג'ר ממשיכים להידרדר. "המיוחד" ביקש מהקשר להפסיק לבקר אותו בתקשורת ועקץ: "אולי תבקש שוב שנמכור אותך"

(גודל טקסט)
בעיתון "הסאן" נכתב כי היחסים בין פול פוגבה לז'וזה מוריניו לא השתפרו למרות התצוגה הטובה של הצרפתי בניצחון 1:2 על לסטר סיטי. לפי הדיווח של הכתב ניל קסטיס שמסקר את יונייטד מזה שנים, מוריניו ביקש מהקשר להפסיק את הביקורות נגדו בתקשורת והוסיף עקיצה: "אם אתה רוצה לעזוב תבקש שוב להיכנס לרשימת ההעברות". השניים נמצאים לפי הידיעה על סף פיצוץ כאשר פוגבה אמר למנג'ר: "אם אתה רוצה לדבר איתי שוב באופן רשמי תעשה את זה דרך הסוכן שלי מינו ראיולה".


חילופי הדברים קרו באימון אמצע השבוע אחרי הניצחון על לסטר במחזור הראשון בליגה ובו דווקא היה נראה שיש שיפור בין הצדדים, אחרי שפוגבה קיבל את סרט הקפטן, זכה לבעוט את הפנדל שהוענק ומוריניו כינה את היכולת של פוגבה: "מפלצת. היכולת שלו הייתה פנטסטית". 48 שעות לאחר המשחק הפורטוגלי כבר קרא בתקשורת שהקשר אמר: "יש דברים שאני יכול להגיד ויש דברים שאני לא יכול מכיוון שאספוג עונש". מסיבה זו מוריניו יצא נגד פוגבה באימון אמצע השבוע. 



בהנהלת יונייטד לא רואים את הדברים בעין יפה. הם רוצים להשאיר את פוגבה בכל מחיר וסבורים שהוא נכס למועדון ומוריניו כרגע רק מזיק לקבוצה, אבל הפורטוגלי מצידו מאשים את סוכנו של פוגבה מינו ראיולה, על כך שהוא מסית את השחקן נגדו וגורם לאי שקט במועדון. 

 


פוגבה הצטיין נגד לסטר, האם זה היה משחקו האחרון בפריימרליג ? (AFP)


בעונה שעברה החל הנתק ביניהם בגלל שמוריניו הוריד את פוגבה לספסל וטען שהוא לא טוב מספיק כדי לפתוח בהרכב, ואחרי הזכייה של פוגבה ונבחרת צרפת בגביע העולמי טען מוריניו: "אני מקווה שפוגבה מבין עכשיו למה הוא היה טוב במונדיאל ולא טוב אצלנו". הדברים הכעיסו את הקשר הצרפתי. 


דייב קיד כתב טור ל"סאן" בו הדגיש: "נראה שהעימות מוריניו נגד פוגבה לא יסתיים עוד הרבה זמן, אבל זאת מלחמה שבה לא יהיו בה מנצחים. פוגבה רוצה לעזוב לברצלונה, אבל הנהלת יונייטד יודעת שיש לה נכס על המגרש וגם נכס מסחרי והיא לא מוכנה לוותר עליו. מוריניו יודע שעוד מעט יביאו לו מעל הראש מנהל ספורטיבי והוא מרגיש לא מוערך בקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי